Bentley Flying Spur V8 S svou silou překonává původní dvanáctiválec

Absolutním výkonem ještě nestačí, ale točivý moment už má motor V8 bi-turbo vyšší než původní jednotka 6.0 W12.
Seznam kapitol
  1. Bentley Flying Spur V8 S
  2. Fotogalerie: Bentley Flying Spur V8 S

Luxusní sedan Bentley Flying Spur dostal silnější motor, jméno V8 S, nové nastavení podvozku a několik optických změn včetně luxusnější výbavy a širšího seznamu příplatků. Novinka se představí na autosalonu v Ženevě a v nabídce se zařadí mezi modely V8 a W12.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bentley Flying Spur V8 S se liší jinak nastaveným podvozkem, luxusnější výbavou a třeba černou maskou chladiče. Osmiválec posílil na 528 koní, maximální rychlost je 306 km/h

Dvěma turby přeplňovaný osmiválec 4,0 l odevzdává v Bentley Flying Spur V8 S na automatickou převodovku a všechna kola výkon 388 kW (528 k) a točivý moment 680 Nm. To je dokonce o 30 Nm víc, než kolik nabízel původní šestilitrový dvanáctiválec v modelu Bentley Continental GT z roku 2003.

Na 100 km/h zrychlí Flying Spur V8 S za 4,9 sekundy a rozjede se na 306 km/h. I díky systému vypínání poloviny válců má tohle Bentley normovanou spotřebu 10,9 litru na 100 km. Tento údaj bude majitele zajisté velmi trápit…

Testy | Kabriolety | Bentley

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Zásadního přepracování se dočkal elektronicky řízený podvozek, který podle Bentley nabízí v modelu V8 S ostřejší odezvu a lepší oporu karoserie v zatáčkách, aniž by tím utrpěl komfort odpružení. Řidič si navíc charakteristiku podvozku může nastavit.

Samozřejmostí je bohatá základní výbava včetně všech možných bezpečnostních funkcí a asistentů. Můžete ale vesele připlácet za další luxusní prvky a hračky, třeba za zábavní systém pro zadní sedadla a WiFi. Kdybyste chtěli něco jiného než základní kožená sedadla a dřevěný dekor, objednat lze třeba obložení z kamene.

Vrcholnou motorizací Flying Spuru nadále zůstává jednotka 6.0 V12, rovněž přeplňovaná dvojicí turbodmychadel. Jejích 460 kW a 800 Nm umožňuje velké limuzíně rozjet se až na 320 km/h. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Bentley Flying Spur V8 S
  2. Fotogalerie: Bentley Flying Spur V8 S
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků