Bentley Continental GT v úpravě Amari Design

Do uzavřené společnosti ladičů exkluzivních vozů vstupuje nový hráč: jmenuje se Amari Design a plány má velké.

Nováček v podobě firmy Amari Design pokračuje ve svém mediálním tlaku, jehož intenzitě dále nemůžeme odolávat ani my na Autorevue.cz. Vždyť tento specifický Bentley je již jejím třetím projektem za posledních šest týdnů! Společnost Amari Design přitom nikdy před tím do světa tuningu ničím nepřispěla, ale sebevědomí jejích představitelů je enormní, a to i přesto, že zatím neukázali žádné provozuschopné auto. Nicméně podobně se až donedávna projevoval třeba Xenatec, jehož bláznivé vize počínající robustním kupé na bázi Maybach 57S již úspěšně prosperují. Věřme, že se pánové z Amari Designu pochlapí a brzy představí nějaký hmatatelný produkt své fantazie.

V tomto případě si vzali do parády model Bentley Continental GT a přestavěli jej (alespoň ve smyslu virtuální reality) k nepoznání, údajně s použitím uhlíkových kompozitů a kvalitních plastů. Při pohledu na první „fotografie“ si všimneme především nového předního nárazníku s členitým, kompozitovým lízátkem, kapoty, prahových obkladů, zadního nárazníku s vestavěným difuzorem a specifickými koncovkami zdvojené výfukové soustavy. Tento stroj má být opatřen trojdílnými, pětipaprskovými litými ráfky vlastní konstrukce Amari Design AD1, jejich rozměry však bohužel zatím zůstávají tajemstvím.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bentley Continental GT jakožto vize Amari Designu

Pod kapotu vyobrazeného stroje Bentley Continental GT plánuje společnost Amari Design instalovat standardní dvanáctiválcový motor, který má ale díky novému programu řídicí jednotky, přepracovanému sání a přeplňování a speciální výfukové soustavě dosahovat výkonu 760 koní (559 kW). Interiér dostane sadu obkladových dílů z uhlíkových kompozitů, které najdeme především na palubní desce, volantu a dveřních panelech. Sedadla by pak měla být čalouněna kombinací kůže Nappa a Alcantary. Inu, uvidíme. Představení Amari Designu slibují, že první reálné stroje vystaví již na konci tohoto měsíce ve svém novém dealerství v britském Prestonu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků