Autonomní vůz Uberu havaroval. Vývojový program museli přerušit

Autonomní vůz Uberu byl ve městě Tempe účastníkem dopravní nehody, po které skončil převrácený na boku. Za incident však nese vinu řidič jiného vozu.

Společnost Uber využívá k testování autonomní jízdy druhou generaci modelu Volvo XC90. A právě jeden takový vůz byl zapleten do nehody v arizonském městě Tempe, kde testování autopilota probíhá. V době incidentu byl ve voze kromě člověka za volantem ještě jeden spolujezdec a auto bylo přepnuto do režimu samostatné jízdy.

Zajímavosti | Volvo

Autonomní Volva Uberu projela minimálně šest červených

Důležité je, že během incidentu nedošlo k žádnému zranění, i když první záběry z místa nehody vůbec nevypadají hezky. Kolize byla údajně způsobena jiným vozem, nemohl za ni autopilot Uberu.

Zajímavosti

Autonomní vozy Uber pořád vyžadují časté zásahy člověka

Autonomní vozy z flotily společnosti prý potřebují zásah skutečného řidiče každý kilometr a čtvrt. Uber kromě Arizony testuje autopilota také v Pensylvánii a Kalifornii a každý týden vozy urazí více než 32 tisíc kilometrů. Po zmiňované nehodě byl ale testovací program na všech místech pozastaven. Zatím není jasné, kdy se vozy opět vrátí do provozu.

Volvo V70 2.401
Rok výroby: 2005
Stav: 208 000 km
Cena: 100 000 Kč
Volvo V70 2.4
Rok výroby: 2008
Stav: 209 064 km
Cena: 205 000 Kč
Volvo V60 2.4
Rok výroby: 2011
Stav: 114 904 km
Cena: 305 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků