Já mám koupené auto z autobazaru AAA auto a jsem spokojený. Jezdí, troubí prostě sednu a jezdím. Vybíralo se mi tam dobře, protože tam na place mají desítky aut ze kterých se dá vybrat.
A kde jste teda auto vybral? Já už to budu muset začít řešit tak nějak víc taky, abych nějaké auto už koupila.
Kupoval jsem za 146 tisíc Octavii, ale to hodně záleží taky na tom o co máte tak nějak zájem. Jaký model auta chcete vlastně koupit. Já jsem koupil auto u nás z většího bazaru a tak na něj mám vlastně díky tomu záruku. Asi bych ani nevzal auto na inzerát od soukromníka nebo třeba ze zahraničí.
Já se teda v autech tak nějak úplně nevyznám, ale i přes to bych se chtěl zeptat. Jak vybrat nějaké slušné auto, které by bylo i spolehlivé tak nějak do 150 tisíc korun? Poradíte někdo prosím?
Mmm taky už začínám pokukovat po hybridu, ale ještě to asi nějakou chvíli potrvá, než tu bude dobrý autobazarový výběr. Je lepší ale čekat nebo zatím investovat do klasiky, než třeba naletět nějakýmu překupníkovi s podezřele výhodnou nabídkou na koupi hybrida. 3-[
Už je to tady, elektroauta jdou dopředu, bude to ale ještě pár let trvat než bude mít každá značka pár elektro aut, který zaplněj trh... myslím že se ale stejně začnou v bazarech brzy objevovat...
ad nezničitelné baterie - jám mám teda na baterky jen notebooky, v nejlepším případě vydržela 6 let, ovšem kolikrát je za rok a půl úplně v řiti.tak si říkám, kde ty baterie do těch hybridů kupujete, že jsou nesmrtelný...?
1. v tech bateriich je dost rozdil2. kup si poradny notebook a/nebo se nauc s baterii zachazet
To se zeptej výrobců těch aut. Baterky se nekupujou, baterky už přicházej s autem.
Chápu že může dávat smysl elektro nebo plugin hybrid, ale klasicky hybrid jako třeba prius urcite ne. Pominu ze je to fakt hnusny auto. Spotreba 6-7 litru to umi kazdy srovnatelny benziňák s tim rozdilem ze aspon trochu jede a neni to lina mrcha jak prius. Navic kdyz uz bude mit obsah 1.8 jako prius tak to narozdil od neho uveze bez problemů 4 lidi i do kopce.
Nikdy by mne nenapadlo, že budu mít Priusy. Jezdil jsem max. pětiletými šesti a osmiválci typu A8, Range Rover, Land Cruiser V8 +úžasný dvanáctiválcový Phaeton W12. O Prius bych nikdy nezavadil. Jediné co z padesáti aut vždy fungovalo byli Toyoty. Nejtragičtější = zbytečné výdaje byl VW, BMW a Mercedes. Jednoho dne jsem řekl dost, přivezte mi z Německa starý Prius II. když to auto přijelo, nevěděl jsem co mám dělat... přitom je to tak jednoduché. 6x týdně přejíždím hranice mezi domovy a se třemi Priusy II. a III. jsem najezdil +-500.000km. Já vyměnil tři žárovky H4 a auta jsem odprodal sousedům, kteří s nimi stále a bez závady jezdí, i když mají dva z nich přes 300.000km a jeden cca 150.000kmDoma v Německu neznám jediný případ výměny baterií, jediný kdo o tom stále mluví jsou Češi... když už o tom.... baterie je složená ze spousty jednotlivých článků, které i kdyby odešli, dají se jednotlivě vyměnit, pořídit na ebay za pár korun, nebo na ebay za +-15.000 pořídit celou baterii, která se přešroubuje... návod je na youtube :)Priusy jsme používali v desítkách kusů najednou v DE a to co vydrží to auto, nevydrží žádné.Dodávám díly na auta, ale dodávaáním dílů na Prius, bych neměl na slanou vodu. Má rada :) Nekupujte Priusy, kupujte SUV, já se pak mám dobře... vždy se bavím v Česku, kde u paneláku stojí X6, X5, Cayenne a pak samý hnujdej... Deset SUV v řadě a lidé na nich mají sjeté pneu, vystupují v tepláčkách, prostě image ano, ale na benzín a servis nemají socky... hlavně se ukazovat, jako na východě.
Nikdy by mne nenapadlo, že budu mít Priusy. Jezdil jsem max. pětiletými šesti a osmiválci typu A8, Range Rover, Land Cruiser V8, Phaeton W12. O Prius bych nikdy nezavadil. Jediné co z padesáti aut vždy fungovalo byli Toyoty. Nejtragičtější = zbytečné výdaje byl VW, BMW a Mercedes. Jednoho dne jsem řekl dost, přivezte mi z Německa starý Prius II. když to auto přijelo, nevěděl jsem co mám dělat... přitom je to tak jednoduché. 6x týdně přejíždím hranice mezi domovy a se třemi Priusy II. a III. jsem najezdil +-500.000km. Já vyměnil tři žárovky H4 a auta jsem odprodal sousedům, kteří s nimi stále a bez závady jezdí, i když mají dva z nich přes 300.000km a jeden cca 150.000kmDoma v Německu neznám jediný případ výměny baterií, jediný kdo o tom stále mluví jsou Češi... když už o tom.... baterie je složená ze spousty jednotlivých článků, které i kdyby odešli, dají se jednotlivě vyměnit, pořídit na ebay za pár korun, nebo na ebay za +-15.000 pořídit celou baterii, která se přešroubuje... návod je na youtube :)Priusy jsme používali v desítkách kusů najednou v DE a to co vydrží to auto, nevydrží žádné.Dodávám díly na auta, ale dodávaáním dílů na Prius, bych neměl na slanou vodu. Má rada :) Nekupujte Priusy, kupujte SUV, já se pak mám dobře... vždy se bavím v Česku, kde u paneláku stojí X6, X8, deset SUV a lidé na nich mají sjeté pneu, vystupují v tepláčkách, prostě image ano, ale na benzín a servis nemají socky... hlavně se ukazovat, jako na východě.
To mi hlava nebere. Vyměnit rozvoďák po koupi vozu z bazaru spousta lidí odkládá, ale to, že je u staršího vozu na baterky čeká jejich nákladná výměna neřeší ? Celé hybridy jsou v této podobě slepá větev a bez dotací by si je koupili jen snobové, či blázni.
Nuda s Vídeňským taxi Priusem co najezdil 1 000 000 km bez oprav a bez výměny baterky. B-]http://www.carscoops.com/2013/12/toyota-prius-hybr... ...
A máš nějaký statistiky těch výměn baterek nebo jen tak plácáš svoje dojmy?
Na baterie se tusim dava klasicka 100tisic resp 5 let zaruka, ne? Zivotnost by mela byt ok (tzn. vicemene zivotnost auta resp jinych dulezitych soucasti)... a samozrejme zalezi na zpusobu jizdy/dobijeni - cune odepise atmosferu, naftak i hybrid...
Standardní záruka je jak píšeš 5 let/100000 km. V případě, že budeš ale každý rok jezdit pravidelně na servis, můžeš si takto záruku natáhnout až na 10 let.
Zřejmě pán přijel na Babetě:-))Mám Yaris Hybrid a nejsem blázen. Udělejte si testovací jízdu a možná pochopíte proč jsem to koupil.Baterie? V autorizovaném servisu viděli za posledních 10 let 1 slovy jednu poškozenou baterii a to mechanicky po nehodě.
A ztráta kapacity baterií Vám asi nic neříká - že ? Netvr´dte mi, že po pěti letech jsou baterky jako nové !! O testovací jízdu zájem nemám, protože ten nesmysl prostě doma nechci. Sepište si investice a energii od počátku provozu, odečtěte dotaci, kterou předpokládám nějakou máte (teda jestli nemáte, tak to snad ani nebudu komentovat) a započtěte ostatní náklady a odečtěte cenu, za kterou to prodáte a cca 2l benzinu na každých 100km, které jste po městě asi ušetřil. Mimo město nic neodečítejte, tam jste toho moc neušetřil... A jestli to neprodáte, tak to navyšte o cca 50-100.000,- za nové baterky, které Vás dřív nebo později čekají. K čemu jste došel ?? :-D A propoo ? Co myslíte, že se s tím niklem a kadmiem, co po Vás zbyde stane ?? Vše ve jménu ekologie - že ?
Tak já jsem viděl prius druhé generace s najetými 380000km. Majitel ho chtěl prodat a koupit nového priuse tehdy ještě třetí generaci. Nechal v Toyotě zkontrolovat baterie a celé auto. K překvapení všech byla celková kapacita baterií snížena jen na 83 %!!! Neprodal ho a nechal jako druhé auto do rodiny. Ověř si fakta až budeš tvrdit nesmysly. Na našem trhu nebylo nutné měnit ještě ani jedny baterie, které by odešly běžným užíváním. Když jsem se ptal na cenu, bylo mi řečeno, že komplet by byl za asi 47.000 kč. Navíc je to uděláno tak, že lze vyměnit i jen jeden poškozený článek, takže žádný komplet. Toyota na baterie poskytuje záruku 10 let za předpokladu, že budeš chodit na pravidelné každoroční kontroly baterií. Je to paradoxně levnější, než to co tě čeká s nafťákem.Už se těším na nového priuse, po projížďce ho nejspíš i objednám. Hybrid je prostě super.
Když už hybrid, tak Lexus RX (pokud SUV) a nebo GS (pokud sedan), o těch jsem i uvažoval. Nakonec jsem vzal naftu, možná příští auto bude hybrid. Prius je hnusný jak pr... :-)
Já bych to upřesnil. Jinak velmi solidní automobilka by skutečně měla investovat do nových designerů a ty stávající vyházet. Nejen PRIUS je skutečně odporný.
Nemas ani sajnu, ale fakt ani tu najmensiu, o tom, ako funguje hybrid. Netusis nic o ekonomike, o recyklovani atd.Takze radsej mlc, pretoze na tvoj "neinformovany nazor" naozaj nie je nikto zvedavy.
Mlčet nebudu. Od toho je diskuse. Jsem prostě přesvědčen o tom, že většina majitelů podobných vozů je zmasírována reklamou. Kde je výhoda tohoto vozu ? Základní cena PRIUSe začíná na 745.000Kč ! Abych nechodil daleko, porovnal jsem jej s hodně podobným vozem Verso, od stejné automobilky. Nehraju si na detaily, ale rozdíl v ceně činí téměř 300.000,- Kč ! Já opravdu nechápu, proč bych měl jít do PRIUSe ? I při ušetřené 1Kč/km u PRIUSe, což je hodně optimistické, se mi Verso přestane vyplácet nejdříve po 200.000km. Víc už Vás všechny dráždit nebudu. Máte, co jste si koupili a určitě jste to tak chtěli. Přeju Vám hodně spokojených km a spolehlivé vozy. Myšleno bez sarkasmu !
Tak si srovnej Aurise, máš ho ve všech variantách, srovnej výbavu a budeš čučet že rozdíly nejsou dramatické.
Ty trapné pohádky o výměně baterií jsou čistým projevem debility. Jeden blbec to v diskuzi napíše a ostatní tomu věří aniž by přemýšleli nad ověřováním tohoto „faktu". A i kdyby, tak jejich cena za ta léta hodně klesla, takže finančně je to menší zátěž než nafta - dpf, dražší olej kvůli dpf, vstřiky, vysokotlaké čerpadlo, dvouhmota, turbo, prasklé klikové hřídele a hlavy u TDI (fakt kvalita)..
Newjsem debil, ani blbec ! Tak jsem si to ověřil :Toyotu Prius Plug In Hybrid - sada baterií do Priusu II. generace na dojezd 30-40km, kapacita 4,8kWh, nabíjení z 230V 16A, za 165.000,- Kč bez DPH
Lenže reč je o normálnom Priuse, nie o plug in hybride. Takže hľadaj ďalej.
Hlavne frikulini chteji tak strasne setrit okoli/planetu, ze chteji setrit i na setrnem aute a hledaji bazarovku ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.