Autosalon Ženeva 2011: velký přehled novinek

16 komentářů

Karel Novák
9. srpna • 21:27

Skoro nikde se nepise o Lamborghini Estoque,tak tady odkaz na peknej clanek..cs.publero.com ...

firetruck
8. března • 18:33

"Ford B-Max záhy nahradí oblíbený evropský Fusion"
Chcel by som vediet kde vlastne vznikla tato fama a preco sa tak masivne rozsirila.
B-Max nieje nahrada za Fusion (rovnako ako C-Max nebola nahrada za Focus).
B-Max je novy koncept, ktory ma konkurovat Oplu Meriva.
Fusion je auto uplne inej kategorie (Fusion je mini crossover, B-Max je mini MPV).
Fusion sa bude vyrabat a predavat POPRI B-Maxe.
Az cas ukaze, ze ci pridu s novou generaciou Fusionu, alebo ho uplne opustia.

hansen
7. března • 20:34

Citroen tam ma nove auto. Bohuzel tady v prehledu neni ani zminka. Je mozne pridat i fotografie vcetne interieru?

Jiří  Duchoň
7. března • 20:53 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, máte pravdu, nicméně model Metropolis byl vystaven již vloni v květnu na veletrhu v Šanghaji, proto jsme jej do seznamu ženevských novinek nezařadili. Podrobnosti včetně řady snímků a videoklipu jsme vám přinesli na těchto místech:www.autorevue.cz ... www.autorevue.cz ... Snímky interiéru zatím nemáme, ale zajistíme a dodáme ;-) Děkuji za poznámku!

foxy
5. března • 1:48

pro důchodce, chataře, zahrádkáře a kutily !! někdy je potřeba posekat louku za vsí, konečně se do Ferrari vejde kosa, hrábě a brousek !!

Papin
4. března • 21:13

Doted jsem si myslel, ze Infiniti jsou nejaka levna cinska takyauta... ;)

asd
3. března • 15:23

Ten novy vytvor se nejmenuje De Tomaso SLS, ale De Tomaso Deauville.

valdert
3. března • 11:41

Ještě facelift a generační obměnu a z A3 bude velikostně A4. Takto nenápadně zákazníci přecházejí o třídu výše. Někteří mohou argumentovat pokrokem. Ale ono tomu tak není. Vše je pečlivě nastavené marketingem, vnutit lidem stále více zboží a ne se lidem přizpůsobit. Pak není se čemu divit, že se ročně neprodá 30mil. vozidel na světě. Příklad: Fábie dostačující vozidlo pro malou rodinu svou délkou (kombi), výškou. Ale šířka je prachmizerná a přitom stačilo pár centimetrů přidat a hned bych do ní šel pro její rozměry a užitkovost (se silnějším motorem než 1,2HTP). Roomster je v bleděmodrém stejný problém. Měl jsem fordy a ty byly svou ergonomií skvělý. Pak jsem přesedlal do VW stejný třídy a je to děs a hrůza. Zůstal mi jen pro nízké náklady na cestě do práce. Je to poctivý dělník, který nenadchne, nepřispěje k dobrému pocitu.

petr164
2. března • 13:32

Mohu-li soudit ze statické studie, prosadila se samostatná filozofie Škody pro nové modely. Přímé, vyvážené a celkově nesmírně ladné a decentní linie vystaveného projektu dávají velkou naději na svěží éru boleslavského stylingu. Doufám, že to bude k ježdění a ne jen pro parádu.

Ghostyx
2. března • 11:33

U MAZDY pisete o "stavajicim" modelu CX-5. :-O Zadny takovy neni! Je pouze a jenom stavajici model CX-7! ;-)

Radek
1. března • 14:38

Chápu správně, že AR není osobně v Ženevě? Kam ten svět...

petr164
2. března • 13:28

Reprezentativní zastoupení má plnou podporu. O tom svědčí fantastická 4C... Vyhazovat peníze oknem není dnes moc moudré a Alfa i takto vidět je.

pixel
1. března • 9:49

v jakém vesmiru je 99 koní 73 kW???? opravte si to prosím.

Jiří Duchoň
1. března • 10:26

Dobrý den, jak počítám tak počítám, 73 kW stále vychází na 99,25 PS, případně 97,89 HP ("britských koní")...

pixel
1. března • 11:03

hluboce se omlouvám, vidim a píšu 73 mysílm 83...

Jiří  Duchoň
1. března • 11:07 • redaktor AutoRevue.cz

Nevadí, stane se každému.

Doporučujeme

Články odjinud