Automobilka Porsche je připravená najmout dalších 300 inženýrů

Wolfgang Hatz má v automobilce Porsche na starosti výzkum a rozvoj. V rozhovoru pro Automotive News potvrdil, že automobilka potřebuje mnohem více inženýrů, pokud chce udržet dosavadní prudké tempo rozvoje značky.

“Rosteme neuvěřitelně rychlým tempem. Proto jsem už loni zaměstnali více než 300 inženýrů,“ řekl Hatz.

A podobné množství odborníků hodlá Porsche zaměstnat i v roce 2012. „To zvýší celkový počet našich zaměstnanců zhruba o 10 procent,“ řekl.

V současnosti pracuje v rozvojovém centru Porsche ve Weissachu nedaleko Stuttgartu kolem 3500 zaměstnanců.

Porsche očekává, že globální prodeje jeho vozů dosáhnou v roce 2011 čísla 115 000. Ve srovnání s rokem 2010 to bude nárůst o 18 000, předloni německá automobilka prodala 97 000 vozů. A do budoucna má ještě smělejší plány, v roce 2018 hodlá prodat 200 000 automobilů.
 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 53 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků