Auto roku 2011 Nissan Leaf v Česku? Zatím ne. Víme proč

7 komentářů

Fantomas
7. července • 20:54

Je moc drahý a nikdo by si ho stejně nekoupil ;-)

Franta
29. ledna • 12:51

Já jsem si ho koupil navzdory tomu, že jsem si jej musel dovézt z Portugalska. Každodenní požitek z jízdy mi zvýšenou cenu bohatě kompenzuje. Pokud Vám požitek z jízdy nic neříká, tak si na argument, že je elektromobil moc drahý vzpomeňte až budete tankovat palivo za cenu vyšší než 100 Kč/litr.

raul
7. července • 12:04

Ty si fakt debil. Radši si přiznaj jak jsme v těchto věcech zaostalý .Když vláda váha = automobilky váhají (myslím s elektromobily).

tom120
7. července • 19:20

Rozumná vláda.
Co s takovým krámem. Za 5 let tomu odejdou baterky a bude to neprodejný. Kolik to bude mít cenu, když nové baterky budou stát 100.000 Kč.
Než budou lepší baterie je to nesmysl.

Otto
7. července • 16:55

Zaostalí ? Sme posledný ostrovček rozumu a normálnosti, čo sa tohto týka (elektronezmyslov). Ešte to by chýbalo aby vlády pchali peniaze do podpori predaja takýchto vecí. neexiatuje žiadny dôvod ich podporovať. Toto jedine ukazuje že bez podpory štátu a zelených komunistov sú elektromibily nekonkurencieschopné.

Hloupej Honza
7. července • 17:31

On se totiž jinde, než kde jsou zelené ekomozky ve vládě, neprodává. Těch několik zemí v EU kde se začali "prodávat" je totiž dotuje.

freeman
7. července • 8:18

..rozbíhají se prodeje v západní Evropě.. tak nechápem ako sa mohlo stať toto auto Autom roku 2011 v Európe. Týmto sa stala táto súťaž úplnou fraškou. Aby vyhralo auto ktoré sa ani nepredáva v EU je nehoráznosť. Nebolo niekedy podmienkou zaradením do súťaže aj dostupnosť na trhu a predané určíte množstvo ?:-/

Doporučujeme

Články odjinud