Bentley Continental GT Speed dosáhl 331 km/h. Na normální silnici

Australský závodník John Bowe rozjel Bentley Continental GT Speed na 331 km/h. Auto k tomu potřebovalo 76 sekund a 9,4 kilometru volné silnice. Taková rychlost znamená, že každou sekundu auto urazí 92 metrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Za volantem seděl závodník John Bowe; přestože na Stuart Highway není rychlostní limit, Bentley nezkoušelo maximální rychlost v běžném provozu

Při jízdě maximální rychlostí potřebuje Continental GT Speed 80 % výkonu motoru jen k tomu, aby překonalo aerodynamické odpory. Chladičem projde každou sekundu 4700 litrů vzduchu.

Speed je vrcholným modelem řady Continental GT. Všechna jeho čtyři kola pohání přeplňovaný motor W12 o výkonu 467 kW (635 k) a točivém momentu 820 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Stuart Highway v Severním teritoriu překonává vzdálenost 2834 km. Pro představu: to je víc, než činí vzdušná vzdálenost z Prahy do Lisabonu (2246), syrského Damašku (2567) nebo ruského Permu (2821)

Silnice Stuart Highway v australském Severním teritoriu patří k nemnoha silnicím na světě, na nichž v některých úsecích neplatí žádné rychlostní omezení. Mezi městy Darwin a Port Augusta překonává vzdálenost 2834 km.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků