AutoRevue.cz od února s novým šéfredaktorem

Vážení čtenáři,

dovoluji si Vám oznámit, že k dnešnímu dni opouštím pozici šéfredaktora a editora AutoRevue.cz i redakci magazínu jako takovou. Mé místo od 1. února 2011 zaujme pan Jaroslav Matějka, kterého můžete znát z jeho dosavadního působení v rámci autosekce portálu E15.

Vzhledem k tomu, že dnes uběhlo přesně devět let, pět měsíců a sedm dní od doby, kdy jsem začal na AutoRevue.cz působit, tehdy jako externí spolupracovník, se pro mě tímto dnem uzavírá celkem významná část mého života. Snad nejsem příliš zaslepen sentimentem, když řeknu, že jsem hrdý na to, že nám během této doby společně s mými kolegy podařilo posunout AutoRevue.cz z pozice nevýznamného automobilového webu až mezi největší online magazíny svého druhu v České republice.

Rád bych poděkoval všem, kteří se se mnou na práci pro AutoRevue.cz za ta léta podíleli. Že byli ochotni snášet mé pedantství, žít s mými editorskými zásahy a jít se svou kůží na trh při prezentování mnohdy nepopulárních postojů, o jejichž pravdivosti byli společně se mnou přesvědčeni.

Chci poděkovat i vám, našim čtenářům, za to, že jste si k nám ve stále větší míře nacházeli cestu. Po uplyunlá léta jsme se prezentovali jako magazín zaujímající jednoznačné postoje k současnému vývoji automobilismu i dění kolem něj. Ač je mi naprosto jasné, že některým z vás byly tyto postoje po chuti a jiným nikoli, vážím si všech, kteří s námi byli ochotni dané pohledy ať už sdílet, nebo je jakkoli věcně rozporovat.

Opouštím AutoRevue.cz po velmi úspěšných měsících, kdy se nám podařilo přiblížit „na dostřel” našim odvěkým konkurentům a z nichž ten právě končivší bude co do návštěvnosti již bezpochyb nejúspěšnějším měsícem posledních let. Věřím, že pan Matějka bude schopen na dosavadní práci navázat a přeji mu v jeho úsilí hodně zdaru.

Ke konci února opustí redakci magazínu i ostatní spolupracovníci krom pana Jiřího Duchoně, který nadále zůstává redaktorem. Do té doby se ještě budete sektávat s články současných autorů, kteří budou společně se mnou pomáhat novému vedení redakce překlenout jakési přechodné období.

Bylo mi ctí pro vás připravit bezmála dva tisíce vydání AutoRevue.cz. Věřím, že pro vás i ta další budou nejméně stejně uspokojivá.

Pavel Janda

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků