Bentley Continental GT s V8 dostane převodovku DSG od Audi

Již během představení modernizovaného Bentley Continental GT pro rok 2011 jsme psali o tom, že se horečně připravuje také levnější provedení osazené „jenom“ osmiválcem. Dnes je již jasné, že právě osmiválcová pohonná jednotka je vyvíjena v úzké kooperaci s jinou značkou koncernu VW Group, ingolstadtskou Audi. Ta navíc do útrob tohoto Bentley vloží svoji sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku DSG s obchodním označením S Tronic.

Právě kombinace osmiválce s DSG má přinést snížení průměrných hodnot spotřeby paliva a emisí CO2, jež se nakonec kýženým způsobem promítne do celkových výkazů značky Bentley. Výrobce si navíc od nové verze Bentleye slibuje návrat k produkci přesahující hranici 5 000 vyrobených vozů ročně. S Tronic však bude rukavicí vhozenou do ringu, neboť vrcholné provedení Continental GT W12 má pokračovat i nadále s automatem ZF s „pouhými“ šesti rychlostními stupni...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bentley Continental GT 2011
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků