AutoRevue.cz od února s novým šéfredaktorem

Vážení čtenáři,

dovoluji si Vám oznámit, že k dnešnímu dni opouštím pozici šéfredaktora a editora AutoRevue.cz i redakci magazínu jako takovou. Mé místo od 1. února 2011 zaujme pan Jaroslav Matějka, kterého můžete znát z jeho dosavadního působení v rámci autosekce portálu E15.

Vzhledem k tomu, že dnes uběhlo přesně devět let, pět měsíců a sedm dní od doby, kdy jsem začal na AutoRevue.cz působit, tehdy jako externí spolupracovník, se pro mě tímto dnem uzavírá celkem významná část mého života. Snad nejsem příliš zaslepen sentimentem, když řeknu, že jsem hrdý na to, že nám během této doby společně s mými kolegy podařilo posunout AutoRevue.cz z pozice nevýznamného automobilového webu až mezi největší online magazíny svého druhu v České republice.

Rád bych poděkoval všem, kteří se se mnou na práci pro AutoRevue.cz za ta léta podíleli. Že byli ochotni snášet mé pedantství, žít s mými editorskými zásahy a jít se svou kůží na trh při prezentování mnohdy nepopulárních postojů, o jejichž pravdivosti byli společně se mnou přesvědčeni.

Chci poděkovat i vám, našim čtenářům, za to, že jste si k nám ve stále větší míře nacházeli cestu. Po uplyunlá léta jsme se prezentovali jako magazín zaujímající jednoznačné postoje k současnému vývoji automobilismu i dění kolem něj. Ač je mi naprosto jasné, že některým z vás byly tyto postoje po chuti a jiným nikoli, vážím si všech, kteří s námi byli ochotni dané pohledy ať už sdílet, nebo je jakkoli věcně rozporovat.

Opouštím AutoRevue.cz po velmi úspěšných měsících, kdy se nám podařilo přiblížit „na dostřel” našim odvěkým konkurentům a z nichž ten právě končivší bude co do návštěvnosti již bezpochyb nejúspěšnějším měsícem posledních let. Věřím, že pan Matějka bude schopen na dosavadní práci navázat a přeji mu v jeho úsilí hodně zdaru.

Ke konci února opustí redakci magazínu i ostatní spolupracovníci krom pana Jiřího Duchoně, který nadále zůstává redaktorem. Do té doby se ještě budete sektávat s články současných autorů, kteří budou společně se mnou pomáhat novému vedení redakce překlenout jakési přechodné období.

Bylo mi ctí pro vás připravit bezmála dva tisíce vydání AutoRevue.cz. Věřím, že pro vás i ta další budou nejméně stejně uspokojivá.

Pavel Janda

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků