Bentley Flying Spur V8 S svou silou překonává původní dvanáctiválec

Absolutním výkonem ještě nestačí, ale točivý moment už má motor V8 bi-turbo vyšší než původní jednotka 6.0 W12.
Seznam kapitol
  1. Bentley Flying Spur V8 S
  2. Fotogalerie: Bentley Flying Spur V8 S

Luxusní sedan Bentley Flying Spur dostal silnější motor, jméno V8 S, nové nastavení podvozku a několik optických změn včetně luxusnější výbavy a širšího seznamu příplatků. Novinka se představí na autosalonu v Ženevě a v nabídce se zařadí mezi modely V8 a W12.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bentley Flying Spur V8 S se liší jinak nastaveným podvozkem, luxusnější výbavou a třeba černou maskou chladiče. Osmiválec posílil na 528 koní, maximální rychlost je 306 km/h

Dvěma turby přeplňovaný osmiválec 4,0 l odevzdává v Bentley Flying Spur V8 S na automatickou převodovku a všechna kola výkon 388 kW (528 k) a točivý moment 680 Nm. To je dokonce o 30 Nm víc, než kolik nabízel původní šestilitrový dvanáctiválec v modelu Bentley Continental GT z roku 2003.

Na 100 km/h zrychlí Flying Spur V8 S za 4,9 sekundy a rozjede se na 306 km/h. I díky systému vypínání poloviny válců má tohle Bentley normovanou spotřebu 10,9 litru na 100 km. Tento údaj bude majitele zajisté velmi trápit…

Testy | Kabriolety | Bentley

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Zásadního přepracování se dočkal elektronicky řízený podvozek, který podle Bentley nabízí v modelu V8 S ostřejší odezvu a lepší oporu karoserie v zatáčkách, aniž by tím utrpěl komfort odpružení. Řidič si navíc charakteristiku podvozku může nastavit.

Samozřejmostí je bohatá základní výbava včetně všech možných bezpečnostních funkcí a asistentů. Můžete ale vesele připlácet za další luxusní prvky a hračky, třeba za zábavní systém pro zadní sedadla a WiFi. Kdybyste chtěli něco jiného než základní kožená sedadla a dřevěný dekor, objednat lze třeba obložení z kamene.

Vrcholnou motorizací Flying Spuru nadále zůstává jednotka 6.0 V12, rovněž přeplňovaná dvojicí turbodmychadel. Jejích 460 kW a 800 Nm umožňuje velké limuzíně rozjet se až na 320 km/h. 

Následující kapitola
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

dnes | Radek Pecák | 31 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků