Automobilka Škoda změnila logo, okřídlený šíp je výraznější

Sblížení s mateřským koncernem Volkswagen i v podobě loga stojí zřejmě za vznikem nového symbolu společnosti Škoda Auto. Návrháři zachovali kulatý tvar, ale oproti dřívějšímu logu není na novém žádný nápis. Na černém pozadí se stříbrným okrajem je pouze zvýrazněný tradiční okřídlený šíp. Na vozech mladoboleslavského výrobce by měl být vyveden ve stříbrošedém odstínu, při jeho použití na firemních tiskovinách nebo reklamních prospektech má být světle zelený. Informaci přinesl v pátek web lidovky.cz.

Nový znak jediného českého výrobce osobních automobilů byl k vidění na čtvrteční párty dealerů značky v pražské O2 Areně. Oficiální premiéra nové podoby loga má být odhalena až na březnovém autosalonu v Ženevě. V historii továrny, která začala první automobily vyrábět v roce 1905 ještě pod značkou Laurin&Klement, jde v pořadí o šesté logo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dvě nové podoby loga společnosti Škoda-Auto, vpravo dosavadní symbol
Zdroj Lidové noviny

 

Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 155 281 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 142 737 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 164 163 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků