Auto a vybava pekne. Nabidka motorizace tragicka. Zadny motor s poradnymi Nm. KW jsou k nicemu kdyz nejsou Nm.
Zajímavé je že je to Auto roku 2015, ale zatím jsem v 300 tisícové Ostravě viděl jenom jeden exemplář v základní verzi
Vítězí......Škoda !!! ... a kdo předpokládal něco jiného je naiva!!!
Tak co je víc, Evropské auto roku nebo České auto roku!??? Podle zdejších příspěvků 100% Auto roku v ČR, ale bohužel to je asi jen tím že většina zdejších odborníků na ně prostě nemá a tudíž si je ani nikdy nekoupí! Je to ale velká škoda, mohli by velice rychle zjistit že vstoupili do špatné řeky!!! A to by potom bylo divení!??
Auto roku 2015 v ČR Fabie Combi MPI 1.0 55Kw! Hodnocení Světa motorů 4/2015! Jak si skromný pohon poradí s plně napakovanou rodinou mířící do Chorvatska? FEROVĚ VARUJEME, ŽE TO BUDE OŘÍŠEK!!!
Tak kolik vás ještě neumí číst!???:-P
Ty krávo! Diskutéři tady jsou horší než ta verbeš na Novinkách. Já nevim, co proti Fabii máte. Už jste s tím jezdili? Na svoje zaměření je to nadprůměrný auto. Není dokonalý, ale podle mě je zázrak, že někdo udělá pořád tak dobrý auto v době, kdy se musí na všem šetřit. Jasně, čas ukáže, jestli to vydrží a nerozpadne se to. Ale co jsem se s tím svezl, nezdálo se mi to špatný. Vlastně se mi to zdálo velice dobrý a klidně bych si to na takový to popojíždění koupil. A to jsem o žádný nový škodovce neprohlásil ani nepamatuju. Jako rodinný auto pro čtyři lidi ne, ale Fabia III mě neuráží. Ještě jsem zvědavej na mazdu2, ale obávám se, že interiérem ani cenou proti Fabii stačit nebude.
Vážení diskutující, kdykoliv se náhodně podívám na jakoukoliv diskuzi, tak je tu naprosto nepochopitelné a rigidní nepřátelství vůči Škodě, která tvoří v České republice, společně s dalšími okrajovými automobilkami, důležitých 7% HDP a zhruba 25% exportu! Buďte rádi, že tomu tak je, zvyšuje to i váš blahobyt, díky němuž si můžete koupit třeba své vysněné nové nebo ojeté auto libovolné značky nebo pít po hospodách své oblíbené pivo a všeznale o všem rozmlouvat :-) Kolika % HDP ČR jste např. přispěli, vy? Dokud bude Škodovka prodávat, tak bude dobře, tak jí to přejte, tedy přejte si to sami sobě. Bohužel, tolik lidí si zde léčí své komplexy, že pro žádnou přínosnou, posunující a nezaujatou diskuzi tu není místo. Dle mého soudu, často panoptikum neúspěšných a nepřejících individuí, případně nerozumějící vzájemně provázaným souvislostem.Nicméně, srovnejme si základní fakta:Auta se kupují z různých důvodů, jako nutnost, pro přemístění z místa A do místa B, protože se nám líbí, protože se líbí někomu jinému, protože se chceme odlišit, protože chceme reprezentovat, protože si myslíme, že budeme reprezentovat, jako výsledek sociálního statusu apod. Je to každého volba a jako taková má být respektována. Prostě každý podle sebe - značka, model, motor, výbava, cena. Třeba více velkorysosti, každý má nějaký důvod. Něco už jsem na světě zažil, nějaká auta jsem vlastnil, s některými velmi excluzivními i neexcluzivními jsem se mohl důkladně seznámit a řídit je. O žádném z nich bych se však nevyjadřoval dehonestačně jen proto, že je vyrábí určitá značka. A přitom by mě svádělo říct, že BMW ani Mercedes nejsou už těmi Bavoráky a Mercedesy, co bývaly, že i v tzv. o level vyšší třídě, pokulhávají za Škodovkou, to bych mohl dnes nezaujatě hodnotit. Předesílám, že jde o mladá nová auta, koupená v České republice. Stejně, jako bych nechtěl nikomu vnucoval myšlenku, že více, než jejich starý Mercedes E s motorem 3.2 "v plné palbě", je sociálně o mnoho na nižší úrovni, než kdyby jezdili zmíněnou novou Fábií III. Na to si však musí přijít časem každý sám. Nicméně, Fabii I ani III jsem nevlastnil, ani o ní neuvažuji, ale líbí se mně, a jsem rád, že měla a má úspěch. Fabie II se mně nelíbí,ale nikomu ji nehaním ani nevymlouvám. Je to jeho volba. Jsem však přesvědčen, že jde o kvalitní auto. Stejně jako, že současný motor 1.2 TSi 77 kW rozhodně neurazí, má lineární průběh kroutícího momentu a je příjemný i v relativně těžším autě a neduhy byly vychytány. Ale jako každý nízkoobjemový, musí mít své logické limity. Prostě bych přivítal více odbornosti, multikriteriálního hodnocení, méně demagogie, klišé a osobní zhrzelosti. PS: nepracuji ve Škodě a nikdy jsem nepracoval. A asi ani už nebudu :-) Realista a uživatel Petr
@Petr, snad prvykryt co musim jednoznacne suhlasit. ;-)
Péťa fábii neměl a hodnotí, že je přesvědčen, že jde o kvalitní auto! Asi zřejmě také neví, jak probíhá komunikace se Škodou Auto v případě vážné závady motoru, kterou člověk musí řešit! Ano, tak má vypadat diskuze? :-O
JJ nepracuješ, takových tu jsou plné pracáky!
Jenže o tom to celé je. Škodovky vyhrávají každou anketu, testy jsou postaveny tak, že to co vadí u jiných značek není u škodovek testováno, nebo vůbec zmíněno. A pokud už je, je to bagatelizováno a omlouváno jako nepodstatné pro daný účel.škodovky mi nevadí (ostatně jsem kdysi jednu vlastnil), vadí mi to povinné nadšení a slepota, jistá stádnost škodafilů (demagogie a závist, že oni mají jen škodovku). Navíc se "závodníci" přesunuli z TDI 77kW na TSI 77kWMimochodem: zda byly neduhy 1,2TSI opravdu vychytány, to budeme vědět až za několik let. Zatím opravili jen ty největší problémy, při kterých se motor velmi často nedožil ani konce záruky.
Přesně tak :-)) mimochodem škodovka dává nemalé peníze za to aby se všude psalo jak je každá nová řada zase o tolik lepší než ta předchozí, reklama dělá úspěch.
Motory vydrží sice o pár kilometrů více, ale převodovky zase o pár tisíc méně! :-D
Konečně někdo,normální! Už mi s těch dementů,málem praskl monitor.To,že je Fabie auto pro ježdění okolo komína,nebo jako druhé auto do rodiny(pro rozvoz dětí po kroužcích,na nákupy atd.),asi nikdo nechápe.A taky nechápe,že není drahé,jen naše šupácké platy,na ní nějak nestačí.Běžný soused z EU,si ji koupí za tři výplaty ;-) Takže jaká drahota??
Novou Fábku si můžu koupit sice ne ze tří, ale ze čtyř platů, vztahuje se to i na mně? ;-) Přesto tvrdím, že s ohledem na své parametry a poskytovanou kvalitu je to auto drahé.Stačí se kouknout, kdo si tohle auto kupuje a jak jej používá a kam s ním jezdí, aby se dalo jednoznačně odmítnout tvé tvrzení, že to je nákupní taška. Tuto funkci supluje totiž ShittyGo.
Jednou se svézt a pravidelně jezdit je rozdíl.Nesnáším škodovácké sedačky, po cestě Praha-Brno mě bolí záda. Nesnáším jejich konstruktérské neumění udělat pořádné čelní sklo. Z pracovní Fabie II bych dostal klaustrofobii, jak má nízké sklo. Totéž Octavia. Nesnáším chování Fabie na silnici, to auto se nad 120 vrtí (a chudák ten, kdo sedí vzadu, tam je to cítit daleko více)...
Tady s tím jezdí každý! Fábia je dobré auto po dobu záruky! Ten jejich super motor člověka přivede na hůl! 3-[
Co myslíte tím "ten jejich super motor"? Víte, že aktuální Fabia má úplně jiné motory, než stará generace?
a tys už jel něčím jiným, než škodárnou? :-/
Tento rok jsem sice malem koupil Mazdu 3, ale nemohu souhlasit s temi nazory vyse. Pro Ceskou republiku je jednoznacne autem roku Fabka. Tech duvodu je cela rada. Mazda je a bude "raritka" pro famdy a ty co ma to maji
Mohu se zeptat, co ti na Mazdě nevyhovovalo, že jsi ji nekoupil?
můžeš, měl jsem na to max 400k a chtěl jsem základní výbavu (alu kola, automat. klimu, kožený paket, rádio s několikařádkovým displejem na MP3 ...). U M3 to měla až verze za 420k, u G7 Comfort jsem se dostal výrazně níže (různé slevy vč. 30k za staré auto, u M3 nic). Také ten 77kW motor sympaticky táhl. Ale ať G7 jen nechválím, vím o zatáčce kde se ten zadní podvozek dostane na svůj limit a odskakuje.
Mazda je draha a nemoznost konfiguracie vybav.......... si zober mazdu 3 1,5 74kW challenge a cena je 16 000 eur. napr. Leon 5D 1,2 TSI 77(88) kW ( s tempomatom,, zadny parkovaci asistent, maxidot, corner, vyhrievane sedacky, elektrony ta stoji cca do 15 000 eur. Mazda nema taku vybavu a menej pruzny motor a je drahsia preto si ju napr. niekto nekupi.
to myslíš vážně, 1,2TSI 77kW? Nedokážu pochopit, jak si někdo tenhle motor může koupit a ještě to srovnávat s poctivou 1,5 litrovou klasikou.
Faktom zial je, ze poctiva 1.5 ma pre vacsinu ludi vyrazne horsi jazdny prejav nez 1.2 TSi.
to je fakt, ale jen do první výměny rozvodového řetězu nebo turba :-D
A to 100t Km absolvuješ minimálně 3x!
Životnost turba je dimenzována na životnost motoru. Klasika v podobě atmosfér - díky emisním normám už nejde vyrobit ostré motory bez turba (to snad umí jen Mazda). Srovnám -li francouzský 1.6 VTi 88 kW a Fordův 1.0 EB 74 kW, tak ten tříválec je citelně živější a příjemnější na běžné ježdění.
Asi že nemá škrabku?
Tomu už se člověk musí smát, to se dalo čekat, kdo "vyhraje", nebo co vyhraje. Je to opravdu fraška - vlastně jako zlatej slavík. :-D
Jenže Karel Gott je opravdu nejlepší :)B-]
No Karel mozna...
Bejvavalo ... B-]
Pokud bylo kritériem čeho se prodá nejvíc, tak fábie výhrála opravdu zaslouženě.;-)
Zoufalý výkřik Českého Pepíkova! :-D:-D:-D
Ritiku. Ty si tu evidentne povidas sam se sebou. To si musis vzit ty pilulky co ti nosi zdravotni sestricka. Ty jo, kdyby se to tak dozvedel pan primar...mel bys po vychazkach.
A teď něco o autech klobouku!?:-D
Mily Ritiku. S tebou se bavit o autech sice mohu, ale bohuzel tomu nebudes rozumet.
Po minulých problémech s motory TSI přichází nový přešlap a problém v podobě převodovek MQ100! Při delším stání než 1minuta nutno z důvodu špatného mazání ložisek a tudíž běhu nasucho vypínat motor!!! A co přijde dá, jaký další problém spatří světlo Boží?l! Svět motoru před 14dny sliboval test plně zatížené Fábie se základním motorem MPI1.0 55Kw v Italii a v kopcích! Ale bohužel Škodovka to nepovolila a tak bohužel nic! Simply clevér ovce!!!
V kopcích se smí testovat jen i20 s 1.2 75hp a pak naříkat, že se musí řadit
Asi zjistili že v plném zatížení a v tomto základu už nemá šanci se do kopce ani rozjet! Předpokládaná životnost spojky pak asi cca 10t Km!:-))
Kde jsi to četl?....Po minulých problémech s motory TSI přichází nový přešlap a problém v podobě převodovek MQ100! Při delším stání než 1minuta nutno z důvodu špatného mazání ložisek a tudíž běhu nasucho vypínat motor!!! Jak psal Vaculík u Citigo?
Jenže Topíku motory MPI 1.0 a převodovky MQ 100 jsou shodné jak pro Citigo, tak Fabii s motory MPI do 100Nm! A pokud to nechápeš, tak se můžeš informovat u prodejce Škodovky!!!! To zase bude nasran.ch majitelů až jim servisu řeknou že se na ložiska záruka nevztahuje, že s tím neměli prostě a bohužel jezdit!!!
Já už jsem si užil své s motorem 1,2 HTP 40kw kde byla nutná oprava motoru u téměř nového vozu už po 24 000 km díky špatné konstrukci! Koukám, že se ta auta nenaučí dělat asi nikdy! 3-[
Tohle nesmi chybet v zadne diskuzi:-D
Bohužel to je realita Pepíku!:-P
Mazda 3 by byla jasná volba. V nové fóbii už jsem seděl a nic moc.
Já v ní taky seděl, zvenku se mi líbí a uvnitř na pohled celkem hezký, na dotek už tak ne, středová konzola jak z favoritu. Pak jsem se koukl na cenu a chtěli za ni 380000 a to v ní nebylo zdaleka všechno. Prostě Mazda měla vyhrát, a rozhodně si nemyslím že by měla skončít 5. za tlustým mondeem který se prodává už 2 roky v usa. Céčko je už jiná liga, hlavně cenou, i když když chcete dobře vybavený passat tak už jste na těch cenách pomalu taky. Pro mě je taky důležité jak auto vybadá v nejchudší výbavě, a tady vedle sebe postavte ty auta! Ne ty novinářský nabitý výbavou! Mazda vypadá výborně i v té základní výbavě ale koukněte na ty ostatní.:-D Možná ani nepoznáte že to jsou to ta auta co tu testují.:-D
Tak ta stredova konzola sice nevypada na pohled nic moc, ale to je akorat tim umistenim velke prihradky pred radici paku. Me to teda pripada celkem prakticke. Fakt by me zajimalo co to bylo zac za 380 tisic. Kdyz dam do konfiguratoru celkem slusny motor 1.2 TSI 81kW s 6st. prevodovkou, vybavu style, tempomat, vyhrivani sedadel, nejlepsi radio, destovy senzor atd, tak jsem na 345 tisicich. http://skoda-cc.cloudapp.net/CarCard/63832025... Kdyz si tam das TDIcko s automatem, tak se cenove sice dostanes jinam, ale na tohle auto je to podle me trochu ulet.
Bylo to tusim slabsi TSIčko Style, ale mělo dvoubarevnou černomodrou karoserii. Zvenku se mi opravdu líbilo, akorat nechapu nemožnost objednat jiná než černá kola k černé střeše, nebo proč ten hezký stříbrný dekor je jen ve střední výbavě. Ve výbavě style je tmavší a vypadá o dost hůř. Navíc za ty peníze je fabia dost malá, nepotřebuji vozit vzduch, ale chci si za sebe v autě pohodlně sednout což ve fábii co se kolen týče moc nejde ( mám 187 cm a v rodině jsme všichni poměrně vysocí). Fabia je jistě dobré auto a hodně se hlavně v designu a podvozku posunulo, ale určitě není nejlepší co můžete dnes koupit. Být v průměru tak o 30 000 levnější tak bych řekl že pro 2 ideální vozítko. Ale cenu si určuje poptávka že.;-)
Nejsem zadny zurivy zastance skodovky(ani jsem skodovku nikdy nemel), ale me se celkem libi(kombik) a cena mi vzhledem k vybave neprijde nijak zavratna. Je snad nejaky srovnatelny a podstatne levnejsi konkurent?
No je jich plno.. z Koree, z Francie..navíc myslím že v těchto cenách už fabii docela kanibalizuje rapid což je už uvnitř velké auto. Tohle ale už patří jinam, toto je diskuze jestli měla vyhrát fabie nebo ne a že spíš vyhrála protože má na kapotě okřídlený šíp. Říkám to znovu, fabie je dobré auto a jistě si najde spoustu zákazníků kteří s ní budou spokojení a nedají na ni dopustit.;-) ..ale v nominaci byly prostě lepší vozy.;-)
Kdyz si dam huyndai i20 se srovnatelnym motorem jako jsem psal vyse, tak zacinam na 325 tisic bez vybavy - Na plechacich a s manualni klimatizaci. Jaky by mel byt ten srovnatelny francouz? Clio? To je jaksi jeste tridu pod fabii. C3? To je taky mensi a cena podobna. Fakt nevim. Porad vsichni tvrdi jak je to predrazene, ale proste pro to nemuzu najit dukazy. Jisteze existuji lepsi vozy a kazdy na to muze mit svuj nazor. Jenom mi prijde zcestne tvrdit, ze je Fabie predrazena.
Clio je třída Fabie stejně jako C3, i20, Rio, Yaris apod. Nová i20 má ceny srovnatelné.
Mas pravdu. Kouknul jsem na rozmery a i kdyz se to nezda, tak Clio je dokonce vetsi.
Fabka dovede lid zblbnout, aby si mysleli, že je o třídu větší. Zaprvé tvarem, neboť hranatá krabice působí větším dojmem, než kulatější tvar. Zadruhé existencí kombi varianty, která rozměrově přesahuje do nižší střední třídy a navíc je pro malé vozy netypická.Za sebe říkám, že v Cliu III se cítím lépe, než v nových Fabiích druhé i třetí generace. Materiálově, prostorově i pohodlím...
Aha. Ty jsi ten pa v klobouku a v Cliu....tak to jo, to je jasny.
možná ti to ještě nikdo neřekl, ale klobouk je po anglicky hat..;-)
Hihi nemej starost blaBOLe. Vim dost dobre co muj nick znamena hihi.
Hihi ty jsi opravdu ten správnej vůl hihihi! Pepku vyskoč!!! Hihihi!!!
Mily Ritiku. Ted jsi me ale hodne zklamal. Ty ani urazit neumis. :-) :-)
S tím Mondeem naprostý souhlas, je až s podivem, co za šeredu dokázali z druhdy tak pohledného (nebo alespoň neurážejícího) auta vytesat.O Škodě škoda mluvit, základní světla udělají z Fobije zrůdu.
už jsem se chtěl rozčilovat, ale ... pak jsem si uvědomil komu je ta anketa určená. Lojzům, co si neumí vybrat auto podle sebe, těm co potřebují nějaké pofiderní žebříčky, aby měli pocit, že dobře koupili. A vlastně proč ne. Proč ne Fabia. Je to rozhodně lepší, než kdyby tyhle žebříčky říkali kupte si korejce.
To je fakt, někdo ten patriot kupující si předraženou domácí produkci být musí. Tak teda kucí Lojzovatí děkujem, že držíte českou ekonomiku nad vodou a že my ostatní si tak s klidem můžeme kupovat pořádné káry! :D
pořádné káry za 300k? To budou teda auta :-)
Za 300 je k mání samozřejmě jen omezené množství malých a ne zrovna vybavených aut. Nicméně já o nějakém cenovém limitu nepsal. ;-)
Přesně :D
No konečně vyhrálo něco pořádného! :-D
JJ kdyby jste si všichni co tady kopete za Fábii, jako slepí pohřební koně si ji koupili, tak už má dnes Škodovka celou letošní produkci vyprodanou a neotravuje na každém rohu s trapnou reklamou! Asi se nějaká chybička vloudila!? Dobré a kvalitní zboží se prodává i bez reklamy!:-P
Vyhrálo ale kde a proč!? Toť otázka! Co je tohle za anketu!??? Do ankety EVROPSKÉ AUTO ROKU se Fabie vůbec do užšího výběru nedostala!!! :-D:-D:-D:-D:-D
A nebo snad dostala??????????? B-]
Mně to tak nepochopitelné nepřijde. Sám jsem sice Fabii na první místo nedal (a myslím, že Lukáš také ne), ale v té anketě hlasuje čtyřicítka lidí, jejichž názory, preference a sympatie ke značce se ve výsledku zprůměrují. A fakt je, že novináři jsou také jen lidé a Škoda má mezi nimi podobnou řekněme historicko-kulturní výhodu jako u celého českého trhu. Naprosto stejný fenomén můžete pozorovat v německých, francouzských, britských a určitě i jiných národních médiích. Proto je zázrak spíš to, když to někdy dopadne jinak, jako loni s tou Mazdou6.
Předpokládám že jste s Lukášem volili Mazdu3!? Postavit vedle sebe Mazdu 3, která je po všech stránkách minimálně o třídu výše jak Fábie mě připadá jako naprostý nesmysl!?
Jenže to je pak vážně smutné, když to takhle na rovinu podáte, že jste všichni úplatní a poplatní, a že se s tím v podstatě nedá nic dělat.Jistě se dá souhlasit, že určitá národní hrdost je na místě, a já jsem na Škodu a její expanzi do určité míry taky hrdý, ale to přece neznamená, že ji budeme protežovat a omlouvat její letité nedostatky (motory, materiály, výbava, cena, kvalita výroby), či dokonce z ní uděláme etalon kvality, jak je mnohdy z nepokrytě pro-škodovácké mediální polnice slyšet.
Tak kdy bude ten super test Fabia Combi MPI 1.0 55KW v plném zatížení a v kopcích! A co ty mizerné převodovky MQ 100!? Ještě o nich nic nevíte!? Jako Evropské auto roku Fabie nemá šanci, tak aspoň něco a další nesmyslná reklama!!! Necháme se překvapit, rozum zvítězí a trh rozhodne!!!
Jeeee, Ritiku, uz mi tu bylo smutno. Uz jsem si rikal....kdepak je nas sikmooky klaun, co tady vsem bez rozdilu na narodnost, rasu, nabozenske nebo politicke presvedceni a znacku na kapote auta prinasi bujne obveseleni svymi frky. Do kdy mas dnes vychazky?
"Proto je zázrak spíš to, když to někdy dopadne jinak" - To jste Jiří napsal moc hezky. Potom je ale otázka, k čemu takovou anketu?
Další PR a pro novináře chlebíčky zdarma...
:-)) čekal někdo něco jiného??? Dvakrát stejná chyba se v Bolce neodpouští B-]
Na druhou stranu, až ve svojí G165 budu předjíždět nějakou tu novou Fábii, co je autem roku, budu vědět, že sedím v lepším autě. B-]
No a až tebe bude objíždět 911 jak patník, tak její řidič bude vědět, že máš totální střep.
911? Co to je? Označení traktoru?
Ne, dětský šlapací autíčko. :-))
Sedět v lepším autě není zas takovej problém, když jsi za ty vypláznul minimálně o 100 tisíc víc...:-D
To mi jen potvrzuje kvality novinářů v ČR. Já bych volil Mazdu 3 B-]
JJ je to naprosto nepochopitelné, ale všichni noví majitelé Mazdy3 kteří se už svezli s novou Fábii, Mazdu3 pod cenou prodávají a stojí ve frontě na nákup nové Fábie!? :-D
tesim sa na to poradie na buduci rok...1. skoda fabia2. kosacka na travu smulcovacom a pojazdom3. kosacka na travu bez pojazdu....
:-D no hledal sem tuhle diskusi to mě po.erte , fakt samej koncern ať se svezou v mazdě,fiestě a nevim kde ještě já nepotřebuju o 20 litrů větší kufr a ani narvanou velkou petku ve dveřích je to neprakticke a při řízení to odvadí větší pozornost než malá půl litrovka na loknutí. Porovnáváni koncernů s jinýma autama beru s nadhledem sou to podplacený výsledky.B-]
On totiž nikdo jiný nemůže mít jiný názor než vy? Jak jsem už psal někde výš, to samý si myslí i ve What car? a pochybuju, že by škdovka měla koupenou celou Británii.
...bych...bych. Kdyby byly v riti ryby. Opust metlu a zkus se stat novinarem. Treba nekdo bude stat o Tvuj hlas.
Metlu? :-DJsem šťastným čekatelem na M3 (dlouhé dodací lhůty). Pro mě jsou pisálci na stejné živočišné úrovni jako Pachové a politici...
Nápodobně :) Koupena jako auto pro přítelkyni.. Mazda3 je vlastnostmi nejlépe vyvážené auto ankety.
TAk upřímnou soustrast:-)
Souhlas. Mazda je jasná volba. Tohle je šaškárna, podobně jako vítězství golfa v USA.
Díval jsem se na sestavu poroty http://www.autoroku.cz/anketa/novinarska... a tak už mě ten výsledek zase tolik nepřekvapuje.
Jasně, a ve What car? to určitě taky byl samej nadšenej škodovkář, když Fabie vyhrále jejich ankteu, co?
To máš pravdu ! To je teda porota! Samej koncernovej vlezprdel !!! Jsme prohnilej stát!!!:-/
Pozor. Zřejmě sem už porota koukla a rozdává mínuska.:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.