Baojun 630: čínský sedan z dílny GM vstoupil na trh

V úterý 9. srpna byl oficiálně zahájen prodej čínského modelu Baojun 630. Zcela nový čtyřdveřový sedan vznikl ze spolupráce SAIC, General Motors a Wuling. Novinka se má stát cenově dostupným, ale kvalitním a bezpečným automobilem. Výroba probíhá v nově postavené továrně v Kuang-si. V plánu je produkce přesahující 100 000 vozů ročně.

Baojun 630 se světu představil už loni na podzim. Na délku měří 4597 mm, široký je 1736 mm a vysoký 1462 mm. Rozvor náprav činí 2640 mm a zavazadelník nabídne objem 445 l. O pohon se stará benzinový motor 1.5 P-TEC, který disponuje maximálním výkonem 110 koní a točivým momentem 146 Nm. V kombinovaném provozu s řekne o 6,9 l/100 km. Přes pětistupňovou manuální převodovku (časem možná přijde i šestistupňový automat) jsou poháněna kola přední nápravy.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Velký důraz je kladen na bezpečnost a bohatou výbavu. Karoserie je z padesáti šesti procent tvořena vysokopevnostní ocelí, základní výbava obsahuje ABS, EBD nebo ISOFIX. Za příplatek si mohou zájemci pořídit dokonce i parkovací asistent, případně automatické světlomety. Baojun 630 se zatím týká pouze čínského trhu. Cena nového sedanu se v přepočtu pohybuje kolem 180 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků