Bentley Continental GTC v úpravě společností Prior

I tentokrát platí, že do Prioru se chodí pro pěkně dravá auta. Nejteplejší novinka této ladičské společnosti vychází z prestižního kupé Bentley Continental GTC a svým pojetím i barvou se dosti podobá dosud poslední stavbě Prioru založené na nové generaci modelu BMW 6 Series Coupé. Pánové z Prioru sadu svých úprav pro tento Bentley nazývají High Society, čemuž se snad ani není třeba divit. Kapota dostala nové ventilační otvory a přepracovanou masku chladiče, dále si všimneme také specifických nárazníků. Ve spodní části toho předního je tenké lízátko z uhlíkových kompozitů, zatímco ten zadní hostí dva páry oválných a částečně propojených koncovek nerezové výfukové soustavy a široký difuzor. Vůz se veřejnosti představí již 5. května na německém srazu ladičů Tuning World Bodensee.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bentley Continental GTC v úpravě společnosti Prior
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek