Automobilky v ČR utrácejí více za propagaci. Zaměřily se na levná auta

Automobilky investovaly za první čtyři měsíce letošního roku v porovnání s první třetinou loňského roku do reklamy osobních vozů o 14,79 procenta více. Množství inzerce se v této kategorii zvýšilo až o třetinu.

Nejvíce se inzerovaly modely Hyundai i20 inclusive, Citroën C4 a Peugeot 207 SW, vyplývá to z analýzy společnosti Admosphere.

Nejvíce finančních prostředků výrobci automobilů investovali do propagace levnějších aut (nižší střední, střední a vyšší střední třída, mini a malé automobily). Investice do kampaní zaměřených na dražší automobily naopak snižují.

První místo v objemu celkových investic obsadila s 211 miliony korun automobilka Hyundai Motor Czech. Pouze propagace modelu Hyundai i20 inclusive spolkla 60,8 milionu korun z celkové sumy. Dalšími nejintenzivněji propagovanými modely jsou Citroen C4 (48,1 milionu korun) a Peugeot 207 SW (46,9 milionu korun).

 Top 10 produktových značek 

 1. Hyundai i20 inclusive – 60 798 000 Kč
 2. Citroen C4 – 48 073 000 Kč
 3. Peugeot 207 SW – 46 853 000 Kč
 4. Hyundai iX20 – 43 563 000 Kč
 5. KIA cee´d COOL – 43 076 000 Kč
 6. Suzuki SX4 – 39 218 000 Kč
 7. Toyota Auris – 38 940 000 Kč
 8. KIA Venga – 30 830 000 Kč
 9. Volvo V60 – 29 000 000 Kč
10. Škoda Fabia Magic – 25 522 000 Kč

(hrubé reklamní investice za období 1. 1. 2011 - 30. 4. 2011)

Více na www.E15

 

 

 

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2010
Stav: 155 460 km
Cena: 140 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

včera | Stanislav Kolman | 52 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků