Autosalon v Tokiu bude letos kratší, hlásí se i méně vystavovatelů

V tomto období panující neblahá situace v automobilovém průmyslu se dotkne dalšího z významnějších světových autosalonů. Tentokrát půjde o autosalon v Tokiu, jenž letos své brány otevře od 23. srpna do 4. listopadu. Zatímco v minulých letech bylo otevřeno 17 dnů, letos bude autosalon trvat o čtyři dny méně.

V pořadí 41. ročník tohoto autosalonu, který byl již tradičně prohlídkou toho nejlepšího, co Japonská scéna nabízela, bude poznačen nejen zkráceným trváním, ale i značným úbytkem vystavovatelů. Prozatím svou účast potvrdilo pouze 14 automobilek a svůj zájem prozatím projevilo jen 122 společností z 8 zemí. V porovnání s předchozím ročníkem se v Tokijském kongresovém centru představilo až 246 různých vystavovatelů, avšak již teď organizátoři tuší, že toto číslo se ani zdaleka nepodaří zopakovat. I právě proto padlo rozhodnutí, že autosalon se bude odehrávat pouze na 22 877 čtverečních metrech, zatímco v roce 2007 se expozice rozléhaly až na dvounásobném prostoru.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků