Cebii považuji za subjekt, který narušuje soukromí majitelů automobilů tím, že zpřístupňuje široké veřejností informace o jejich vozidlech. Co hůř, ještě na tom vydělává. Jediný přijatelný systém je takový, kdy Cebia nejdříve získá souhlas majitele vozidla k poskytnutí údajů a ke každé žádosti zvlášť. Když někdo bude prodávat auto, domluví se se zájemcem, udělí mu jednorázový souhlas a pohoda. Pokud majitel neudělí, jeho věc - má na to právo, pak má zájemce samozřejmě právo jít o dům dál k někomu, kdo udělí.A ne jako dnes, kdy si za pětikilo může každý vyjet papír o každém autě na ulici. Mimo jiné i třeba zloděj, který si chce vytipovat dobré kousky.
Souhlasím.Mně třeba navíc na jedné STK napsali z tachometru o nulu míň. Mně to je jedno, vím, kolik má moje auto najeto i bez STK, ale prodat ho?Ani náhodou, Cebii už nedostane.Ať se na mě nikdo nezlobí, ale tvrdím, že v tomhle mě Cebie poškozuje. Nemůžu za to, že si zjišťují údaje z nespolehlivých zdrojů a na jejich základě vydat jakýsi certifikát, který má spolužit právě jako spolehlivé potvrzení.
čoveče auto není člověk ale kus šrotu ve kterým jezdíme. Pár smontovanejch plechů a motor. Zeptej se ještě v porodnici, jestli ti náhodou nezaměnili vin. kod. No nic ať tě provází síla vrchní Jedaji.
Ale tady nejde o to, že je to kus šrotu, ale o to, že do toho nikomu nic prostě není a že z těch informací lze odvodit fakta i o mé osobě. Stejně tak nikoho nemá co zajímat, jak mám starý barák a jaké má vnitřní vybavení. A přitom jde jen o hromádku cihel.Nejde o věci jako takové, ale o jejich provázanost k majiteli. A informace o těchto věcech již o něm poté mluví.
V české republice je za těžko radit, jen málo který soudný chlap přizná, že nerozumí všemu. Už jsem do této fáze došel a než bych strávil několik dní na internetu a řešil nákup ojetiny, raději si zaplatím firmu. Mám již druhé auto od auditvozidel a jsem spokojený, zařídili vše a když jsem si spočítal čas který jsem věnoval kdysi nákupu, vydělám to zpět rychleji. I když pravda je, že kámoši tomu u pivka a na foru rozumí nejvíc :D
Možná to bude tím, že doma mají podobné auto se 180k km na tachometru, ale ve skutečnosti už má 400k km tak se jim ten Ford zdál jak nový:-D
já se snažím v AAA vybírat co nejvíce zánovní vozy, naštěstí tam mám jistotu že nestáčí takže počtu najetých km mohu věřit
D1cars... ten Max měl 290 oni ho vydávali za 190 a lidi hádali 109 B-]
Cebie je k ničemu jelikož neumí zjistit km ze zahraničí tudíž pokud je auto dovoz vychází až ze záznamů od první evid. kontroly. kde už můžou být km stočeny. I když jsme v EU tak není zákonná možnost získat tyto udaje třeba z DE nebo i jiných států. servisní historie je taky hezká ale jen pokud auto jezdilo do značkového servisu. A to je tak u aut v záruce nebo služebních. Takže jedině při koupi si sebou vzít dobrého mechanika a po koupi udělat základ rozvody, filtry, prov. kapaliny. Jelikož i servisní knížky nevyplněné se na netu běžně prodávají a razítko udělá kdejaké papírnictví tak ani ta nic nevypoví.
Cebie je zbytečná. Když jsem kupoval ojetinu z Raichu tak jsem zašel do autorizovaného servisu, kde jsem maníkovi dal flašku vína a on mi vyjel kompletní servisní hystorii auta, co se měnilo v kolika km a kdy. B-]
No práveže počet km je veľmi doležitý - práve kvoli pravidelným výmenam rozvodov oleja v DSG a iných vecí.....alebo pri kúpe to urobíš " preventívne " a tým sa ti nákup zbytočne predraží....
Spis testovali, na kolik muzou tacho stocit, aby to zakaznik nepoznal:-) U aut z dovozu je cebie vetsinou nanic. Nez cebii, to radsi pred koupi nechat proverit v servisu. Pocet km je sice dulezity udaj, ale o kondici auta zas tolik nevypovida.
Ja bych teda nekoupil ojetinu pritazenou z ciziny, ktera nema dost zaznamu v cebii. Prohlidka v servisu je samozrejmost, ale rad se dozvim co nejvic.
mně je vcelku jedno jaká ojetina, hlavně aby byla v pořádku a nestála moc, což se mi zatím u áček nestalo
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.