Bentley Continental V8 S: Silnější verze slabšího motoru pro Conti GT

Pokud jste toužili po kupé Bentley, ale základní osmiválec pro vás byl příliš pomalý a základní dvanáctiválec zbytečně rychlý, konečně je tu řešení.

Nabídka Bentley Continental začíná být pořádně zamotaná. Kromě základního osmiválce GT V8 můžete mít také dvanáctiválec 6.0 W12, popřípadě kterýkoli z těchto motorů ve verzi GTC se stahovací střechou. Pak je tu verze Speed a její otevřená verze, která se ovšem oficiálně nejmenuje GTC, ale dlouze GT Speed Convertible.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekModel V8 S bude od začátku k dispozici jako kupé i jako kabriolet

Jestli jste doufali ve zjednodušení, máme pro vás špatnou zprávu. Bentley vnáší do své pestré palety Continentalů další úroveň zmatku dvojící nových modelů GT V8 S Coupé a GT V8 S Convertible.

Jejich podstatou je nově naladěná verze dvakrát přeplňovaného vidlicového osmiválce 4,0 l, o který se Bentley dělí s Audi. Jak praví známé úsloví automobilové publicistiky, tabulka někdy vydá za tisíc slov: 

Bentley Continental

GT V8 Coupé

GT V8 S Coupé

GT V8 Convertible

GT V8 S Convertible

Nejvyšší výkon (k/ot./min.)

507/6000

528/6000

507/6000

528/6000

Točivý moment (Nm/ot./min.)

660/1700

680/1700

660/1700

680/1700

0-100 km/h (s)

4,8

4,5

5,0

4,7

Max. rychlost (km/h)

303

309

301

308

Komb. spotřeba (l/100 km)

10,5

10,5

10,9

10,9

Sportovnější zaměření S modelů potvrzuje i snížení světlé výšky o 10 mm spolu s instalací tužších pružin i zadního stabilizátoru. Nové je i naladění tlumičů pérování a elektronického stabilizačního systému.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekInteriér bude v základu dvoubarevný, zákazníci mohou vybírat ze 17 odstínů kůže

Aby si váš Continental GT S ostatní hráči z klubu, za který hrajete, nespletli se základní verzí, dostal i lakovaný černý spoiler, boční nástavce prahů a symbolický náznak difuzoru. Výhradně pro verzi S jsou určená i dvacetipalcová kola, která vidíte na obrázcích.

Kupé i kabriolet v nové ostřejší verzi mají být u prodejců Bentley k dostání od začátku roku 2014.

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 65 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků