Autosalon Paříž 2012: začínáme!

Jeden z největších automobilových svátků letošního roku začne za několik málo hodin. Podle hesla „lepší dříve než později“ jsem se vypravil do hlavního města Francie s velkou rezervou a už krátce po obědě čekal s několika kolegy v krátké frontě na vyřízení akreditace.

Kdo nestihl rezervace přes internet, ten zde bude muset stát stejně jako já. Nepřeji vám vidět, co se zde bude dít zítra ráno... K dispozici tu jsou sice čtyři úředníci, ale moc se k práci nemají. V době mé návštěvy pracoval jeden, ostatní si dávali francouzskou pohodu.

Akreditace je tedy doslova v kapse, teď zbývá maximálně dobít baterii do foťáku, dobít počítač a připravit nějaký ten harmonogram, k jakému stánku se vypravit dříve, kam později. Vy se můžete těšit na aktuální přísun fotek a informací přímo z dějiště autosalonu. Začínáme už zítra ráno.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků