Velkým mínusem šestky je absence 4x4. Jinak má vše v pořádku.
Absence 4x4 je skutečně minusem, když bych to vyžadoval. Já to třeba vůbec nepotřeboval, protože bydlím v nížině a na hory jezdím jenom v létě. Stejně jako jsem nepotřeboval automat, kožené sedačky, couvací kameru a podobné zbytné věci, které nakonec ušetří dost peněz. Vždy záleží na konkrétních potřebách, ale ano, kolega si koupil Superba, protože má 4x4...chápu ho.
Absolutně nechápu, proč se zarytí škodovkáři tak rozčilujou, oni si myslí, že opravdu nejsou lepší auta než ta Kokta a nebo hodně slavnej Trapid? VW je nudný a basta - všechno na jedno brdo - Golf Variant, Kokta v kombajnu a do třetice Seat v kombajnu, všechno na stejný platformě, stejný motory, podobnej nudnej a sterilní design. Velký dík za to, že jsou tady jiní výrobci a že to dělají po svym a hlavně JINAK.
Proč? Protože ať tu vyjde jakýkoliv článek, jakákoliv recenze, vždy se tu vyrojí hafo dementů, kteří vše srovnávají s ,, Koktou", ,, Trapidem" apod. Tady se prostě hrdost na úspěch domácí značky nenosí.Přitom to nechápu, jde jen o auto, navíc v něm půlka národa jezdí.Navíc nikdo, nikoho nenutí, si tuhle značku kupovat.
A ty jsi ta potrefená husa, která jedním dechem říká ".....nikdo nenutí si tuhle značku kupovat" a druhým k tmu přidáváš něco o národní hrdosti k domácí značce. Pokud vzpomínáš dementy, tak si laskavě přečti, jak ses tady v této diskuzi uvedl a přitom je to jen nějaká soutěž Auto roku, o které si každý myslí své.Nechci ti brát iluze, ale na co máme být hrdi? Ano vyrábí se tady automobily, ale za nitky tahá někdo z jiné země. Nemohou si udělat auto podle svého a to jak po konstrukční stránce, tak designové. Nemohou konkurovat vlastní "matce" a když, tak jen do takové výše, kterou ona povolí. Dovedeš si představit design auta, kdyby to nebylo řízené z WV? Možná by ses nestačil divit jak by takovéto auto vypadalo.
Milovníci škodovek nemusí být smutní. Vždyť ty jejich mikro motory od VW získávají jedno ocenění za druhým. Již podruhé získaly titul nejhorší motor roku :-) a to se vyplatí.
Podruhé,získal motor roku,ty debile,ECO BOOSTER od Fordu.Tak když už tu něco chceš psát,tak si to aspoń ověř ;-)
Než někomu začneš nadávat, neměl by sis pořádně přečíst co napsal? :-D
Minulý týden jsem si koupil novou Mazdu 6, takže mě výsledek ankety dost potěšil. Spotřeba mého základního benzínového dvoulitru 107kW je 7 litrů, a to jezdím převážně město. Interiér je příjemný, útulnější než Superb, o kterém jsem také uvažoval, materiály možná krapet horší. Tolik kritizovaná navigace má tu podstatnou výhodu, že se narozdíl od škodováckých nekrade a je levná. Jo a kromě toho funguje...Další výhodu vidím v atmosférickém motoru, turbo a DPF prostě neodejdou, když tam nejsou.:-)):-)):-))
Gratuluji Vám k novému autu. Myslím, že jste zvolil velmi dobře. Projel jste se i v silnější benzínové verzi?
Neprojel jsem se v silnějším benzínu, protože jsem se bál, že bych ho pak chtěl...pak bych také musel jít do nejvyšší výbavy a to je o dalších bratru sto tisíc dražší.
Souhlasím, mazda 6 se fakt povedla :)
U novinářů jsem tipoval pořadí 1-2 S-ko a Jag. Přece jenom je to jiná liga. Nikdy by mě nenapadlo, že zvolí mazdu. Možná to jsou jenom protestní hlasy proti OIII.
Pochybuji ze to jsou protestní hlasy... Ale bylo prostě zvoleno běžné auto pro lidi... což takovej Jag s V8 moc není...
Revanku, Octavia nevyhrala, netahej sem "bezne auto pro lidi", to je totiz Octavia.Tady vyhrala MAZDA 6!! Bravo!
Ty jsi ale hlupáček:DDDDDDD Timhle si potvrdil své IQ které se rovná venkovní teplotě :)PS: ta je u nás pravě ted pod nulou :)
To je proste realita, ale prodeje z toho nikdy premii neudelaj, takze si to trefil, Skodofka je bezny auto a nic vic, to ty nezmenis.
Škodofka? co to je? žeby pravopisná chyba? :)
Ale vubec ne, kdyz muzes psat HUNDAJ, tak muzu psat Skodofka, jak proste ze? B-]
To jsi tady v obměnách napsal vícekrát. Co tak napsat, když své IQ vydělíš čtyřmi, tak budeš skoro hloupější než já. Víš kolik je to čtyři? To je tolik zbylých prstů na ruce, když si jeden na ní uřízneš. Běž si to honem vyzkoušet.
To co si napsal moc smysl nadává:D Ale máš body za snahu :D
No a jsme u tvého IQ.
No to je pravda:D U tveho IQ být nemužeme :) nemužeme být u něčeho co neexistuje :)
Já tady nepsal nic o tom, že něco nechápu. :-DKde nic není, ani smrt nebere. Ty jsi vlastně socialistický policajt.
:D :D
Říkám na rovinu, že nevím jaká jsou kritéria pro volbu. Pokud je to nějak omezené a jsou tam nějaké dané preference, pak auta jako s a jag nemá smysl do takového druhu ankety vůbec přihlašovat. Někdo pak může nabýt dojmu, že mazda je lepší jako s klasse. A dokonce to někdo může používat jako argument při prodeji v salonu (což už je úplná zhovadilost).
Myslím, že kriteria nejsou v podstatě žádná a je na uvážení těch, co hlasují, jestli je cena adekvátní tomu co automobil nabízí a vše ostatní jsou již jen soukromé preference (líbí-nelíbí, pokrok, technika.......). Klidně může vyhrát Jaguár, když mnozí usoudí, že to auto, i přes svou cenu, přináší a předvádí více než adekvátní "výkony", tedy stojí za to.
Pokud nejsou zadaná žádná kritéria pak výsledek nechápu. Jedině, že je to jako na ruském vysvědčení... čili v reálu obrácené pořadí, s tím by se dalo asi souhlasit.
Proč myslíš? Pro rozhodnutí si každý zvolil své parametry a ty se potom odrazily ve výsledku. To neznamená, že když ty o tom máš své představy, tak kdo je má jiné je idiot. Oni je zjevně měli jiné.
Lidé se neshodnou. Co kus, to jiný názor. A o tom to je.
Nemáš zrovna úplnou pravdu. Jak vidíš, tady se porota shodla na něčem, co se tobě nelíbí, přesněji podstatná část poroty. Nevím proč nad tímhle zrovna bádat, já si o tom stejně myslím jen to, že je to nějaká obdoba ženské miss, kde hrají svou roli i vedlejší vlivy, např. automobilky, a která například u mne vůbec nemá vliv na výběr auta. Já si vždy vybíral co se mi líbilo, jak jsem se v tom cítil a kolik peněz jsem byl za tuto konzervu ochoten dát.To, že se tady hašteříme také nic neznamená, to se přeme o stejné preference, jako u těch porotců. Avšak "čest výjimkám", které to tady prožívají jako svůj volební program a prohru chápou jako národní tragédii.;-)
Já jsem za svůj dlouhý život viděl a zažil tolik porot, že existence poroty a její výroky nejsou pro mě žádným významným argumentem.
JJ o tom to je! Každý pták si chválí jen to své peří!:-D
Konečně někdo dostal rozumVyhrálo auto které si to zasloužilo a ne nějakej tuctovej group
Tomu výsledku nemůžu ani uvěřit... Nechápu, že to nevyhrála nová Octavia.... Mazdu nemám vůbec rád (a to ze zkušenosti) a myslím, že si to ani nezaslouží. Dost smutný výsledek z mého pohledu. Kdyby to dopadlo tak, že první bude Mercedes, druhá Octavia a třetí Mazda, bylo by to pro mne mnohem stravitelnější. Tenhle výsledek mě ale jen pěkně rozladil....
Přesně tak, vůbec nevím, co všichni s tou Mazdou máte. Zvenčí to vypadá možná celkem obstojně, ale interiér je příšernej. V tomhle mám radši dotažené a promyšlené detaily a zpracování od VW. Nehledě na to, že atmosferické motory už do dnešní doby dávno nezapadají.
Srovnávat Octavii s Mazdou 6 to je opravdu nesmysl! To je jako srovnávat Octavii s Dacii! Jedná se minimálně o rozdíl třídy! A ty malorážkové, foukané motory od VW tak to je taky neskutečný nesmysl! Předpokládaná životnost na kterou jsou počítané cca 150t km! To se pomalu vracíme do doby Š 105 a Š 120, to byli tyto motory schopné také najet jen s tím rozdílem že tam byla reálná GO oprava, což se u těchto TSI 1,2 nepředpokládá a ani to vzhledem k ceně nepřichází v úvahu!
Říká ti něco downsizing,ekoteroristi z Bruselu,Eco boost apod. ?Ty tvé stále omílané ,,malorážkové" motory,jsou zcela běžné v každé automobilce,která chce své auta prodávat třeba v Londýně apod.,protože z jinými emisními normami,se do Londýna a některých dalších měst v EU prostě nepodíváš.Prostě tě tam nepustí.A je otázkou času,kdy se podobné ,dle mě,nesmyslné,nařízení,rozjedou i do ostatních měst.Takže pláčeš na nesprávném hrobě.Za snižováním objemů,nestojí VW ,nebo Škoda,ale byrokrati v Evropském parlamentu,a automobilkám nezbývá nic jiného,než se jim podřizovat.Tak jako budou muset od podzimu všechny vyrobené auta v EU ,,zbytečný" snímač tlaku v pneu.Důvod?Úspora pohonných hmot,energií.Ale že kolem cest svítí nesmyslně tisíce bilboardů,které spálí tolik energie,že by s tím svítilo jedno větší město celý rok,to nezajímá nikoho. :-)
s těmi bilboardy to je špatný příklad a divím se, že si to tolik lidí plete. Obecně energie by měla být zadarmo, všude ve vesmíru se jí přímo neuvěřitelně plýtvá a neměl by jí být nikdy nedostatek. Tedy té do bilboardů, které lze napájet sluncem, vodou, větrem, přílivem, atomem atd. Čím je třeba (zatím) šetřit, je ta pro mobilní techniku. Protože to stále neumíme. Neumíme rozvést ráno rohlíky autem na vodu, neumíme zorat pole větrem, neumíme se ubránit tankem se solárním článkem a neumíme odletět na dovolenou letadlem na atomový pohon. Pravda, pitomec řekne "že se to nějak vyřeší" (myšleno necháme ty sračky na našich dětech), realista řekne "zkusme trochu omezit spotřebu, jen tolik aby nás to příliš neomezovalo", naiva řekne "přejděme na elektromobily".
to máš pravdu:D konkurent Mazdy 6 je Superb :)))))
Tyhle "ostře sledované ankety" nemá vůbec smysl sledovat, protože nevypovídají vůbec o ničem, krom toho se zde míchají jablka s hruškami. Viz. 2. místo Octavia, 3. místo Mercedes-Benz S.
Co je to Mazda? Potkám, tak jednu měsíčně :(
Také se tu nehodnotí inteligence národa, ale auta.
Tak to jsi krátkozraky
Co je to George?Tohle neni zebricek prodejnosti, ale hodnoceni auta dle urcitych kriterii.... tady proste kufr a skrabka evidentne nestacila na poblazneni porotcu :-)
Očividně stačila... Vzhledem ktomu že já na druhém místě
Ale ty nebýt na druhe místo.
Omlouvám se :d psal jsem z mobilu a občas mění slova na hovadiny
Prostě nestačila, smiř se s tím, nevyhrála a tak to je.
Já se nemusím s ničím smiřovat :D i druhé místo je luxus, navíc kdyby byla první... Tak to tady bude plný ubulenych cechacku, co to neprekousnou
Jenže ti ubulení čecháčkové si stále myslí že Česká republika je střed vesmíru, nebo snad i světa! Pojďme se tedy férově srovnat se světem kam patříme!? A tak srovnávejme výrobu a prodeje naší Škodovky a Fordem, GM, Francouzi, Italy, Japonci a také i se stále zatracovanými Korejci!? A to už budou poněkud jiná čísla a výsledky!? Ale to se nám stále nějak nechce že!?:-D
Je vidět,jaký ty jsi ,,znalec" :-) Chtěl bych vědět,v čem jezdíš,teda pokud už si vyšel základku.GM,,,Francouzi",zavírají své fabriky po celém světě,zatím co Škodovka jede na plnou kapacitu a další výrobu v zahraničí rozjíždí.Tady ti to nějak nehraje ;-)
To máš naprostou pravdu s výrobní kapacitou cca 1mil aut ročně je Škodovka obrovský výrobní kolos, kam se na ni serou Japonci Toyota a Mazda dohromady! :-D
Děláš si prdel??Mluvíme o výrobní kapacitě Škody.Se ti zdá milión aut málo?? Nechal bych tě na každým utáhnout aspoń jeden šroubek :-) Pokud to budeš brát takto v globálu,fajn,patří pod Volkswagen a ten je ve světové produkci na kterém místě? ;-)
Tak Mazda zrovna o moc víc nevyrobí...
Jistě, srovnat si to mužem:D ale musiš rozlišovat co se kam dováží. Japonci maji treba obrovký prodejní podíl v USA... Vzhledem ktomu ze je tam nikdy neomezoval bolsevik tak byla možnost se rozrust až tam... kdyby u nás nikdy nebyl... kdo ví jak vysoko by ted skodovka byla... možná by se prodávala i v USA
Jenže co bolo to bolo a terazky je situace úplně jiná!?! A tak pokud o něco není zájem, tak se to pochopitelně nedováží a tudíž ani neprodává! Ale Škodovka je součástí koncernu VW a ten má docela slušné prodeje v USA! A přestože tady byl ten zlej bolševik, tak se Tramvaje do USA stále vyváží, nebo snad nee!? Tak povídej kde a v čem je problém!? :-D
Je vidět,že jsi moc rozumu nepobral.Dovážet Škodovky do USA,by bylo tak logisticky náročné,tudíž nerentabilní,že by se to firmě nevyplatilo.I když by si určitě své kupce našly.Navíc specifické USA normy,jsou další zbytečné náklady.To,že tam VW auta prodává,je především tím,že je vyrábí v daleko větším počtu,tudíž ty ,,vícenáklady" rozpustí v objemu.
A proč se tedy vyváží Škodovky do Číny / Superby které se tam zatím nevyrábí/ to je za humny a tudíž vícenáklady asi žádné!? :-D
řekl bych že tě ted utřel :D
Protože se vyrábí tam.A i Superby.Máš zastaralé informace ;-)
Jenže VW jakožto bejvalá zapado-německá automobilka měla na rust do zapadních světu mnohem vice casu...Vzhledem ktomu, jakej obrovskej technologickej skok skodovka musela udělat jsou prodeje dost dobré...Sorry, ale tramvaje? :DDDDDDD Tos nemohl myslet vážně, budem dělat žes to nenapsal... protože srovnávat běžný trh s auty s nakupem tramvaji je dost na palici
JJ tak to se prober jakejpak technologickej skok, jen to dovezli z VW a Německa! A začalo to už u Felicie! A co ta traverza u Octavie, to je také technologický skok, akorát nevím jestli dopředu nebo dozadu!?:-D
Traverza:D aneb jak to nekdo nazval "čecháčkovské remcání o zadní nápravě" :D Protim 90% lidi nepozná, a HLAVNE ANI NEZAJIMA jaká je vzadu náprava.Tuhá zadní naprava je naprosto normální druh zavěšení... nenech si zaset brouka do hlavy od blbejch kamaradu v hospodě :)Tuhou napravu má třeba i Mustang :)
Né ,90%,ale 99% to nepozná.Kdyby se to nemedializovalo,věděl by každý prd.Dělám v ,,automotive" dost let,denně můžu srovnávat,ale sám to nepoznám,co tam vzadu je,a to ani na polygonu.Je to jen nafouklá,mediální bublina.Nějaké ,,rány" od nápravy,je holý nesmysl.Když projedu výtlukem,dostanu ,,odezvu" vždycky.
To, že děláš v automotive nice neznamená. I ve vládě pracují idioti. Já jsem s ní jezdil skoro před rokem a poznat to bylo, prakticky hned po začátku prodejů. Nebylo to poznat jen na rovných a hladkých cestách.
Ale všechny Mazda od 90 let stále používají víceprvek! JJ Škodovka by také ráda ale bohužel ji to kamarádi z Německa nedovolí! Takže opravdu obrovský krok kupředu! A jestli ty nepoznáš rozdíl mezi nápravami tak to jsi opravdu odborník na svém místě! A sleduj, na rozdíl od tebe nikomu nenadávám!:-D
Víceprvek má i hundaj matrix, a neznamenáto že je to dobré auto:D Jak říkam... 90% NEPOZNA co tam má za zadní nápravu... a pokud stim nehodláš zavodit na okruhu, tak je to uplně jedno.Já "nadávam" jen tem co si to zasloužej :D
O viceprvku nevis vubec nic, prozen svoji O1 k autosalonu, presedni do O3 s traverzou, svez se a pak rikej ze to 90% lidi nepozna.Viceprvek je jen na zavodeni? Jsi ztracenej pripad, klidne nadavej, me neurazis B-]
Přikláním se k Revanovi, že 90% lidí nepozná zadní traverzu. Chybí mu tam ale druhá část věty, když pojede po krásných rovných a hladkých silnicích. Nějak se mi kvůli tomu nechce stěhovat do zahraničí, tedy směrem na západ.On není ztracený případ, on je zkrátka diagnóza. :-D
Tak mám dojem že toho o víceprvku opravdu moc nevíš!? O1 i O3 obě traverza krom provedení 4x4, víceprvek pouze O 2 a její odnože jako Yeti Scout a pod!:-D
Ano, pravda, myslim O2, pisu O1, diky za upozorneni!To mi jen dokazuje proc Revan nepozna rozdil, ted uz chapu.....
S O2 jezdím poměrně často :) Při bězné jizdě ten rozdíl prostě poznat není... Jestli jezdíš jako hovado, a řežeš zatačky s pískáním gum... tak tam už by to možná poznat bylo
Omyl, poznas to i pri bezne jizde po nekvalitnim povrchu... jak? Najdi si to na Googlu, ale dej bacha, mohl bys byt chytrejsi nez Google, pak uz zbyva jen naucit se s sebou zit. B-]
Po tankodromech nejezdim, a dírám se většinou vyhejbám :)
Tak to gratuluju, ale tim padem nejezdis po CR... nebo mas stesti na tech 5% silnic co jsou u nas v poradku :-D
Ne, on je totiž fakt že spousta silnic není až tak hrozná :)
VW: Jen pro doplnění, O3 1.8 TSI je taky bez traverzi ;-)
Jasně, ale Golf už od TSI 1,4 víceprvek, lepší výbava, více tlumicích hmot, lepší plasty, dvojité těsnění dveří, při stejné výbavě nižší cena a proč nikdo nikde nepíše že je nejlepší a nejkrásnější! Klasika!?:-D
kuwa, "traverzy" tam mělo být.
"ale musiš rozlišovat co se kam dováží" proč? aby to pro Škodu vycházelo dobře? Bohužel doba Bolševika je sakra daleko a nikdo jim dávno nebrání prodávat kde chtějí, ale ty to budeš omlouvat jakkoliv, aby to bylo Škoda friendly.To je stejné jakobych argumentoval tím, že je pro Škodu jednoduché mít nejlepší prodeje v ČR když tady ze začátku jiná značka nebyla že? Stále jen meleš a meleš a meleš, ale zkus odpovědět, pokud je luxus že je Octavia druhá, tak je luxus i druhé místo prodejů Hyundai v ČR že?
JJ Český trh prodej za rok 60000 Octávii tak to je sakra velký trh který Škodovku 100% uživí!!?:-D
PS: Jasně, pro hundaj je to super... proč ne? to že toho korejce nemam rad je věc jiná :) Myslel sis že na to koukam zaujatě? pleteš se :)
S tebou se bavit nehodlám. Neumíš se bavit slušně, troubo.
Jinak nechápu co je na tom neslušného!? Nadáváš na Korejce, kopil jsi si starou Octavii 1 i když se slušným motorem, který dnes Škodovce shází a oháníš se keci o komunistech!? :-D
Sním se ale opravdu nehodlám bavit. Není možné to udržet na nějaké inteligentní urovní...
To je tady zase p*del. Revan druhým píše, že se neumí slušně bavit a přitom jim "sprostě" nadává. :-DVíš co to je inteligence? To je ta "věc", kterou ty nikdy nebudeš mít a proto ani nevíš, co to znamená. :-DA zkus vysvětlit, proč WV nemá v Americe ty prodeje na takové úrovni, když je žádný komunismus nikdy nebrzdil? :-D
Mirku:D Mirus už to má nastřádané dopředu... vím co je to za exota, takže není potřeba se kněmu chovat slušně :)VW se v americe prodává docela slušně :)
A co to má společného s mým dotazem? Já se ptal, v překladu pro tebe, proč se tam neprodává jako v Evropě, když neměl komančovské omezení?
AA omlouvám se :D Proč? To je jednoduchý... Protože to jsou američani... Preferujou docela něco jiného než evropani...To je jako chtít aby se masově u nás prodaval nějakej nechutně velkej americkej ford s benzinakem V8 a spotřebou (s nadsazkou) jedné cisterny na 100km
Špatná odpověď. Mohli se Americe přizpůsobit. Ostatní automobilky to pro Evropu také udělaly.
Vyvíjet zvlášt technologie pro ameriku se opravdu nevyplatí... Navíc Ikdyby to tak bylo... I amici upřednostnují domácí značky :) tak jako kazdej národ
Vyvíjet zvlášt technologie pro ameriku se opravdu nevyplatí... Navíc Ikdyby to tak bylo... I amici upřednostnují domácí značky :)Jedna blbost strieda druhu. Zaujimave, ze dokonca aj samotnemu VW koncernu sa oplati vyvijat technologie zvlast pre USA kedze sa tam VW predava. Takisto Toyota, Honda, Mazda, Hyundai, Mercedes, BMW... chces snad povedat, ze vsetky tieto automobilky to robia zle a jedine Skoda to pochopila?Uvedom si, ze o vsetkom rozhoduje trh. To, ze sa Skoda nepredava a nedovaza do Japonska alebo USA ma len jeden jediny dovod - nikto ju tam nechce. A kde nie je dopyt, nebude ani ponuka.A amici uz davno neuprednostnuju domace znacky, ale o US trhu vies kulove, inak by si to nenapisal.
Opět špatně, to by tam potom Japonci nemohli mít takovéto výsledky, potažmo i Hyundai.
Mirek boduje! další správná odpověď ;-)
A jackpot vyhrava....... Mirek!Spravna odpoved!Revan placa a placa a placa :-P
Klasika, takhle reagujes vzdy kdyz nemas argument... :-P
Noa? vy zas nadavate na škodovku:D každej máme něco:D
Tady hlavně nejde o nějakého,bezprizorního George.Ale jde o auto roku.A kolik jich tady jezdí???? Kdyby to bylo tak,jak pár blbů odklikne,tak je registracemi nových Mazd,ucpaný každý D.Inspektorát v republice ;)
Kdy už konečně pochopíte že ta vaše slavná Octavie je rok od roku horší! Hromada plechu, traverza vzadu, malá kolečka, hromada tvrdých plastů, mizerná výbava a báječné motory TSI 1,2 nebo TDI 1,6, ale má co jiná auta ani v základu! Báječnou a nepostradatelnou značkovou škrabku! Pokud pak chcete někoho předjet, tak musíte až na třetí rychlostni stupeň a ve městě to samé čtyřka už vám to nevezme! A spotřeba pod 6l, ale to pak nesmíte na dálnici, tam už to je o něčem jiném! JJ vyrábí se i lépe vybavené s lepšími motory, ale ty si koupí maximálně 20% kupujících! A těch 80% to jsou jen zoufalci, kteří si myslí že pokud si ten zázrak koupili tak že jsou něco výjimečného! Ale podle loňských prodejů si nové auto koupí max 30% kupujících a ten zbytek kupuje stále jen ojetiny! Ale to je jedno hlavně že mám Octávii!:-D
Tebe asi hodně sere,že na ní nemáš ;-) Octávia se nestačí vyrábět,ale podle tebe je to šrot.Kde asi bude pravda?
Neboj, taky si na OIII někdy našetříš....
Strč si tu OIII do řitního otvoru;-)
Nevím jak ty ale já s tím problém nemám a když už by to musela být Škodovka, ale to nehrozí, byl by to Sup ale ne 1,4 TSI!:-D
Když už,kdyby :-D Hospodská klasika.Tak sni dál ;-)
Zatial mame v rodine dve, sluzia (zatial) spolahlivo, ale o tomto novom type nie som uz z uvedenych dovodov zatial presvedceny ako o dobrej investicii v porovnani s ostatnymi (tu sa natiska otazka, ci je auto ako take spolu s explodujucou socialnou krizou vobec nejakou dobrou investiciou). O novom aute (pokial sa nic mimoriadne nestane) zatial neuvazujem, ked sa nieco prihodi a bude treba nove, bude to zrejme bud toyota alebo mazda a nemusi to byt nutne sestka. Nejake dalsie otazky (ale na temu)?
Ahm, ono to nemusi byt zle auto, ma slusny priestor, nevozi sa v tom zle...ale....zaprve, robustnost prvej generacie aspon subjektivne (opravte ma ak sa mylim) nedosahuje, zadruhe, evidentne sa setri tam, kde sa setrit nema, zatretie vybava ''bez priplatku ani volant'' sa uz zacina akosi prejedat, zastvrte co mam z toho, ked mi to na papieri vezme sice menej o jedno deci na sto, ale s vedomim rizika ze ked sa mi to v tych ''cost-firendly'' crevach vysype, tak idem na vrakac lebo sam dokazem opravit maximalne to, co tam nie je a vymena vnutornosti je akosi nerentabilna? Vysledok je jasny, radsej si ludia drzia stare a overene a jednoduche kary. Umiestnenie modelu je tiez problem: mne to pripada trochu ako nafuknutie predchodzej generacie, pricom do portfolia pridali Rapid, cize zakaznik vo svojej poziadavke moze byt obsluzeny hned dvoma modelmi a to smerom nahor a smerom nadol. Co sa nezda ako zly napad, ale....problemom je, ze trafili tymto prave take dva segmenty, kde ma konkurencia, mierne povedane, porovnatelne modely, resp. take, ktore ponuknu to iste za menej penazi, alebo viac za rovnake peniaze - asi najcastejsie dva sposoby zakaznickeho rozmyslania, ktore znamenaju logicky a dosledne jedno a to iste. Motory su dalsou otvorenou otazkou, bud si mozem vybrat malu nafukanu malorazku (a to skratka nie a basta a bez debaty), alebo podpriemerny diesel (ktory by snad mohol byt lepsi ale drzi to 250Nm max prevodovka). No a ked si teda chcem riadnejsiu strojovnu, dostavam sa na cenovu hladinu, v ktorej to z horeuvedenych dovodov uz nie je zaujimave. Skratka si treba narobit poriadky s motormi, vybavami a hlavne cenami, cize s celou modelovou radou, este maly fejslift (na dekel od mikrovlnky sa kukat nemienim) a uspech bude.
Jasně kolik Mazd tady jezdí!? Tak to si buď jistej že víc jak Octavii v celém Japonsku! :-D
Možná to bude tím, že do japonska se nedovazi
Proboha, ale proč, když je to takový zázrak jak všichni píšou!? Všude se prodává, všichni se po ní můžou utlouct, tak proč také ne Japonci! Už by bylo opravdu dobré přistát na zemi a postavit se pevně na své nohy a přestat snít o blbostech a nereálných věcech!?:-D
Ty si hnup ne?:D :D To je jako proc se u nás neprodává Holden...Proste do japonska se nedováži :D není na tom nic nenormálního, stejně jako se spoustu aut nedováží knám
Musíš vymezit skupinu, které záleží v jakém autě jezdí, která má na auto 700t, ale na prémii to nedotáhnou a z práce nemají služebáka.
PR oddělení,zřejmě odfláklo svou práci.Tenhle obšlehlý design,a jetá technika,nemohly u normálních lidí zvítězit.Nemluvě o pozáručním servisu,ceně ND.,kvalitě interiéru. ;) Takový lepší Hyundai ;-) Prodeje, mně dají zapravdu ;-)
a keby bol v ankete este G7 variant, tak OIII mozno skonci za 308
Zasloužené vítězství Mazdy 6, byť v uhozené anketě.
Naprosty souhlas. Inovace a prakticnost jsou kriteria, ktere by mely hrat prim. Nechapu co v ankete delaji 15 let stejna auta s vymenenymi svetlomety a novymi prolisy v plechu.
Co přináší Mazda inovativního? Atmosferický benzíny, co budou žrát jak zjednaný a navigaci, která ani nevleze do otvoru v palubce bez plastovýho rámečku? Ten interiér je fakt lowcost jako prase.
Tak ty jsi na sto procent škodovkář, protože takováhle zhovadilost vyleze z hlavy zaslepenýho koncernisty:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P
pan je odbornik
Tak povídej co?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.