Autobazar nechal lidi hádat, kolik má auto najeto. Tipovali příliš málo

Autobazar D1 Cars a firma Cebia, která nabízí prověřování původu a historie aut, podnikly zajímavý experiment: na různých místech po ČR postavily notně jetý Ford Galaxy a ptali se lidí, kolik má podle nich najeto. V průměru tázaní tipovali 109 600 km, ačkoliv skutečný nájezd vozu činil bezmála 190 000.

Obě společnosti samozřejmě chtěly experimentem poukázat na to, že laik stočené auto nepozná a že by mělo být v jeho zájmu nechat si auto prověřit – třeba u Cebie. Ani její služba ale neodhalí všechny triky obchodníků s ojetinami. Před časem jsme informovali o případu, který odhalil časopis Svět motorů: Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 4x4 byla stočena ještě před dovozovou STK. Na té byl potom zapsán už zfalšovaný stav km. Viz:

Ojetiny | Život řidiče | Škoda | Byznys

V ČR se prodávají zánovní Škodovky stočené o 100 000 km

Průzkum Cebie a D1 Cars ale na každý pád znovu nepřímo potvrdil, že čeští zákazníci mají o nájezdu ojetin nerealistické představy. Podrobnosti o akci se dočtete v tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků