Bentley Continental GT v úpravě Amari Design

Do uzavřené společnosti ladičů exkluzivních vozů vstupuje nový hráč: jmenuje se Amari Design a plány má velké.

Nováček v podobě firmy Amari Design pokračuje ve svém mediálním tlaku, jehož intenzitě dále nemůžeme odolávat ani my na Autorevue.cz. Vždyť tento specifický Bentley je již jejím třetím projektem za posledních šest týdnů! Společnost Amari Design přitom nikdy před tím do světa tuningu ničím nepřispěla, ale sebevědomí jejích představitelů je enormní, a to i přesto, že zatím neukázali žádné provozuschopné auto. Nicméně podobně se až donedávna projevoval třeba Xenatec, jehož bláznivé vize počínající robustním kupé na bázi Maybach 57S již úspěšně prosperují. Věřme, že se pánové z Amari Designu pochlapí a brzy představí nějaký hmatatelný produkt své fantazie.

V tomto případě si vzali do parády model Bentley Continental GT a přestavěli jej (alespoň ve smyslu virtuální reality) k nepoznání, údajně s použitím uhlíkových kompozitů a kvalitních plastů. Při pohledu na první „fotografie“ si všimneme především nového předního nárazníku s členitým, kompozitovým lízátkem, kapoty, prahových obkladů, zadního nárazníku s vestavěným difuzorem a specifickými koncovkami zdvojené výfukové soustavy. Tento stroj má být opatřen trojdílnými, pětipaprskovými litými ráfky vlastní konstrukce Amari Design AD1, jejich rozměry však bohužel zatím zůstávají tajemstvím.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bentley Continental GT jakožto vize Amari Designu

Pod kapotu vyobrazeného stroje Bentley Continental GT plánuje společnost Amari Design instalovat standardní dvanáctiválcový motor, který má ale díky novému programu řídicí jednotky, přepracovanému sání a přeplňování a speciální výfukové soustavě dosahovat výkonu 760 koní (559 kW). Interiér dostane sadu obkladových dílů z uhlíkových kompozitů, které najdeme především na palubní desce, volantu a dveřních panelech. Sedadla by pak měla být čalouněna kombinací kůže Nappa a Alcantary. Inu, uvidíme. Představení Amari Designu slibují, že první reálné stroje vystaví již na konci tohoto měsíce ve svém novém dealerství v britském Prestonu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků