Bentley Arnage: legenda bude žít dál (spy photos)

Superluxusní limuzína v podání britského Bentley, model Arnage, se dočká nové generace. Tenhle vůz byl a zřejmě i bude pravým vrcholem automobilky, u kterého se používají ty nejlepší materiály i technika.

Fotografie z testování nejsou zrovna převratné kvality, no něco z nich vyčíst lze. Podle všeho bude nový Arnage delší, co se projeví hlavně u nohou zadních cestujících. Z vnějších prvků se dočkají modernizace příď i záď vozu, včetně obou nárazníků.

Pod kapotou tohoto stroje se opět objeví přeplňovaný osmiválec o objemu 6,75 litru, který bude na zadní kola posílat kolem 550 koní výkonu. To bude mít za následek perfektní dynamiku, co se týká maximální rychlosti, zde se Arnage bude pyšnit hodnotou až 320 km/h. I u Bentley se počítá s menší revolucí, protože automobilka zřejmě nasadí do výroby také diesel a dokonce i hybrid.

Představení vozu by se mělo odehrát již tento měsíc na Pebble Beach v Kalifornii, datum spuštění výroby však známý není. Základní cena modelu se bude pohybovat kolem částky 250 tisíc Eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Bentley Arnage čeká představení zřejmě již tento měsíc

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků