Auto roku 2013: konečně jen jedna anketa!

Hodně zajímavou zprávu sdělily všem fanouškům aut Klub motoristických novinářů a Klub motoristických publicistů. Představitelé obou organizací se totiž dohodli na spolupráci. Přinášíme plné znění memoranda: 

Klub motoristických novinářů (KMN) a Klub motoristických publicistů (KMP) vyhlašují, ve spolupráci a po dohodě se Svazem dovozců automobilů (SDA) a Sdružením automobilového průmyslu (AutoSAP), 19. ročník ankety „Auto roku 2013 v České republice“. Tato anketa má za cíl popularizovat, zejména pro veřejnost, nové osobní automobily – novinky na českém trhu.

Anketa je organizována v novém uspořádání. Volba jediného „Auta roku 2013 v ČR“ odbornou porotou proběhne ve dvou kolech – z 1. kola vzejde 5 finalistů ankety a ve 2. kole zvolí odborná porota z těchto finalistů absolutního vítěze.

Zachováno bude i hlasování veřejnosti, která zvolí vítěze jednotlivých skupin. Rozdělení nominovaných automobilů do těchto skupin provede odborná porota.

Součástí ankety bude i 9. ročník akce „Dodavatel pro Auto roku v ČR“, kterou vyhlašuje AutoSAP pro firmy, které dodávají alespoň jeden svůj produkt na vítězný vůz ankety „Auto roku v České republice“.

Dále jsou vyhlášeny doprovodné ankety „Zelené auto“, „Technická inovace“.

Anketa „Auto roku 2013 v České republice“ bude naostro odstartována na úvodní tiskové konferenci v září tohoto roku.

Finalisté 19. ročníku ankety „Auto roku v České republice“ budou oznámeni počátkem prosince 2012 a slavnostní vyhlášení kompletních výsledků se předpokládá v první polovině ledna 2013.

Zajímavosti | Život řidiče | Mercedes-Benz | Alfa Romeo | Názory | Auto roku v ČR

Auto roku 2012 v ČR: schizofrenie trvá, opět budou dvě soutěže

 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků