BAIC 007: nový vůz Jamese Bonda bude z Číny?

Z Číny je dnes skoro všechno, tak proč auto pro Jamese Bonda? Dobrá děláme si legraci, ale název vozu je skutečný - možná je to skrytá nabídka slavnému agentovi, ignorace nebo čirý analfabetismus. Tak či onak, pánové z čínské automobilky BAIC pod jednoduchým označením 007 spatlali další samohyb.

Tentokrát jde o jakési SUV, ale představení BAIC by si měli uvědomit, že špičkový agent MI6 má povolení zabíjet. Podle místního deníku China Car Times má být novinka BAIC 007 domácímu publiku nabízena v přepočtu jen za 221 000 Kč, což by tajnému agentovi mohlo přijít vhod v případě, že by měl touhu během některého ze svých nových dobrodružství zničit nějaké nové auto, a své předlužené zemi přitom nezpůsobit příliš vysoké výdaje.

BAIC 007 je standardně opatřen čtyřválcovým „dvoulitrem“ a pětistupňovou převodovkou s manuálním řazením, za příplatek dostanete jednotku 2,4 l i navigaci.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BAIC 007
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků