Ledwinka, to je ten jak mu vykuk Porše čuměl přes rameno a vobšlehnul koncept Brouka a pak za to komanči na VW vysoudili pár marek, který si rozdali a prochlastali? ;-)B-]
Musím napsat že T 603 byla a je nádherný auto na svou dobu neuvěřitelný pro plno lidí jako UFO.Pane Ledwinko dekuji OPRAVA
Akorát, že na T603 už Ledwinka nepracoval.
No né tak úplně, ale někde bylo psáno, že konstruktéři měli nějaké problémy (snad jízdní vlastnosti) a Ledvinku navštívili ve vězení a snad jim hodně pomohl a poradil (byli to nějaké vzpomínky konstruktéra).
V dobe vyvoje T603 uz byl davno v rakousich. Jednalo se spis omT600 Tatraplan
A že si rovnou nevzali taky plány T613. :-)
:)))
Musím napsat že T 603 byla a je nádherný auto na svou dobu neuvěřitelný pro plno lidí jako UFO.Pane Ledwino dekuji
Před 16 dny...https://www.novinky.cz/veda-skoly/429044-s-tatro... ...
Vypadá to jako by oba autoři čerpali ze stejného zdroje. Nebo jenom ten první? Zvláště se jim plete jméno Steyer jeden to uvádí jako název firmy, druhý jako město obojí je správně, nicméně čtenář se nedoví jestli pobýval ve Steyer (město) nebo ve firmě Steyer v Grazu.
Solidně napsáno. Asi bych tam jen připomenul, že během vývoje aerodynamických vozů už byl H.L. v pozici ředitele. Ač se za komančů nijak zvlášť nepřipomínal, pan Rozenkranz v knihách o tatrovácké historii jeho jméno nevynechal. Naopak poprvé vidím některé fotky a dokumenty z doby válečné a těsně poválečné. Je patrné, že ho noví uzurpátoři moci chtěli odsoudit včetně zbavení majetku, aby se zmocnili jeho práv k patentům.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.