Avie se budou vyrábět v Indii

Pražská automobilka Avia bude společně s mateřskou firmou Ashok Leyland vyrábět nákladní auta v Indii. Avia dodá technologii výroby kabin, Ashok podvozek. Informaci přinesl server Euro.cz.

Marketingový ředitel Avie Michal Bačkovský řekl, že jde o podobný projekt, jako je společný závod Avie a Ashok Leyland pro montáž vozidel Avia Euro2 v Ras Al Kaimah ve Spojených Arabských Emirátech. Vozidlo postavené na stejné platformě jako Avia bude určené výhradně pro Indii a okolní země, kde není trh tak náročný na plnění emisních limitů nebo bezpečnostní prvky.

Letňanský závod Avia v projektu zajistí kompletní podporu implementace technologie výroby kabin a uložení kabiny na podvozku. „Synergický efekt výroby tohoto specifického modelu v Indii samozřejmě pozitivně ovlivní dodavatelský řetězec na obou stranách,“ dodal Bačkovský.

Nákladní vozy Avia začnou podle Eura sjíždět z výrobních pásů indické továrny společnosti Ashok Leyland nejpozději do března příštího roku.

Zdroj: E15.cz
 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků