Bentley chystá SUV. V plánu je také provedení s motorem W12

Automobilka Bentley je další v pořadí, kdo chce vstoupit na do segmentu luxusních SUV. Naposledy s touto myšlenkou přišlo ve Frankfurtu Maserati, když představilo model Kubang. Jenže ani Maserati, ani například Cayenne, Range Rover a jiní nemají dvanáctiválcový motor. Pravda, Audi Q7 je k dispozici s dvanáctiválcem, ten je ovšem dieselový. Bentley chce nabídnout benzinovou verzi.

Výkonný ředitel Bentley Wolfgang Dürheimer řekl, že se mu myšlenka na dvanáctiválcové SUV velice líbí, protože tak prý bude jasné, kdo kategorii luxusních SUV vládne. V úvahu samozřejmě připadá šestilitrový motor W12 nabízející 575 koní, jenže do chystaného SUV by měla přijít jeho nová generace. Krom vrcholného benzinového dvanáctiválce se nejspíš dočkáme také Bentley TDI s motorem původem z Q7 (taktéž dvanáctiválec) a pro ty chudší bude připraven ještě základní osmiválec.

Příchod nového SUV je plánován na období mezi roky 2015 až 2016.

Klepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků