Bentley Continental GT Speed Convertible oficiálně

Po Bentley Continental GT Speed, coby nejrychlejším Bentley všech dob, automobilka oficiálně představuje provedení s plátěnou skládací střechou. Premiéru má naplánovanou na detroitský autosalon.

Bentley brzy představí novinku v podobě modelu Continental GT Speed Convertible. Jak napovídá název, jde o otevřenou variantu dvanáctiválcového kupé GT Speed, které nabízí maximální výkon 625 koní, vrchol točivého momentu 800 Nm, pohon všech kol a velice zajímavou jízdní dynamiku.

Zajímavosti | Design | Technika | Sportovní auta | Kupé | Fascinace | Premiéry | Bentley

Bentley Continental GT Speed: nejrychlejší Bentley všech dob

Že přijde na trh GT Speed s plátěnou střechou, to se ví už delší dobu. Aktuálně ovšem automobilka zveřejnila oficiální tiskovou zprávu, kde najdeme další podrobnosti. Jak už bylo řečeno, technika je identická s GT Speed. O patřičnou akceleraci se tedy stará šestilitrový dvanáctiválec, který pohání přes osmistupňovou převodovku ZF všechna čtyři kola (40/60 ve prospěch zadní nápravy).

Testy | Kabriolety | Bentley

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu

Kabriolet je na rozdíl od kupé těžší a tedy o něco pomalejší. Zatímco GT Speed váží 2320 kg, provedení Convertible dosahuje na 2495 kg, přičemž maximální hmotnost nemá daleko k hranici tří tun. Přesto ale parametry motoru stačí na zrychlení z nuly na sto za 4,4 s (kupé je o 0,2 s rychlejší), maximální rychlost má hodnotu 325 km/h (kupé zvládne 330 km/h). Rozdíly ve spotřebě se pohybují kolem 0,5 l/100 km. Ve městě si GT Speed Convertible řekne o 22,7 litrů, mimo město o 10,4 litrů a v kombinaci si podle tabulek vystačí s přídělem patnácti litrů.

Bentley slibuje možnost univerzálního použití v každém ročním období. Plátěná střecha dostala čtyři vrstvy a testování údajně probíhalo při teplotách od -30°C do +50°C. Pro jarní a podzimní jízdy přijde vhod také možnost pustit si teplý vzduch na krk tak, jak to známe z automobilů značky Mercedes nebo třeba z Peugeotu 308 CC. Na kolik si automobilka svou novinku cení, to se zatím neví. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 179 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 128 191 km
Cena: 125 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 130 234 km
Cena: 140 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 64 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků