Auto roku 2014 v ČR je Mazda6, porazila Octavii i třídu S

Ve dvacátém ročníku ostře sledované ankety Auto roku 2014 v České republice zvítězila Mazda6, když od porotců získala celkem 274 bodů. S poměrně bezpečným náskokem tak za sebou nechala Škodu Octavia (243 bodů). Ta přitom už vyhrála veřejnou část ankety.

Bronzovou příčku vybojoval Mercedes-Benz třídy S (205), následovaný sportovním Jaguarem F-Type (168) a Peugotem 308 (135 bodů).  

Testy | Kombi | Design | Mazda

Test Mazda 6 Wagon 2,2 D A/T: středostavovská rarita

Auto roku vyhlašuje Klub motoristických novinářů a Klub motoristických publicistů společně se Svazem dovozců automobilů a Sdružením automobilového průmyslu. Porota letos vybírala z 37 nominovaných aut. Dva zástupce má v dvaačtyřicetičlenné porotě i AutoRevue.cz.

Naprázdno nevyšlo ani BMW i3. Mnichovský elektromobil zvítězil v doplňkových anketách Technická inovace roku a Zelené auto roku.

Slavnostní vyhlášení proběhlo 20. ledna v Top Hotelu Praha.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Finalisté ankety Auto roku 2014 v České republice
Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 99 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 140 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 419 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků