Auto společnosti Apple bude vyrábět Magna Steyr v Rakousku

Auto od technologické společnosti Apple je zase o kousek blíže realitě. Apple v Berlíně sestavil tým expertů, který má připravit plány na výrobu, prodej a marketing. Montáž má podle všeho probíhat v rakouské automobilce Magna Steyr, která má potřebné technologie, know-how a také především volné kapacity.

První auto od Applu by mělo dorazit na trh v roce 2020, píší Automotive News. V nově utvořeném týmu je prý „patnáct až dvacet progresivně uvažujících německých inženýrů,“ ale vůbec nevíme, co si pod takovým termínem máme představit.

Zajímavosti | Život řidiče | Video | SUV | Bezpečnost | Hybridy

Autonomní vůz Google způsobil nehodu s autobusem. Už se ví, proč

O autě Applu se toho ještě moc neví. Koluje o něm pracovní název iCar, ale podle všeho se bude jmenovat úplně jinak. Bude to elektromobil, ale nebude ještě jezdit úplně sám. Technologie samočinné jízdy údajně nebude do doby, kdy bude Apple iCar na trhu, dostatečně vyspělá.

Apple prozatím dělá na vlastní vizi autonomní mobility. Na jeho Projektu Titan pracuje zatím 600 inženýrů. Tým se má ale během dalších let ztrojnásobit. Zvláštní je, že Apple ještě vůbec přípravy vlastního auta oficiálně nepotvrdil a ani nechce spekulace komentovat.

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků