Až 60 000 euro za lepší pořadí. Historie Range Roveru se opakuje

Land Rover zaznamenává po modelu Evoque další úspěch, který má na svědomí dvojice jeho větších sourozenců. Range Rover a především nový Range Rover Sport se dobře prodávají v Evropě, ale ještě větší zájem je v Číně, Indii a Rusku. Pro automobilku samotnou je to logicky výborná zpráva, pro zákazníky to ovšem znamená, že si na svůj exemplář musejí počkat.

Testy | SUV | Off-roady | Land Rover

Test Range Rover TDV6 - hlavně nic neměnit

Není to tak dlouho, co se na nový Range Rover čekalo téměř rok. Aktuálně se na evropských trzích čekací doba snížila o polovinu. U Range Roveru Sport je situace o něco horší, čeká se devět měsíců, a to navzdory faktu, že ve fabrice v Solihullu pracují non-stop. Problémy údajně činí nedostatečná kapacita pro výrobu motorů.

Velmi silná poptávka je především v Číně. Tamní movití zákazníci neváhají investovat další prostředky jenom kvůli tomu, aby se dostali k novému Sportu dříve. Hovoří se o částkách v přepočtu až 60 000 euro.

Testy | SUV | Land Rover

Test Range Rover Evoque SD4 Sicilian Yellow: britská limitka

V historii modelové řady Range Rover to není poprvé, co se podobné informace objevují. Samotný Land Rover ve svých oficiálních materiálech píše, že se poprvé obchod na černém trhu s pořadím objevil už v roce 1970 krátce poté, co byla světu představena první generace Range Roveru.

Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 93 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2002
Stav: 221 106 km
Cena: 63 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2003
Stav: 177 959 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků