Automobilka Porsche je připravená najmout dalších 300 inženýrů

Wolfgang Hatz má v automobilce Porsche na starosti výzkum a rozvoj. V rozhovoru pro Automotive News potvrdil, že automobilka potřebuje mnohem více inženýrů, pokud chce udržet dosavadní prudké tempo rozvoje značky.

“Rosteme neuvěřitelně rychlým tempem. Proto jsem už loni zaměstnali více než 300 inženýrů,“ řekl Hatz.

A podobné množství odborníků hodlá Porsche zaměstnat i v roce 2012. „To zvýší celkový počet našich zaměstnanců zhruba o 10 procent,“ řekl.

V současnosti pracuje v rozvojovém centru Porsche ve Weissachu nedaleko Stuttgartu kolem 3500 zaměstnanců.

Porsche očekává, že globální prodeje jeho vozů dosáhnou v roce 2011 čísla 115 000. Ve srovnání s rokem 2010 to bude nárůst o 18 000, předloni německá automobilka prodala 97 000 vozů. A do budoucna má ještě smělejší plány, v roce 2018 hodlá prodat 200 000 automobilů.
 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků