Buďte v klidu, Parretovo pravidlo platí i pro autonomní vozy.Za posledních 20 let se podařilo technologii dotáhnout do stavu, že aktuálně zvládá vyřešit 80% všech problémů autonomního řízení.Dalších 80 let se bude řešit těch zbývajících 20% problémů.
Chvilku to jeste potrva, ale jeste dele bude trvat priprava/uprava legislativy a uprava infrastruktury. Nicmene sazim spise na Google a spol nez na samotne automobilky.
tak to je jasné, že budou produkovat méně "všeho", když pojedou jeden za druhým ve vláčku jasně danou rychlostí, po jasně dané dráze, v jasně danou dobu, bez možnosti uživatele toto výrazně ovlivnit a vymýšlet si...na druhou stranu, jestli uživatelům nebude potom trochu vadit, že "centrální počítač na ministerstvu všehomoudra v bruselu" bude rozhodovat o tom, kudy se pojede, kdy se pojede, kam se smí zajet, kde se bude zastavovat, jestli účel cesty má odůvodnění, jestli aktuální uživatel má zaplacenou popelnici/alimenty/členskou známku čssd, atd., jestli obsazení vozidla splňuje využití, na dálkový pokyn policie poslušně a hned autonomí vozidlo zastaví, na dálkový pokyn vozidla s právem přednosti jízdy poslužně hned zajede ke kraji a omezí rychlost či zastaví, všechny naježděné trasy a místa zastavení budou archivovány a předány všem státním orgánům, které na těchto datech projeví zájem. jen jestli to těm, kteří po tomhle dnes s nadšením volají, protože by rádi v autě svačili, hráli si s telefonem, líčili se, a jánevím ještě co, nebude potom už přespříliš...
To je jako z Orwella 1984. Brrrr. Snad to tak daleko nedojde. Je třeba jít k volbám a zrušit vládu zelenorudé levicové chásky. Věřím, že jsou stále lidé, kteří chtějí svobodu, soukromí, spoléhat se sám na sebe a ne na všudypřítomný stát s neustálým dohledem úředníčků, co nás chtějí klepat přes prsty (Ťok je toho perfektním příkladem).
Fandim cistejsimu/zdravejsimu zivotnimu prostredi a zodpovednejsimu zivotnimu stylu, ALE mista je mene a mene a tady jen jedny plechovky nahrazujeme jinyma. Doprava, tim spise v centrech velkych mest, se ma resit koncepcne a ta osobni by se mela omezovat.
Vždyť nás v Evropě ubývá a místa je tedy více. A právě toho omezování mají lidé plné zuby, proto se nejprodávanějším druhem aut stalo SUV.
Mas pocit, ze na silnicich a ve mestech je vice mista? Lidi maj omezovani plne zuby, ale misto toho, aby neco udelali/zmenili, poridi si - ve vetsine pripadu do (pri)mestskeho provozu - SUV ;-) Nakonec proc ne... nejspise to trefne odrazi jejich inteligenci a zivotni priority.
že by tu někomu v hlavě ...bzzz??
Opravdu si nemyslím, že by obliba SUV měla cokoli společného s pocitem "omezování". Možná ve velmi jednoduchých hlavičkách.
A taky zabijou veškerou radost z jízdy.
Radost z jízdy si užívej na uzavřeném okruhu, kde nemůžeš nikoho ohrozit.
Jasně, ještě mi tu bude nějaký kretén nařizovat kde si můžu užívat radost a kde ne B-] Když neumíš bezpečně jezdit ty, tak to nevztahuj na ostatní. Osle. :-D
Já ale nikoho neohrožuju
Hlavně zabijou od volantu všechny debily co by mohli zabít mě. Osvobozující představa. B-]
Autonomní řízení už mají na svědomí celou řadu nehod, takže bych neskákal radostí.
Zatím. Jsou v plenkách. A idiot může být jak za volantem, tak u klávesnice. Idiot u klávesnice může sám napáchat stejné škody jako milion idiotů za volanty. Každopádně autonomní vozy na elektřinu budou vypadat úplně jinak než dnešní auta s motorem pod dlouhou kapotou vepředu. Motor v ose kol, baterie v podlaze, než někdo dotáhne do konce použitelnější zdroj energie než akku.
Snad to bude až pro příští generace. Nic pro petrolheada.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.