Prelozme si to do normalnej reci. V prvom rade to je vyhodne pre vyrobcu, nakolko to bude to vyrobne lacnejsie (usetrime), menej nas bude stat logistika, vydrzi to menej a ked sa to doj.be alebo nabura, pripadne (co je asi najdolezitejsie) co len slabo skrtne, neda sa to opravit a treba to vymenit cele, takze zarobime este viac. No a samozrejme stale je tu moznost pouzit ohranu formulku ''to sa opravit neoplati, kup si nove''. Skratka priestoru na o.ebanie zakaznika sa tu otvara nespocet. Zacalo to zmensovanim motorov, pokracuje to plastami na skrini (hlinik uz je asi prilis velky luxus) no a uz tu mame extremy v podobe plastovych olejovych vani a podobnych sialenosti.Namiesto toho to treba zabali do spolocneho obalu so starym ohranym LPckom, ktorym sa krmi verejnost (ekologia, spotreba apod) a vyvolat dojem ze to najlepsie a jediny ciel zivota motoristu je nechat sa dobrovolne-povinne oj.bat ekologickymi zvastami.
Trochu podivné,ona nebude ropa a budou se dělat auta z plastu?!Přitom dnes je 90% plastu z ropy a 10% z plynu a Traboše poslali do důchodu....
Ma to sice radu vyhod, ale nechci vedet, co to udela s cenou ropy. Jedina moznost je vyrabet plasty z neceho jinyho. Dalsi vec je, ze se dneska plechovej blatnik vyklepe. Plastovej se rozstipe a bude konec. - koupit novej. Plasty se sice daji taky lepit a varit, ale pochybuju, ze pouzijou neco lehce opravitelnyho. Jinak kazdymu snizovani vahy tech soucastnych potvor fandim
yeah...Ekologie FTW :)
Kdyby soudruzi z NDR nespali na vavřínech a Trabanta vyvíjeli a vylepšovali,mohl být dnes nejprodávanějším vozem u nás.Přez mnohé nevýhody to byl vůz ve své době značně oblíbený a zejména kombíky byly univerzální auta pro všechno.Podíl plastů se určitě bude zvyšovat a bude to mít řadu výhod.Odpadne koroze,možná i drahé lakování,opravy si uděláte s tubou lepidla sami,ale to se na vás budou dívat jako na blázny,kteří ještě jezdí auty a dokonce jen po zemi.
Jenze soudruzi z ndr trabose vyvyjeli dal model tusim 602 delali na tajno protoze jim to zakazali v tom dal pokracovat, po nejakym pruseru, zmizely veskere podklady a za par mesicu se zacal vyrabet golf1 puvodne trabant602(samozrejme s par upravama :))
Jen drobný detail Trabant byl z toho materiálu pro suroviny a výrobu. Plasty o kterých hovoří teď jsou na elektrochrastítka.Pokud ale vozidlo nebude korodovat můžete čekat omezení, že ten plast bude prakticky nelepitelný. A bude tam umělé omezení životnosti jinde. To podlední co čekejte je, že udělají auto které vydrží víc než aktuální nové plechárny .
Píšte o korozi tak nezapomeňte že i Trabanty rezly konkrétně zde rezla vlašťovka
Vhodné plasty jsou k dispozici. Je to jen otázka výrobních nákladů. Výroba auta z plastu je to určitě reálnější než produkce použitelných elektromobilů.:-)
majitelům těchto aut budu děkovat až budu předjíždět a v protisměru se s takovým autem srazím.takové plastové auto prostě odpinknu jak flórbalák :D
mozes mi napisat ako sa plastove blatniky podielaju na bezpecnosti auta? Ved aj plechove kludne ohnes rukou!
No neviem ale taky renault a BMW uz plastuje celkom vela rokov
Totalny upadok a automobilizmus sa ruti do diablovej riti
A jsme zase u Trabanta.Oni měli soudruzi z NDR asi pravdu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.