Automobilový trh v únoru 2013: nadšení u Ferrari, traurmarš u velkých

4 komentáře

Jig
7. března • 2:03

To je zas statistika - u nekterych jen procenta u nekterych jen pocty prodanych, u jinych jen rozdil poctu prodanych.
Vsichni chteji porad rust, ale to preci stale nejde do nekonecna. Od urcite hranice se to bude jen obnovovat a tedy cisla budou stejna jen se budou prelivat. Do toho budou vstupovat faktory ovlivnujici negativne prodejni cisla. Pokud bude chtit automobilka prodavat musi vyvijet nove verze, aby zaujala zakazniky jinych znacek. Coz take nejde porad. Tohle nadherne demonstruje propad u Alfy. Jisteze je dole, jak by taky mohla prodavat kdyz maji v podstate jen JEDEN model. Az uvedou nastupce 159, tak se zase bude psat o raketovem % rustu Alfy. Je to porad dokola.

WinDiesel
7. března • 6:38

Tady uz davno nejde o rust, ale o pouhe udrzeni pozic. A to se take nedari.

Martin
6. března • 21:43

Výsledky jednoznačně potvrzují na co slyší český zákazník (a nejen on). Tedy na cenu. Renault prudce podražil své modely a pětiletá záruka na nové vozy to určitě nezachrání. Pokud něco neudělá, šesté místo již v březnu pravděpodobně neudrží. Škoda Rapid v únoru prodala sice 364 Rapidů, ale z PSA konkrenčních modelů 197 vozů, Renault prodal Fluenců 69 ks. Ale i tak se Škodovka z prodeje plánovaných prémiových Rapidů radovat rozhodně nemůže. Černým koněm prodejců nových aut v ČR tak nyní zřejmě zůstává ještě před lety opovrhovaný Hyundai na (zatím) třetím místě. Ovšem velký rozdíl za druhým VW zas tak velký není - 218 vozů.

Armani
6. března • 20:02

Mercedes gratulace bravo !!!

Doporučujeme

Články odjinud