Autocentrum ESA realizovalo v červenci 2014 historicky největší obchody

Červenec 2014 byl pro společnost Autocentrum ESA nejúspěšnějším měsícem v celé její historii. Během tohoto měsíce bylo prodáno 975 automobilů, což je meziroční nárůst o plných 9 %. V porovnání s měsícem červen 2014 pak jde o nárůst 6,2 %. Za rekordním výsledkem stojí, podle vedení společnosti, optimalizace skladových zásob, efektivní marketing, pružná cenová politika a široká nabídka možností financování.

Letní měsíce nebývají nikdy nejsilnější, přesto se nám podařilo právě v tomto období realizovat rekordní prodeje“, říká Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje Auto ESA a vysvětluje příčiny: „Pozitivně se projevila především optimalizace skladových zásob a navýšení počtu prodávaných vozidel v našich mimopražských autocentrech, tedy v Pardubicích a v Brně. Meziměsíční nárůsty prodejů v těchto pobočkách činily 9,5 % resp. 7,2 %“. Podle Foltýna se na rekordním obchodním výsledku projevila také schopnost firmy pružně reagovat na cenovou situaci na trhu a široké portfolio finančních produktů včetně velice úspěšného produktu „Úvěr bez přeplatku“ v rámci kterého lze financovat vybraná vozidla s úrokem 0 %. „Denně máme v nabídce přibližně 50 vozidel, která lze tímto úvěrem financovat. Na celkovém prodejním výsledku se to samozřejmě projevilo velice pozitivně“, říká k tomu Foltýn.

Tradičně nejprodávanější značkou byla domácí Škoda (277 ks), následovaná značkami Ford (136 ks), Volkswagen (111 ks), Renault (65 ks) a Opel (56 ks). Z barev byla nejžádanější šedá metalíza (176 ks), dále pak stříbrná metalíza (132 ks), modrá metalíza (97 ks), černá metalíza (95 ks) a červená pastelová barva (69 ks). Oblíbená bílá barva, která vede současným prodejům nových automobilů, se ještě do nejoblíbenějších barev mezi ojetinami neprobojovala.  „Je to způsobeno tím, že bílá barva patří mezi nejoblíbenější teprve v letošním roce“, vysvětluje Foltýn a dodává: „Dle mého názoru bude bílá barva dominovat ojetým vozidlům nejdříve za dva, spíše však za tři roky“.

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků