Auto společnosti Apple bude vyrábět Magna Steyr v Rakousku

Auto od technologické společnosti Apple je zase o kousek blíže realitě. Apple v Berlíně sestavil tým expertů, který má připravit plány na výrobu, prodej a marketing. Montáž má podle všeho probíhat v rakouské automobilce Magna Steyr, která má potřebné technologie, know-how a také především volné kapacity.

První auto od Applu by mělo dorazit na trh v roce 2020, píší Automotive News. V nově utvořeném týmu je prý „patnáct až dvacet progresivně uvažujících německých inženýrů,“ ale vůbec nevíme, co si pod takovým termínem máme představit.

Bezpečnost | Zajímavosti | SUV | Video | Život řidiče | Hybridy

Autonomní vůz Google způsobil nehodu s autobusem. Už se ví, proč

O autě Applu se toho ještě moc neví. Koluje o něm pracovní název iCar, ale podle všeho se bude jmenovat úplně jinak. Bude to elektromobil, ale nebude ještě jezdit úplně sám. Technologie samočinné jízdy údajně nebude do doby, kdy bude Apple iCar na trhu, dostatečně vyspělá.

Apple prozatím dělá na vlastní vizi autonomní mobility. Na jeho Projektu Titan pracuje zatím 600 inženýrů. Tým se má ale během dalších let ztrojnásobit. Zvláštní je, že Apple ještě vůbec přípravy vlastního auta oficiálně nepotvrdil a ani nechce spekulace komentovat.

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků