B&B: 595 koní pro Audi Q7 V12 TDI

Firma B&B Automobiltechnik připravila posilovací kúru pro faceliftované Audi Q7 se vznětovými motory. Dotáhla to daleko.

Vlajkovou lodí nového provedení Audi Q7 je totiž vznětový vidlicový dvanáctiválec s objemem rovných šesti litrů, jenž ve svém továrním odladění dává slušných 500 koní (366 kW) a rovných 1 000 Nm točivého momentu. Za příplatek 2 498 eur vám u B&B Automobiltechnik v rámci paketu Stage 2 tuto jednotku přepracují s ohledem na zvýšení plnicího tlaku turbodmychadla a přeprogramují řídicí elektroniku, výsledkem je porce 565 koní (414 kW) a 1 220 Nm točivého momentu. Pokud vám ani to není ještě dost, u B&B Automobiltechnik z dieselagregátu vydolují 595 koní (436 kW) a 1 270 Nm. U B&B nabízí i sportovní pérování se světlostí sníženou o 50 mm (985 eur) a širokou škálu litých kol s průměry 20, 22 a 23 palců.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Stranou zájmu však nezůstávají ani majitelé krotších vznětových verzí. I pro osmiválcové Audi Q7 s objemem 4,2 l zde jsou dvě varianty, ta první se vyznačuje hodnotami 375 koní (275 kW) a 850 Nm a cenou 1 698 eur, ta druhá z motoru za 4 950 eur vykřeše 400 koní (293 kW) a 900 Nm. Druhá verze v pořadí vozu umožní zrychlit z kldiu na 100 km/h za 6 s a dosáhnout elektronicky omezené rychlosti 250 km/h. A na závěr jsou zde hned tři stupně nabízené pro šestiválec Q7 3,0 TDI. Ta základní dává za 1 398 eur 280 koní (205 kW) a 585 Nm, střední se vyznačuje cenou 1 498 eur, výkonem 300 koní (220 kW) a točivým momentem 600 Nm a ta třetí nabízí za 3 950 eur 325 koní (238 kW) a 640 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pokud od svého upraveného Audi Q7 očekáváte i specifický vzhled, nabídnou vám u B&B také třináctidílný bodykit od belgické specializované společnosti Caractere představený již koncem loňského roku, který však bude doplněn decentním emblémem s dvojitým písmenem B na masce chladiče. Podle jejího vyjádření je většina původních dílů (s výjimkou masky) použitelná i na faceliftované provedení vozu. Caractere nabízí nový přední nárazník, jenž lze aplikovat na všechny verze včetně těch vybavených parkovacím asistentem nebo aktivním tempomatem a využívá standardních mlhovek i ostřikovačů světlometů. Celou sadu doplňují rozšíření lemů blatníků, obklady prahů a modifikace zadního nárazníku, které lze použít i na vozech s tažným zařízením.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
B&B Audi Q7
Audi A1 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 27 417 km
Cena: 193 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 130 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků