AutoRevue.cz od února s novým šéfredaktorem

52 komentářů

RedBaron
31. ledna • 11:47

Pavle, děkuji za to, že jsi nebyl notorickým ohmatávačem palubních desek ale vždycky jsi věděl co má správný auto na silnici dělat a co ne. Co dál?

Haya
31. ledna • 8:35

jak se noví předvedou no a případně Papa kdysi milé AutorevueB-]

Dusan
30. ledna • 20:03

Nikdy jsem nepatril do fan klubu Pavla Jandy, ale tohle snad nemysli vazne. E15 nikdy zadnou autosekci nemel, jenom reklamni koutek automobilek, kde se clovek o aute nedozvedel nikdy nic krome toho "ze je to opravdu vyborna koupe" a "skvele sedi v zatackach". To uz sem rovnou mohl nastoupit nekdo z podprsenkove sekce casopisu Zena a zivot. :-(
Nad "recenzemi" v E15 jsem se casto dobre bavil na tema co vsechno take muze spadat pod termin novinarina.

asdf
1. února • 16:13

myslim ze bych radsi cetl testy podprsenek, nejlepe i s videem. B-]

ja
30. ledna • 19:18

:-/
Chapu, ze novy majitel mel najednou dva prekryvajici se magaziny, ale cekal jsem presne opacny vysledek:-(. Dalsi z mych oblibenych serveru asi brzy vypadne ze zalozek...

hbx
30. ledna • 18:25

Díky a good luck, kluci.

Zelí
30. ledna • 16:00

Pane Janda,
jako mnoho dalších vašich příznivců i odpůrců bych chtěl poděkovat za spoustu informací ze světa čtyř kol. Rád jsem četl vaše testy a články. Doufám, že v této záslužné práci budete pokračovat. Mnoho štěstí ať provází vaši další cestu.

KuliFerda
30. ledna • 16:28

Kliknul jsem si na jméno pana Jandy u článku a zjistil jsem, že od dubna 2010 napsal na Autorevue 4 (slovy čtyři) články včetně tohoto. Opravdu to bude taková ztráta? :-D

Rode
30. ledna • 16:36

Tak on nikdy zasadne netvoril obsah, mimo par testu komentoval vice mene jenom deni na silnici. Jeho prinos byl nekde jinde a to tam, kde to nejde na venek tolik videt. Kdo vi jak to v AR chodilo a jak probihal prerod z neznameho webu na TOP 2. v CR, tak vi.

KuliFerda
30. ledna • 17:34

Aha, a proč tady každý píše o nejlepším motožurnalistovi, když zase tolik nepsal? :-)

Rode
30. ledna • 18:17

Pavel mel talent na psani testu aut, v tom u nas nema konkurenci. Zurnalistou nikdy nebyl. Ze mu toto oznaceni nekdo dava jen ukazuje, jak jsou lidi hloupi, kdyz pouzivaji vyrazy kterym nerozumi a kdyz oslavuji nekoho za neco co delal. Samotny PJ za toto nemuze. Ale asi nejak hromadne pritahuje tento typ ctenaru a lidi :)
Co se tyka jeho clanku na tema dopravy, tam jsme spolu stravili hodiny v rozeprich, nicmene on byl sefredaktor, ja podrizeny, tak jeho verze sla nakonec ven.

Tom Cruise
30. ledna • 14:51

Tohle bude pro Autorevue stejná smrtelná pecka, jako když od Autocaru odešel pan Harris. Pane Jando, jste patrně nejlepší český motožurnalista, chci se zeptat, zda-li budete dál působit v oboru, pokud ano, pak kde? Děkuji za vaši práci.

KuliFerda
30. ledna • 15:45

Proč mám pocit, že všechny oslavné příspěvky jsou si tak podobné, jako by pocházely z jednoho pera? :-D Kdo je to pan Janda?

Radek.
30. ledna • 16:38

A kdo jsi ty, nulo s kulama?

KuliFerda
30. ledna • 17:23

Já su KuliFerda. A kdo jsi ty Radku? Taky pan Janda? :-D Když má chlap splín, tak se má ožrat, nebo někomu rozbít hubu. A ne tady na sebe psát pod různejma nickama chvalozpěvy. Fakt si pane Janda mysíte, že jste nejlepší motoristický novinář v téhle zemi? :-D :-D :-D

Radek.
31. ledna • 1:09

S politováním koriguji původní oslovení na "nulo bez mozku".
Ale věřím že aspoň pan Janda se musí nad výpotky prázdných pytlíků tvého ražení docela dobře bavit...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
KuliFerda
31. ledna • 6:13

"Jediný veliký s mozkem a koulema" se bez jediného věcného argumentu tvrdě vypořádal a nemístnými otázkami malého KuliFerdy. Jak imponující! Ale pořád jste mi neodpověděl. Proč mám pocit, že všechny oslavné příspěvky jsou si tak podobné, jako by pocházely z jednoho pera? A proč jich po mé otázce rapidně ubylo? A proč se stejné chvalozpěvy neobjevují v diskusním fóru Autorevue, kde je každý registrovaný a pro anonymní "dojáky" tam není místo? A kdo je "Jediný veliký s mozkem a koulema"? Je mi vás líto...

Arnie J
31. ledna • 8:06

Máš docela vytříbený sloh na takového debila. Že by zhrzený pisálek, který žárlí, protože po něm by neštěkl ani pes?

Páťa
30. ledna • 14:03

Proč to zastírat, drtivá většina vašich názorů a postojů mi byla a je nesympatická. Pro celou moderní autožurnalistiku bude dobře že odcházíte a je škoda, že se to nestalo již dříve. Nikdo není nenahraditelný a ve Vašem případě to platí dvojnásob B-]

messy
30. ledna • 17:13

Odchadza posledny (alebo jediny?) novinar, ktory sa nebal ist proti prudu. Ja si naopak myslim, ze je to obrovska skoda.

Kostej
30. ledna • 20:38

Napsat vsechno jinak nez ostatni, to chce odvahu. Udelat si z toho ale vizitku a pak se tvarit, jak jsem strasny odbornik, to uz chce notnou davku blbosti. Omlouvam se pane Jando, ale Vase clanky byly prilis dlouhe, plne fundamentalnich pitomosti, ktere jste psal jen proto, abyste rozviril diskuzi. To se Vam dari, nabral jste si tim solidni zakladnu vecnych stezovatelu, kteri o autech vi jen to, co si prectou. Pravda - s panem Matejkou to nebude take zadna velka vyhra. Ostatne nevim, jak muze clovek, ktery byl prvnim sefredaktorem Playboye a posledni roky se zivil prekladanim cervene knihovny, delat takovouhle praci, ale doufam, ze lide, kteri budou pod jeho vedenim delat AutoRevue.cz, budou natolik profici, ze tento server neposlou na vrakoviste.

Radek.
31. ledna • 1:12

No co - i tady budou recenze samý květnatý přívlastek a vzrušené hekání, viz ten ukázkový blábol o Fordu...

Merlin
30. ledna • 14:15

"moderna zurnalistika" to je uzasny vyraz skoro ako "socialisticky realizmus":-D

Antiautomat
31. ledna • 8:39

a vies Ty vobec co je to socializmus...

Merlin
31. ledna • 8:58

Bohu zial som ho poznal... Vyrazy ako "sirsie suvislosti" "globalny pohlad" atd. mi pripadaju ako socialisticky newspeak, ano som pre niekoho mozno konzerva.

hoax
30. ledna • 14:11

by mna zaujimalo co si ty v zivote dokazal ........

Rode
30. ledna • 15:10

dyt ma pravdu

Miky
30. ledna • 13:27

Je to velká škoda že odcházíte pane Janda a doufám že se bez Vás nestane z Autorevue jen komerční web o autech pro tupé masy, bylo by skvělé kdyby jste z českého „autointernetu“ neodešel navždy a založil svůj vlastí web o autech, který by jste dál vedl svým stylem, kvůli kterému jsem si Vás oblíbil. Děkuji že jste nešel s davem a publikoval články které se nesly v duchu nabourávání obecně přijímaných nepravd, které se jakkoliv dotýkali automobilového světa a díky tomu měli Vaše články svou hodnotu. Ještě jednou Vám děkuji a děkuji i za skvělí test na rozloučenou. Děkuji a ať se Vám daří v další etapě Vašeho života.

Antiautomat
30. ledna • 12:05

verim ze na automobilizmus nezanevriete. Nech sa dari a vdaka za pekne clanky.

neodborník
30. ledna • 11:31

Zvyšování návštěvnosti psaním provokačních nesmyslů není umění.

Radek.
30. ledna • 16:36

Sorry, ale na čtení konvenčních klišé si stačí přečíst marketingové slinty na WWW výrobců - a jako zákusek sponzorované hlody od soudruhů ze Škoda-Automotorevue...

Tom
30. ledna • 19:53

Stejne jako clanky p. Jandy, ktere nebyly primo o autech pripominaly spise blog nez objektivni clanek. Takze Vam zase staci cist blogy lidi stejne smyslejicich a taky spokojenost...

Beaumont
30. ledna • 10:25

Budu stručný: pane Jando, DÍKY!! Bylo mi potěšením číst Vaše články a doufám že se mi toho potěšení bude dostávat i nadále, byť třeba někde jinde.PS: A bylo by mi velkou ctí, poznat Vás osobně...

Ted
30. ledna • 9:42

I já vám děkuji za vše co jste zde udělal. Na rozdíl od Duchoně jsem nádšencem vozů BMW a tenhle článek mně velmi kladně dojal. Duchoň by si to měl v hlavě trochu urovnat!!!Přeji vám štěstí a doufám, že o vás někde jinde uslyším.

kicko
30. ledna • 11:35

Pridavam sa ... a prave Duchona si tam nechaju. Tie jeho splechy sa nedali miestami citat. No nic, bookmark zmazany, newsletter idem ohlasit.

Clayton
30. ledna • 8:36

Pane Jando, díky za vaší práci. Jste bezesporu nejlepším českým motoristickým novinářem a bez vás Autorevue nebude to, co bylo doteď. Myslím si, že od Mladé Fronty nebyl dobrý nápad vyměnit redakci a celé Autorevue půjde k čertu. No nic, věřím, že máte připravený nějaký jiný internetový projekt a že se s vašimi články brzy někde setkám.

ToMIG
30. ledna • 19:49

Také se připojuji. Velké díky panu Jandovi, a doufám, že se s jeho články ještě někdy a někde setkáme. Byly totiž jedny z mála na serverech o autech, které měly nějakou informační hodnotu namísto omílání klišé a marketingových nesmyslů.

Rode
30. ledna • 9:39

No proste zacalo to tu fungovat jako v beznych redakcich. Tzn. borecka ze zahradky presunou do aut, za mesic do poradny pro maminky, za mesic do IT a vsude vystupuje jako fundovany odbornik.Z AR se stane dalsi tuctovy projekt, ktery je ryze komercni, tendencni, plny klise, aby se zavdecil. AR od jinych projektu odlisovalo fandovstvi, nazory apod. Takze staci odmazat "revue" z nadpisu a je jasne, jakym smerem se to bude ubirat. Tragicky sef si nedokaze vybrat kvalitni spolupracovniky, neprezil by, ze by jej valcovali.Na druhou stranu kdo by se s tim tady furt sral. Stalo to vzhy hafo prace, roky zivota s praci 7 dnu v tydnu a proc? Rozumni odesli dokud byl cas a nemusely se zada prilis ohybat, jini se plazili i chvili po zemi, nez jim to taky doslo. A ve finale v ramci casoveho fondu PJ to tu uz stejne nikdo poradne nevedl.

Jaroslav Bárta
30. ledna • 7:58

Vážený pane Jando.
Odvedl jste nesmírný kus práce. Získal jste mnoho čtenářů a pozdvihl technickou úroveň automobilové žurnalistiky. Zavedl jste diskusi na témata, která měla být všem jasná, odmítl jste jít s autorským davem falešné bezpečnosti a zelených aut. Dokázal jste se podívat na automobil skrze jeho technické prvky a jízdní vlastnosti. Nestačilo Vám, že to jezdí... Prostě jste se zapsal, každým článkem jste zaujal. A Váš rukopis byl vidět v celé Autorevue.
Nevypadá to, že byste odcházel z vlastního rozhodnutí, takže si dělám obrázek o tom, kam asi "někdo" chce Autorevue směrovat. Přeji "jim" to, dokonce nepochybuji, že si najdou to své stádečko čtenářů, na které někdo přispěje svou dotací a štědrou přízní. To stádečko nejsem já.
Vy, s Vaši nadšením z našeho malého českého světa aut jistě nezmizíte. Výhodou internetu je, že nebude problém si Vás najít. Rozumím tomu, že nemůžete říci - od prvního XY.cz. Vy byste bez aut a bez novin nevydržel. Fandím Vám, kvůli sobě - rád Vás čtu, bavím se s Vámi, vzdělávám se s Vámi.
Tak hodně štěsí. Goodbye Autorevue, ať žije .... no to se dozvíme....
Jaroslav Bárta

Dalibor Chvátal (dalich)
1. února • 21:06

+2

Arnie J
31. ledna • 8:02

+1

911
30. ledna • 1:28

pane Jando, nemate v planu s vasimi kolegy delat jiny projekt? to mi nejde na rozum, aby se tu objevilo par novych celkem schopnych testmanu, udelaji za leden pocet testu, ktery byl predtim spis za cely rok a najednou vsichni zmizi? dejte vedet aspon na garazi, jestli je neco noveho v planu. byla by to skoda.

Rode
30. ledna • 9:40

ono funguje jedna vec - externisti a pseudonymy ;) Takze ne vse vypada tak, jak vypada.

jarka
30. ledna • 0:39

Děkuji pane Jando za Vaši práci, Vaše testy mi budou hodně chybět. Postahuju si je a uložím na horší časy...

messy
30. ledna • 0:18

To je skoda. :-|

BB
30. ledna • 0:07

Proc odchazite? Prisel jsem si precist test na ktery jsem dlouho cekal a k tomu tohle. Ja to nechapu, na AR jsem nechodil v dobach pred vami a nebudu chodit ani po vas. Vas styl psani nema obdoby a je citit ze vsech clanku co tu vychazi. Kdo je pan matejka? V zivote jsem o nem neslysel, jak si muzete myslet, ze vas nahradi?

Roxy
30. ledna • 0:17

Já spíš nechápu jak bylo možný, že pan Janda takhle dlouho vydržel. Každý druhý článek za jeho "vlády" musel někoho naštvat, tu politiky, tu automobilky. Já tomu fandil, protože všechno mělo hlavu a patu, ale věděl jsem, že to jednou skončí. Když se k moci nad tímhle serverem dostali loni svazáci z mladý fronty, bylo jasný, že to zcenzurují. Tak to přišlo, budeme mít další průměrný automag. Ani nechci čekat na to, kam to pan Matějka pošle, stačí si přečíst pár jeho testů abych se pozvracel.magazin.e15.cz ... To je test? To je VÝSMĚCH. "A ještě jedno musím zmínit, kdybych si v technickém průkazu nepřečetl, že testovaný vůz má vznětový motor, tak bych to podle zvuku vůbec nepoznal."Je sakra smutný, že se k autorevue dostane někdo, kdo byl dosavadní redakci pro smích, viz:
www.autorevue.cz ... Autorevue dneškem končí, RIP. Jsem upřímně naštvaný.

Richard S.
30. ledna • 0:42

Tento je také dobrý: "Pohonná jednotka Astry byla také mnohem hlučnější než vznětové motory francouzských vozů, a to už nehovořím o motorech s označením VW."Vznětové motory s označením VW, to je třída tichosti sama pro sebe. Není nad člověka se zdravým pohledem na věc!Nebo tento: "Auto se nenaklánělo, sedělo jako přišité, brzdy jsem v zatáčkách v zásadě nepotřeboval."To jsem si početl, auto sekce E15 je hotový perlový náhrdelník.Husí kůže mi naskakuje, to přece nejsou testy, to jsou tresty. Pro každého, kdo je čte. Vždyť to má pět odstavců a tři z toho jsou hlouposti. Divím se, že podobný člověk ještě vůbec někde pracuje jako novinář, tuplem pak že ho někdo dosadí do pozice šéfredaktora kritického magazínu. Nečekal jsem nic dobrého, ale tohle bude ještě horší než jsem doufal.

rohYpnol
30. ledna • 10:22

Právě proto, že je takový, je novým šéfredaktorem. Přesně takovíhle **** se dosazují na takovéhle funkce. Bohužel :-/

M.
30. ledna • 6:07

:-O Už jste se svezl se vznětovým motorem 1.4 Tdi?? Nebo s jednotkou 2.0 Tdi (103kw)? Takhle ja si ticho nepředstavuji a z radostí usedám ze služebního vozu do své Hondy...Rozdíl snad nejde ani vyjádřit.Mějte se pěkně.

Diesel
30. ledna • 0:42

Panecku, ten test C-Maxa, to je teda neco :-O

CharleS
30. ledna • 0:37

Proboha, co to je za cloveka? Zrovna Autorevue chce ridit nekdo, kdo potrebuje technicak aby poznal naftak? Tak to nas ochranuj buh, ten test je skvar. Ja nechci zadnou zmenu, libi se mi to tu jak to je.

Doporučujeme

Články odjinud