Bentley Continental GT: další „karbon“ od Anderson Germany

Společnost Anderson Germany představuje svoji novou stavbu na základě modernizované verze kupé Bentley Continental GT.

Ladičská společnost Anderson Germany z Düsseldorfu patří k těm, které své projekty upravují jak po vizuální, tak technické stránce. Její záběr je široký a sahá od Fordu Focus Black Racing přes Ferrari 458 Italia Anderson až po Maserati GranTurismo S Anderson, přičemž většina těchto staveb se vyznačuje rozsáhlým využitím dílů z uhlíkových kompozitů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bentley Continental GT z dílen Anderson Germany

Před několika lety rozbouřil vody dosti odvážně střižený projekt Bentley Continental GT Supersports Anderson a nyní se v Düsseldorfu k tomuto tématu vrací, byť poněkud střízlivějším pohledem. Za základ však zvolili modernizovanou verzi řady Continental GT, pod jejíž kapotou se skrývá šestilitrový agregát W12 opatřený dvojicí turbodmychadel, jenž v továrním naladění dosahuje výkonu 583 koní (429 kW) a točivého momentu 700 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinka opět vyniká řadou dílů z uhlíkových kompozitů

U Anderson Germany jej opatřili kromě jiného také upraveným programem řídicí jednotky a novým výfukovým traktem s třístupňově stavitelným ventilem pro regulaci zvuku motoru z místa řidiče, přičemž výsledkem je výkonová špička posunutá na 680 koní (500 kW). Posílena byla brzdová soustava a sada nových dvaadvacetipalcových litých ráfků obouvá pneumatiky o rozměru 265/30 vpředu a 295/25 vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravám se nevyhnul ani interiér vozu

A nebyla by to snad ani firma Anderson Germany, kdyby vůz neobalila do dílů z uhlíkových kompozitů. Z tohoto lehkého materiálu jsou v daném případě vyrobeny kapota, maska chladiče, lízátko pod předním nárazníkem, víko zavazadlového prostoru, prahové obklady a difuzor v zadním nárazníku. Přestavbou prošel rovněž interiér vozu, ale také tam vládne „karbon“.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 0
Rok výroby: 2006
Stav: 149 544 km
Cena: 65 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků