Bentley Continental Supersports: bestie na etanol se nezpozdí

Ten, kdo si brousí zuby na dvanáctiválcový supersport s výkonem 621 koní (455 kW), jenž jede bezmála 330 km/h a zároveň představuje nejrychlejší vůz dané značky v celé její historii, bude zřejme jen stěží trvat na ochraně neobnovitelných zdrojů energie. Přesto se mělo jednat o jeden z hlavních trumfů připravovaného Bentley Continental Supersports, který má být připraven pro modelový rok 2010 a my jsme vám jej podrobně představili na tomto místě.

Před několika dny jsme však zachytili informaci, že první vyrobené vozy tohoto typu populární směs E85 spalovat nebudou moci. Pokud jste již 267 000 dolarů k nákupu tohoto přinejmenším nevšedního plnokrevníka odložili do šuplíku, máme pro vás dobrou zprávu. Došlo totiž k nedorozumění, neboť pozdržení „etanolových“ vozů v řadě Continental Supersports mělo být od samého počátku pouze zcela běžným marketingovým tahem na americkém trhu a není tedy dáno technickými obtížemi, o nichž spekulovala britská a americká média.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bentley Continental Supersports: a přece se rozjede na i „líh”
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků