AutoRevue.cz od února s novým šéfredaktorem

Vážení čtenáři,

dovoluji si Vám oznámit, že k dnešnímu dni opouštím pozici šéfredaktora a editora AutoRevue.cz i redakci magazínu jako takovou. Mé místo od 1. února 2011 zaujme pan Jaroslav Matějka, kterého můžete znát z jeho dosavadního působení v rámci autosekce portálu E15.

Vzhledem k tomu, že dnes uběhlo přesně devět let, pět měsíců a sedm dní od doby, kdy jsem začal na AutoRevue.cz působit, tehdy jako externí spolupracovník, se pro mě tímto dnem uzavírá celkem významná část mého života. Snad nejsem příliš zaslepen sentimentem, když řeknu, že jsem hrdý na to, že nám během této doby společně s mými kolegy podařilo posunout AutoRevue.cz z pozice nevýznamného automobilového webu až mezi největší online magazíny svého druhu v České republice.

Rád bych poděkoval všem, kteří se se mnou na práci pro AutoRevue.cz za ta léta podíleli. Že byli ochotni snášet mé pedantství, žít s mými editorskými zásahy a jít se svou kůží na trh při prezentování mnohdy nepopulárních postojů, o jejichž pravdivosti byli společně se mnou přesvědčeni.

Chci poděkovat i vám, našim čtenářům, za to, že jste si k nám ve stále větší míře nacházeli cestu. Po uplyunlá léta jsme se prezentovali jako magazín zaujímající jednoznačné postoje k současnému vývoji automobilismu i dění kolem něj. Ač je mi naprosto jasné, že některým z vás byly tyto postoje po chuti a jiným nikoli, vážím si všech, kteří s námi byli ochotni dané pohledy ať už sdílet, nebo je jakkoli věcně rozporovat.

Opouštím AutoRevue.cz po velmi úspěšných měsících, kdy se nám podařilo přiblížit „na dostřel” našim odvěkým konkurentům a z nichž ten právě končivší bude co do návštěvnosti již bezpochyb nejúspěšnějším měsícem posledních let. Věřím, že pan Matějka bude schopen na dosavadní práci navázat a přeji mu v jeho úsilí hodně zdaru.

Ke konci února opustí redakci magazínu i ostatní spolupracovníci krom pana Jiřího Duchoně, který nadále zůstává redaktorem. Do té doby se ještě budete sektávat s články současných autorů, kteří budou společně se mnou pomáhat novému vedení redakce překlenout jakési přechodné období.

Bylo mi ctí pro vás připravit bezmála dva tisíce vydání AutoRevue.cz. Věřím, že pro vás i ta další budou nejméně stejně uspokojivá.

Pavel Janda

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 48 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků