Auto roku 2009: vítězí Opel, Škoda šestá

125 komentářů

excalibr
7. února • 7:46

první renault mrgan vyskoušel jsem si minule skušební jizdu v brně-lesné a svezení bylo paradní hlavně ten kufr ten mě překvapil chtěl jsem si koupit megana 2 ale raději počkam do jara a jdu po němB-]

Aleš
12. prosince • 18:12

1.Insignia - 10 bodů škoda že je tak volkswagenovsky kulatá
2.Superb -9 bod. Správný auto
3.C5 -5 b. humusný předchůdce
4.Golf -4 b. předchozí generace 4 byla Golf,tohle (5-6) není u mně golf
5.Megan 3 b. nic moc,renault....
6.Mito 1.b není můj styl ale je zajímavá
7.Fiesta 0. b čumák ujde ale jinak Humus
Hodnotím hlavně vzhled

:am:
19. listopadu • 18:14

Nikdy !

Riwal
20. listopadu • 16:50

Jasně nejlepší je stříbrná Ochcáf.ka f TéDéÍčku s křídlem a na pěknejch hlínách. Skoro nic nežere a všechny s tim předjedeš... :-D

RS
19. listopadu • 21:27

Souhlas :-D

Warcz
19. listopadu • 13:11

U mě by to vyhrala C5 diky hydractive - http://www.youtube.com/watch?v=v9Vp-Y6Ue3w&feature=related umí tohle vaše auto ? :o)Jezdím v Xantii a po C5 pošilhávám...

ok.ko
18. listopadu • 22:34

Myslím,že málo z nás si tato auta mohl vyzkoušet,takže hodnotí spíše podle vzhledu,prostě nic moc.Jízdní vlastnosti jsou podle mne důležitější.Jednoznačně chybí zástupci subaru ,nissanu a pod.moc by mě zajímalo jak to vlastně je ,je to stále stejné........

RS
18. listopadu • 20:59

Fiesta dostala nejvice 10-tek.
http://www.caroftheyear.org/pages/Voting09.htm

Richie
18. listopadu • 12:38

Kam dalo oci ??? proboha...Opel vyhral nad Alfou Romeo...me svihne....ale co me potesilo ze modla ceskeho naroda - ochcáfka je za alfou :D sice jen o 4 body....ale je :D

Adamantium
18. listopadu • 21:58

To je věc názoru. Mě se šereda Mito nelíbí ani trochu a jen přemýšlím, zda je hnusnější Mito nebo Fiesta..

Aleš
12. prosince • 18:15

Správně :)

DaewooMaster
18. listopadu • 15:28

Ta Alfa je z tech finalistu jasne nejserednejsi a Tebe omlouva jen fakt, ze mas neco s ocima - kde tam proboha vidis Octavii? :-D

Jiří Duchoň
18. listopadu • 14:58

popravdě, v poslední době má na alfě jedinou hodnotu právě ta cedulka AlfaRomeo:-|

Riwal
18. listopadu • 13:21

Design Opelu Insignia většina lidí považuje za velmi povedený a navíc se v této anketě nehodnotí pouze vzhled auta... B-]

_Teddy_
18. listopadu • 11:32

"...výsledky nelze nelze přeceňovat, ani vnímat absolutně. Ostatně v minulosti se málokdy stalo, aby nejvyšší příčku obsadil skutečný prodejní hit, vítězové nezřídka rychle upadli v zapomění..."Poslednych 10 vitazov: Focus, Yaris, Alfa147, Peugeot307, Megane, Panda, Prius, Clio, S-Max, Fiat500 (a teraz Insignia). Povedal by som ze vacsina z nich bola/je predajne uspesna. A nech sa snazim akokolvek, nemozem medzi nimi najst ani jedno auto, ktore by "upadlo do zabudnutia", co sa vraj stavalo "nezridka"...Tak trosku to zapacha neobjektivnostou. Keby anketu vyhral Superb, urcite by nikto nepisal ze "vysledky netreba precenovat". Vsak? ;-)

xjohny
18. listopadu • 10:43

Snad to Opelu pomůže s prodejností. Po dlouhé době udělali zase zajímavý auto. Teď ještě aby byl dostatečně spolehlivý. Přeju jim to.

no name
18. listopadu • 12:54

Současná Astra byla několikrát nejprodávanějším vozem v EU, Vectra si v rámci třídy stojí také špičkově, to samé mala Corsa. Takže Opel prodává své modely výborně.

e.y.
18. listopadu • 14:20

Opel si za poslednych 15 rokov dost pohorsil. V Zapadnej Europe klesli jeho predaje asi o stvrtinu.

Bubik
25. listopadu • 21:11

Opel si pohoršil tím, že původní Vectra A byla poruchová a rezla, Vectra B to taky oc nevytáhla a až po faceliftu Vectry B začala být zajímavá i provozně a nákladově. Měl jsem ji jako služebák a byla naprosto perfektní.Vectra C je bohužel kompromisem - jízdní vlastnosti jsou SUPER, kam se na ni hrabou kolébavé Toyoty či uskakující Octavie, ovšem interiér je jak z kelímků od jogurtů - vrže, skřípe a mlátí. Na druhou stranu kdo tohle v rámci záruky vychytá, tomu to auto slouží bez jakýchkoliv problémů. Výborné komunikativní řízení, auto drží na silnici jak přibité, elektronika funguje jak hodinky.....Pokud Insignie spojí jízdní vlastnosti Vectry C s kvalitnějším interierem a lepšími sedačkami, má vysokou šanci.......:-))Ale pravda Bavor či Audi to nebude. Taky je ovšem v jiné cenové kategorii.....

Radon
18. listopadu • 10:17

no jo, kritéria jsou subjektivní, u někoho rozhoduje design, u jiného osobní sympatie, další hledí na výkon motoru atd. a proto se na autě roku těžko shodneme :-) Pro mne by bylo auto roku, které by přineslo něco fakt nového. Třeba systém plně recyklovatelných dílů, klidně ať je o 40k dražší, ale pokud ho majitel přiveze na konci životnosti do spec. výkupu, tak dostane těch 40k na ruku a tam ho bleskově rozeberou do mrtě. Nebo trend ve snížování hmotnosti, nevidím důvod proč musí ty plechovky pořád vážit přes tunu, když stejně většinou vozí 1-2 osoby a nedostatek paliv nás k tomu stejně dotlačí. Nebo větší důraz na efektivitu motoru, takový 2x přeplňovaný vysokootáčkový motor principiálně známý z rally v ekonomickém balení s obsahem 0,8, ale výkonem běžné 1,6 :-) (zjednodušuji). Auto kde by hybridní pohon nebyl exkluzivitou pro zvýšení výkonu, ale opravdu šetřil a dostal se i do lidové kategorie. Auto s možností přiobjednat si na palubovku LCD s VGA rozlišením a v palubovce propojené s vnitřnostmi běžného PDA (s Wi-Fi a vším co k tomu patří), bez nutnosti PDA pořád přenášet, s cenou jaké mají PDA a ne za jakou se nám podobné spec. systémy snaží protlačit automobilky.
Prostě něco nového ... jinak to je jen o tom kolik kdo může do té pixly vrazit peněz a podle toho má své "auto roku"

furgon
18. listopadu • 9:15

Hlavně aby tenhle designerskej paskvil německého producenta Moskvičů měl také adekvátní prodejní úspěchy, hodné ocenění této nejprestižnější evropské motoristické ankety...

Jiří Duchoň
18. listopadu • 14:56

design je vždy subjektivní. Mě se líbí i fiesta, ale insignia je super. Spoustě lidí se ale z nové fiesty dělá špatně.Co je ale nesrovnatelné, to jsou interiéry. Zatímco ford se s každou generací víc podobá technice šikmoočků z tržnice, tak opel opravdu zapracoval a spolu s C5 nemají konkurenci

furgon
18. listopadu • 19:33

Jde o to, ze se srovnavaji hrusky s jablkama.. tahle podivna anketa se uz od zacatku prizpusobuje kriteriim, jak ktery vyrobce zrovna potrebuje. Za dob Milana Jozifa v komisi to reba v 95 vyhralo punto, protoze byl hlavni udajne cena/uzitna hodnota, v roce 96 tam byla nominovana felace, ktera by podle tohoto hesla vyhrala, jenomze to dostal Bravo Brava, protoze se zase menili kriteria atd.. Zkratka anketa o tom jak kdo piska.Mozna Opel zacal pouzivat drazsi materialy, ale casem se vrati se tam, kam patri. Na experimenty a cpani se do jineho segmentu nema, obzvlaste se soucasnymi financnimi problemy.

Jiří Duchoň
19. listopadu • 8:30

já nepsal nic o třídách aut, ale o tom trenduford teď vevnitř šetří víc než značky šikmoočků a to mě ser.e, přitom třeab u opla, frantíků, Vw, scháde... nic takového nepozuruju

furgon
19. listopadu • 9:21

Jakto, to s tim použitím materiálů přece souvisí. Protože jednou to porotě vadí, podruhý zase ne. A co se týče těch materiálů, pohybuju se ve výrobě interiérů pro GM, VW group, BMW atd a jasně vidím, co se dává, co kolik stojí... třeba škoda šla z fabie I, kde byla výrobně drahá pěnovaná přístrojovka na lacinou kašírovanou verzi ve fabii II (nemluve o holem plastu pro některé verze), takže šetří a to fest.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Riwal
20. listopadu • 17:04

Á pán dělá pro automotive průmysl, tak to by si taky mohl zmínit ošizený plasty v Superbu II., třeba ten 'super kvalitní' prohýbající se papundekl na vnitřním dveřním madlu, nebo na bočním obkladu středové konzole. :-P

furgon
20. listopadu • 17:13

Fabia pro příklad postačila, nehodlám zmiňovat, kdo a kde a jak všude šetří do detailu.

Riwal
18. listopadu • 13:16

Designerskej paskvil je třeba novej Superb, nikoliv Insignia. No a Moskvič se dělal v Rusku, nějak se ti pletou země- chtělo by to asi zopakovat zeměpis. :-D

furgon
18. listopadu • 13:31

Moskvič byla značka primárně určená pro nižší vrstvy v Rusku, zrovna tak jako Opel v Německu. Jinak tu je ještě jedna spojitost - první Moskvič byl typ 400 a je identický s tehdejším oplem Kadett, kteý sjížděl po relokaci linek Opelu do Moskvy.. Ale to by chtělo znát i jiné publikace než ten tvůj zeměpis pro ZŠ.

Riwal
19. listopadu • 19:10

Když jsi takovej znalec historie, tak si měl zmínit, že tehdejší přesunutí výrobní linky Opelu do Moskvy bylo v rámci 'válečné kořisti'- takže žádná dobrovolná spolupráce Opelu a značky Moskvič nikdy neexistovala. B-]

furgon
19. listopadu • 21:59

A to nějak mění situaci?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Riwal
20. listopadu • 16:32

Situaci to mění v tom, že tvůj oblíbený výraz ' německý Moskvič ' je zcela mimo mísu. :-P

furgon
20. listopadu • 16:56

Kdyby jsi uměl číst tak uvidíš, že ho tak nazývám kvůli něčemu jinýmu, než že jim rusáci za války odvezli linku do moskvy. to bylo zmíněno jen tak mimochodem. Ale to je jako házet hrách na stěnu... :-/

Riwal
20. listopadu • 17:20

Aha, takže jsi měl na mysli, že je značka Opel pro nižší vrstvy, stejně jako byl podle tebe Moskvič. Opel není prémiovka, ale je to slušný mainstreem. Porovnávat Opel a Moskvič je podle mě zcestné...

furgon
20. listopadu • 17:28

Tak se pobav s nějakym nezaujatym němcem, ideálně ze západní části, jakej mí opel věhlas... ale máš na to svůj názor, chápu.

Riwal
20. listopadu • 19:09

S nezaujatým němcem ?? Ty by si mě rozesmál ! 90% procent 'zápaďáků' jsou neskonale hrdi na svoje tradiční prémiovky, takže budou do nebe vychvalovat BMW, Mercedes a Audi. VW bude podle nich dobrý průměr a po Fordu pak asi zmíní i Opel u kterého dodnes asi nemůžou překousnout, že karty rozdává americký koncern GM. Tohle se týká především starších páprdů, kteří si na svoje domácí prémiovky prostě potrpí. Mladší lidi se už na Opel dívají pozitivněji.

furgon
20. listopadu • 19:25

No vidíš, ale proto to auto v německu přirovnávám k tomu moskviči, kterej měl v sojuzu obdobnej věhlas. Těžko říct, jestli je to tím GM, ale jinak to pořadí je jak říkáš a nejen u těch lidí starších ročníků...

Riwal
20. listopadu • 20:10

Neboj situace Opelu (nejen) v Německu se pomalu, ale jistě obrací k lepšímu- mladý rodiny si často kupujou Agilu, Merivu nebo Zafiru. Nejedna žena si oblíbila Corsu, nebo Tigru. Astra je klasickej fleetovej hit. Astru cabrio nebo GT si zase kupujou fajnšmekři. Poslední Vectře se moc nedařilo, ale to jistě Insignie velmi rychle změní.
BTW. Opel má právě v celém Německu spoustu fanklubů, takže ten nepříliš pozitivní pohled na značku není zase tak jednoznačný. ;-)

furgon
20. listopadu • 20:47

Tak oblíbenej je tam třeba na východě, ale to je dáno zase něčím jiným, fajnšmekři značky jistě kupují GT nebo kabrio, zrovna jako že má fankluby. Je to prostě základní standardní německá značka obdobně jako ford. Osobně nejsem k její image tak optimistický, i vzhledem k tomu co říkali sami němci, ale uvidíme, jak se bude jim dařit v současný situaci obzvláště.

WISAStar
18. listopadu • 16:57

Hehe opel byl pro nizsi vrstvu jo? vis kolik stala v roce 90 omega nebo senator? Neco pres mega tak nevim jestli to bylo pro nizsi vrstvu :)

furgon
18. listopadu • 19:20

Kolik kolik stala vrcholova omega stal u premiovych znacek zakladni sedan o tridu nizsi, ktrou nizsi vrstva nekupovala, ta koncila u lacinych kadettu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WISAStar
18. listopadu • 19:39

15.10.1993 Opel omega nejlevnejsi 16.530 DM, nejdrazsi 45.270 DM, senator 79.800 DM

DaewooMaster
19. listopadu • 17:23

Hele, když už si tu chcete něco poměřovat ;-), tak já se taky přidám se svou "troškou do mlýna" - DAEWOO CHAIRMAN CM600L stál 2 087 520 Kč a nejlevnější verze CM500S byla za 1 689 450 Kč, HEČ! :-D A pak že Daewoo jsou jen levný korejský auta... ;-)

furgon
19. listopadu • 18:49

Jenomže moc dobře víš, že ten tvůj krátkodobej Dejvo Chairman byl SsangYong, kooperoval s Mercedesem, kterej jim dal k dispozici platformu a agregáty z W124 na který jim Bruno Sacco navrhnul Chairman.. ale to bylo až o 5 let po tom, co se řeší cenovky, že...

DaewooMaster
19. listopadu • 21:12

No a? Jak to souvisí s tím, že Chairman byl nejdražší u nás prodávaný Daewoo model? :-O Navíc je snad moje chyba, že Daewoo pohltilo na 3 roky firmu SsangYong? Něčí myšlenkové pochody mě dokážou opravdu udivit.... :-/

furgon
19. listopadu • 21:36

To proto, že třikrát zvýrazňuješ tu svojí modlu jménem Daewoo inteligente, trochu zapřemýšlej než se začneš divit.

DaewooMaster
20. listopadu • 16:55

Prostě nesneseš, když má druhý pravdu, tak vymýšlíš další a další nesmysly, co? :-D BTW jsem ateista, tudíž se nepotřebuju k něčemu modlit a hájit své bludy do roztrhání těla jako Ty. :-P

furgon
20. listopadu • 17:02

Omyl, problém je v tom, že rozumuješ o něčem o čem vůbec nic nevíš a jako bonus do toho zamotáváš bláboly, jako teď něco o svojí pravdě a ateismu... mimo jako vždy B-]

furgon
18. listopadu • 19:52

nic jsi nepochopil

WISAStar
18. listopadu • 19:58

Dobra tak kolik napriklad stala zakladni verze ford siera?, bmw 316 nebo mercedes 190? 40 tis DM? asi ne ne?

WISAStar
18. listopadu • 19:58

Dobra tak kolik napriklad stala zakladni verze ford siera?, bmw 316 nebo mercedes 190? 40 tis DM? asi ne ne?

furgon
18. listopadu • 20:18

mam tu pri ruce cenik z 1.9.94audi 80 avant 2,0i 66kW základ 40450 DEM
BMW 316i 37 100 DEM
Mercedes C180 42895 DEM

WISAStar
19. listopadu • 13:20

v roce 94 byla uz nova omega. ja mluvim o ackovy omeze z roku 86-93

furgon
19. listopadu • 13:33

No tim spis, ta stara byla levnejsi nez nova... ale je to uplne jedno, protoze nedokazes pochopit o co jde.

DaewooMaster
18. listopadu • 15:44

Zemepis by ti mozna jakztakz sel, ale to ostatni je bida - Moskvic nikdy nebyl lowend, nad nim byla uz akorat Volha (i kdyz takovy posledni model 2142 hrave Volhu zadupal), Cajka apod. Vsechno ostatni z Ruska (Ziguliky, Zaporozci apod.) byly vzdy hluboko pod nim... :-| A co se tyce toho zemepisu, uz pred valkou zacaly ve 30. letech s licenci na Ford A/AA, ta kopie predvalecneho Kadetta se zacala delat az v roce 1947 (a delal se jenom 10 let, dalsi modely uz byla vlastni konstrukce). BTW kdyz Moskvic koncil, vyuzival techniku Renaultu (a dnes na miste puvodni tovarny je prave Renault).

furgon
18. listopadu • 19:15

No o dejvu možná víš víc než já, ale to neplatí o tvých znalostech ruské produkce. Jinak by jsi tady nepsal nesmysly, ze 2142 hrave zadupal volhu... restyling zastaraly 412, tj. 2140 se delal do devadesatych let coz byla potupa, ktera jeste cas bezela v IZH Avto. 2142 byl nekvalitni strep i pro rusky pomery, s tehdejsim image volhy, nebo AvtoVazu je zcela zcestne. AvtoVaz mel rozhodne vetsi image, modernejsi a spolehlivejsi auta nez produkce AZLK. Nepochopitelne sem motas podradny zaporozec, Ford A, kdyz je tady rec o souvislosti oplacky lince po valce v Moskve. To sem muzes zacit rovnou motat ze Kia delala Fiat 124 a podobny zcestnosti... Notoricky znamy veci, jako ze AZLK prevzal Avtoframos jsou opet mimo tema.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
DaewooMaster
19. listopadu • 17:17

Teď mi není jasné, jestli si děláš s tím restylingem a zastaralostí srandu nebo to fakt myslíš vážně? :-O Opravdu mě hodláš přesvědčovat, že žigulík alias licenční Fiat 124 z roku 1966 je ultra moderní auto? Vždyť to, co bylo pro Italy už v roce 1974 neúnosně zastaralé, prakticky dodnes vyrábějí v Rusku jen s řadou tebou odsuzovaných "restylingů"! A Volha (GAZ-24) to je ještě větší extrém - od roku 1968, kdy se začala vyrábět, tomu akorát jednou za 10 let změní tvar světlometů a masky. :-)) Takže mluvit v případě ruských aut o nějaké modernosti je hodně pošetilý pokus a mezi slepými je tudíž i jednookými (Moskvič) králem, který aspoň vypadal k světu a motory taky ušly (vycházely z BMW motoru). B-]To s tím motáním Opela do Moskviče tady provozuješ akorát ty, já se jen snažil naznačit (zjevně marně), že to byla jen nepodstatná 10-letá epizoda v celé historii Moskviče, takže není nutné nad tím neustále rozšafně onanovat, zvlášť když tebou vychvalovaný VAZ byl vždycky jenom kopie Fiata a GAZ zase prachsprostě okopčené ameriky (dokonce i ten aktuální nejnovější model Volha Siber není nic víc, než kopie staré generace Chrysleru Sebring, kde tradičně veškerá modernizace skončila u tvarů světlometů a masky :-D).

furgon
19. listopadu • 18:41

OMG... Čistě ruskej Moskvič z poloviny 60. let produkovanej v modifikacích až do 90.let byl rozhodne zastaralejší, než licence Fiatů 124 spuštěná v Togliatti v 70. roce. Asi zapomínáš, že v roce 84 vyjely z AvtoVaz typy 2108 a 2109, který byly proti produkci tvýho oblíbence AZLK o dvě generace dál. Až těsně před pádem železný opony vyjelo Aleko, který horko těžko mohlo zlepšit image sračkovatýho moskviče, obzvláště se svojí nespolehlivostí atd. Pak přišly 90. léta a AZLK šlo do hajzlu a věhlasu AvtoVazu v rusku nedosáhlo nikdy. Ale tobě stačí že měl moskvič víc chromu a hned všemu rozumíš.Skutečně se ve vláknu řešil opel s moskvičem, ale ty do toho zatahuješ nějakej ford a zcestnosti, jako že Gaz 24 byl okopčená amerika a podobný žvásty, překroucených všeobeně známých věcí jako poslední Děripaskovy licence, se kterou jsi tradičně mimo, protože UltraMotive předělali trochu víc věcí, než tady uvádí ty tvoje rozumy. Ruskou produkci jsem zaplať bůh nikdy nevlastnil a ani nechci, ale když o tom chceš rozumovat, tak o tom musíš něco vědět. To není jako když v diskusích onanuješ nad svým dejwem, který bezpochyby znáš líp, než poměry sovětský automotive.

DaewooMaster
19. listopadu • 21:02

Stojím si prostě za tím, že KAŽDÝ sovětský nebo ruský auto není a nikdy nebylo výkvětem moderní techniky ani omylem, i když budeš toho svýho starodávnýho Fiata obhajovat sebevíc. Tečka. Zcesnost Opel s Mosvičem si řešil akorát Ty, nabídl jsem Ti jiné alternativy. Tečka. Nikde jsem nepsal, že zrovna GAZ 24 je okopčená amerika, zkus číst pozorněji, dříve než se rozohníš. Vtipné na tom všem ovšem je, že se neustále považuješ za odborníka na sovětská auta (resp. to v každém svém příspěvku ostentativně hlásáš) a sám teď píšeš, že jsi u nich byl nejblíž s nosem na výloze Mototechny! :-D My měli shodou okolností v rodině delší dobu jak Moskvič 407, tak potom i 412ku, takže ty své vysněné báchorky o tom, jaké to bylo údajně špatné a nespolehlivé auto, si nech pro svá vnoučata, ta ti to možná zbaští... :-))

furgon
19. listopadu • 21:54

A já snad někde tvrdím, že sovětský auta byly výkvětem moderní techniky? Ty jsi začal porovnávat produkci AZLK s AvtoVaz, načež jsem ti (zbytečně) vysvětloval, kdo měl v tý bídě modernější produkci, ale to si tvůj daewoo mozek nepamatuje. Zrovna jako, že GAZ 24 jsi obsáhl v tý svojí větě, že GAZ byl " VŽDYCKY jenonom prachsprostě okopčený ameriky ". Příště si po sobě přečti co píšeš, než to začneš zatloukat. S mototechnou jsi taky tradičně mimo, o tom, proč se zajímám o automotive na území ruska nevíš ani zbla. Že jste měli doma moskviče celkem je jasný od začátku, protože jinak by jsi tu pro vylepšení jeho špatný image nedělal hlupáka.

DaewooMaster
20. listopadu • 16:50

Opravdu jsi tak natvrdlý, že pod pojmem "GAZ" vidíš jenom Volhu 24?!? Zkus provětrat Google, ať se doučíš, co všechno se vyrábělo pod značkou GAZ... A to, co uvádíš v uvozovkách jako můj udajný citát, jsem nikde nenapsal. Takže když už si chceš něco vymýšlet a lhát, aspoň to dělej méně naivním způsobem... :-PJinak prvopočátek marné diskuse s Tebou byl v tom, že jsi tvrdil, že Moskvič byla auta "primárně určená pro nižší vrstvy", což samozřejmě není pravda. Cenově na tom byl minimálně stejně jako tvůj vychvalovaný licenční Fiat a výše postavená auta zas nebyla určena pro běžné "vrstvy", takže Moskal nebo Žigul bylo to nej, co si mohl ze sovětských aut běžný občan relativně běžně pořídit domů...

furgon
20. listopadu • 17:11

Nemá smysl se dohadovat s polinteligentem, kterej popírá to, co výše napsal. Ta 24 je obsažená v tvý pohadce o tom, že GAZ vždy kopíroval ameriky. Že blbě neustále pindáš o tom, že byl moskvič minimálně stejně drahej, si můžeš porovnat tady http://www.auto.czech24.cz/ a http://www.mototechna.wbs.cz/. Ale v zápětí to zase popřeš a začneš z cesty na novo...

DaewooMaster
21. listopadu • 16:52

Konečně trochu té pravdy, bohužel Ti to vydrželo jen do půly první věty! :-D Až se naučíš číst, zase můžeme dát řeč. Jinak díky za ty ceníky - když porovnám modely stejných ročníků, vychází mi to cca na tisícovku v řádu desetitisíců ve prospěch žigula, což je samozřejmě směšné na základě toho hlásat, že Moskvič je pro chudý a žigulík pro bohatý, navíc cena ještě neříká nic o výbavě nebo kvalitě, zřejmě asi museli v AvtoVAZ platit za licenci anebo spíš lidi jako ty si namlouvali, kdo ví jak nebudou "in" když si pořídí kopii prehistorického Fiátka. :-/ A taky se můžeš podívat k Fiatu, kde model 124 figuroval, hledej hodně nízko...Navíc Moskal se nikdy nesnížil k tomu, aby produkoval prdítka jako třeba byla VAZ 1111 OKA (nebo Kalina atd.) - aneb podle Tebe typické auto pro boháče, že? :-P Ona vlastně i Samara vypadala vedle soudobého Moskviče 2141 jako hračka pro děti chudých příbuzných. Ale to je fuk, klidně si spolužačky oblažuj svými hlody, já už mám dost... :-))

furgon
22. listopadu • 12:13

Ty jsi tak mimo, že už nevíš kudy, co? Prostě se nedokážeš smířit s tím, že jste doma měli nejsociálnější sovětskou značku (záporožec se sem nedovážel), ceník u nás byl samozřejmě jenom pro dokreslení, protože v tehdejším rusku byl ten rozdíl ceny ještě větší. Nikde jsem neřekl, že byl žigul pro bohatý, ale že nebyl v dobách souběžné produkce tak sociální a zastatalej jako Moskvič, do toho jako obvykle bez souvislostí motáš produkci Oky, ale co čekat od primitiva, jako jsi ty, co hodnotí dle podílu chromu :-O Takže to, čím u oběda oblbuješ svoje kamarády na nádraží v bufetu, tady moc neuplatníš B-]

Tomáš B
18. listopadu • 12:27

Proto tebe je to subjektivně paskvil, mně se tohle auto zase subjektivně líbí ;-)

furgon
18. listopadu • 13:20

Pouze totální ignorant nevidí designové prvky, které se objevují u jiných značek. Taky každý podlehl lacinému triku efektních líbivých promo fotek, kde je snížený auto na 19", ale už si neuvědomuje, že na koplá sériovka na 16" už nebude taková pecka. A že ovcím vyhovují kýčové chromové lišty, mě nepřekvapuje, koneckonců 'chromové' tabulky pod RZ jsou dobrým prodejním artiklem, takže moskvič z Rüsselsheimu zde zaujme široké spektrum lidí.

Riwal
19. listopadu • 19:32

Opel dosud používal chrom velmi střídmě a ani u Insignie není množství chromu nikterak přehnané. Ale když se podívám na některý vůz z dílny VW ve vrcholné výbavě tak mám pocit, že ty masivní chromové plochy (třeba na nárazníku) jsou pouhou ukázkou nablýskané bídy...

furgon
19. listopadu • 22:13

Třeba astře H mi přijde na zadku a pod okny toho 'chromu' vzhledem k segmentu nějak dost

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Riwal
20. listopadu • 16:44

No a když se podíváš třeba na Jettu ve vrcholné výbavě tak proti Astře H sedan má na lidové vozidlo chromu jak nasr...

furgon
20. listopadu • 16:57

KdF Jetta ho má přehršle

Tomáš B
19. listopadu • 11:31

To, že se některé podobné designové prvky objevují u jiných značek už je prostě fakt, nic víc nic míň. Insignii jsme neviděl na fotkách na jiných kolech než 20" (mají to jako příplatkovou výbavu narozdíl od jiných automobilek, kde končí u 18") - zrovna já jsem potencionální zákazník, který by takový auto na menších kolech nechtěl, tak co? Ano, na menších kolech to je nic moc, ale to je každý auto. Některá auta jsou na malých kolech hodně hnusný, některý jenom hnusný, takže to je hodně lacinej argument od tebe;-)

furgon
19. listopadu • 18:02

Jakej lacinej argument? enormně velký kola na nízkým podvozku jsou tradiční lacinej trik promo fotek, nic víc, že tomu nechceš věřit, je tvůj problém.
Nevim kde jsi sebral že jsou 20" jako příplatkový, v konfigurátoru větší než 18" nejsou. Jinak ty tvoje údajný 20" jsou při tomhle profilu gumy na cestách zcela nepoužitelný, jsem moc zvedav, co na to auto...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomáš B
21. listopadu • 14:42

Ale s tím s tebou vůbec nepolemizuju, to je už snad samozřejmost, že automobilky na promo fotkách nepoužívají 16". Takže nevím, čemu bych měl věřit nebo nevěřit ;-)
Netvrdím, že ty 20" 245/35 budou určitě použitelný, ale myslím že si v tom jako já ještě neseděl....
O těch "údajnejch" 20" ti to tu už objasnili, takže ti přeji příjemný víkend!

RRAAFF
19. listopadu • 19:28

Furgone, opravdu jsou. (www.opel.de), pouze ale pro verzi cosmo a sport, tam jsou 18" standart a 19" případně 20" příplatkové alternativy. Úplný základ má myslím jen 16", edition 17". Jinak ztrácet na pohodlí to zcela jistě bude (o tom se už trošku mluvilo ve fóru). Ale někdo žádá design a případně lepší držení do zatáček a o komfort jde až potom.

furgon
19. listopadu • 22:08

Aha, tak teď koukám na tu cosmo a sport, to jsem na tom konfigurátoru přehlídl, sry.

Riwal
19. listopadu • 19:23

No nevím na jakej konfigurátor koukáš, ale na Opel.de je možný za příplatek objednat 20'' alu kola. A co se týče promo fotek- ukaž mi automobilku, která nechá vyfotit úplně nové auto na 16 '' plecháčích... :-D

miso 
18. listopadu • 9:10

1. InsigniaTERAZ VELKA DIERA NIC
A ZASE NIC PRIEPAST2. Teraz mozno trochu superb...a o na poslednom mieste hrdo troni Fiesta, ktoru nehorazne zohavili

RRAAFF
18. listopadu • 8:50

Co se designu týká, tak Insignia a C5 jsou mojí favorité. C5 oproti minulé bude auto, které myslím si získá zákazníky i německých značek, na čež bylo i určeno. Insignia ač se to nezdá má taky některé vychytávky (jen ty příplatková sedadla- vyhráli v D test sedaček, světla s 9režimi svícení, flex ride, opel eye, hotshot...) a určitě dost lidí zaujme. Superb není špatný, předek a interiér se mi moc líbí, zadní část ale bohužel ne. Každý auto něco přinese a přineslo, tak uvidíme, jak se budou prodávat.

bob
19. listopadu • 10:26

Novou C5 jsem si koupil a vzápětí jsem ji musel prodat. Byl to obrovský problém, to auto prostě nikdo nechtěl, i když mělo maximální výbavu a najeto pět tisíc. Nakonec jsem ji "daroval" za 500.000 a byl jsem rád, že jsem se jí vůbec zbavil. Takže - spousta lidí říká, že je super, ale kdo na takové auto má, stejně si tady koupí něco jinýho :-(

killer
18. listopadu • 9:10

nova fiesta je jasna. je to asi najkrajsie male auto dnes. 2. miesto uplne zasluzene. opel podla mna dostal 1. cenu hlavne preto lebo insignia sa podarila a vitazstvo uz davno neziskal (22 rokov). C5, laguna po velkom PR trpia stale na slabsie jazdne vlastnosti, je to ale proste ich styl. golf je klasika ;-) a superb je zazrak ze sa tam dostal. podla mna iba pre tie twin door ci ako sa to vola ho nominovali medzi finalistov :-D

Backgramond
18. listopadu • 6:10

Opět se český člověk ukázal. Dělali jste favorita Superb a hle on nevyhrál, ale.... budem ho obhajovat obhajovat a obhajovat, že porotci rozhodli špatně. Uteklo mu jen o 4 bodíky, vítěz neznamená prodeje...no tak se pose..e že Škoda jednou dostala na prdel....stějně je to hnus

Pan Kája
18. listopadu • 10:51

Já také v anketách zadával Superba, protože jsem mu to přál. I když jsem skrytě tušil Insignii (už jen proto, jak na ní Opel vsázel a dělal vše proto, aby byla vidět...to si každý může vyložit, jak chce:)).
Neřekl bych, že by nějaké auto výrazně vynikalo, ani že by jiné výrazně strádalo. Každá anketa má své ale...vemte si toho golfa - ono je to vcelku parádní auto, bylo relativně vysoko, ale přínos pro automobilový trh? Jde de facto o facelift...
Tak jako tak, nechápu, proč má tolik lidí takovou neodbytnou chuť křečovitě napadat domácí automobilku.:-)

Backgramond
18. listopadu • 11:03

Ne, že bych to škodovce nepřál, ať vyhrajou, ale ať si to vítězství zaslouží. Jo a myslím, že na to maj, kdyby chtěli nebo mohli, ale to už jsme v jinem filmu.

Backgramond
18. listopadu • 11:02

Když myslíte, ale tady nejde jen o automobilku, jde o typicky české chování. Dělat z komára velblouda (tím myslím jak řešili, že se superb dostal do užšího výběru) a už se viděli na první místě. Ale nevyšlo to a ani to neumí uznat vždyť jim páté místo uteklo jen o 4 bodíky. A toho je více...

Jirka
19. listopadu • 11:22

Ja teda nevim, ale Alfa Romeo byla vzdy bizuterie (klasicky predsudek) a to ze Superb skonci za ni.. to je spise ostuda

Bořek Hudák (bhudak)
18. listopadu • 7:29

Ano, máš pravdu. Ukázal ses tu jako "český" člověk ;-)

furgon
18. listopadu • 9:01

tak nejak

Petr
18. listopadu • 8:01

Napsal bych to asi jinak nez on, ale v podstate ma pravdu. Superb na vitezstvi nemel, divim se ze byl vubec nominovan.

bob
19. listopadu • 10:18

Nechápu, proč vás "všeznalce" škodovky tak drásají. Je to dneska kára jako každá jiná a poté, co automobilka stáhla ceny, nabízí už docela sympatický poměr cena/ užitná hodnota. Umístění superba na šestém místě je víc než dobré s přihlédnutím k tomu, že je to hodně specifická kára, kterou si běžný člověk nekoupí kvůli její přehnané velikosti a pracháč taky ne kvůli mizernému image. Zbývají vlastně jen taxikáři, dopravní flotily nebo velké firmy, pro který to má smysl. Ale třeba v Rakousku zrovna před týdnem superb vyhrál jejich místní auto roku. Rakušáci žádnou vlastní značku nemají, takže jsou v tomhle ohledu dost nezatížení nacionalismem...

petr
19. listopadu • 13:31

Koukni se na ceník Škodovky pořádně, cenově je stále vysoko nad konkurencí, za základní cenu 349.900,- Kč máš Octavii 1.4, která nemá ve výbavě ani autoradio. Pro srovnání, nejlevnějším autem nižší střední třídy je v současnosti Renault Mégane sedan, který s motorem 1.6 a plnou el. výbavou, digi klimou, tempomatem atd. stojí 329.900,- Kč - tomu odpovídající Octavia 1.6 Elegance stojí 479.900,- Kč.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ITTI
19. listopadu • 16:48

..a???co jako...si ji nekupuj,já dceři také nekoupím Superba ale Fiestu či novou Mazdu2 a nějaká anketa je mi u prd€l€...auta kupuji podle sebe.Aha,někdo kupuje,jiní se vášní v diskusích,pak jo,pak to chápuB-]Už mám zamluvené celodenní testování M2 vs. Fiesta.Pohoda.Ta anketa má kromě PR keců výrobce jaký jiný dlvod?

Jiří Duchoň
18. listopadu • 14:53

nechápu, jak mohla fiesta skončit jenom jeden bod za insignií. Když to porovnám, tak fiesta je sice pěkná, ale naprostá tuctovka bez jakéhokoliv nápadu a inovací s pouťovým interiérem.
Insignia nabízí spoustu novinek například inovativní 4x4, na které zatím nemá ani subaru, rozpoznávání značek, adaptivní podvozek, super design, adaptivní tempomat s kamerovou detekcí, .....

RS
18. listopadu • 20:54

Jo a Fiesta ma poprve ve sve tride treba Tempomat. KeyFree, EasyFuel, Bluetooth,Ford Power

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
19. listopadu • 17:00

No to je ovšem průlom. Tempomat, fakt, jo? No to je bomba. Polo má už sice patnáct let GRA (Geschwindigkeitregelanlage) a Fabia už taky dávno má totéž, ale "Tempomat" přináší světu až Fiesta v roce 2008.

RS
19. listopadu • 21:24

To vize jo ;-) ale Fabia a Polo, u mne nejsou auta ale krabice od bot :-D

RS
18. listopadu • 20:48

Inovativni 4x4 dit je to Haldex jako ma Kuga nebo SAAB, adaptivní podvozek ma treba i Mondeo nebo S-MAX. A mnoho dalsich znacek. ATD. Insignia neprinasi krom motoru nic noveho.Fiesta dostala nejvice 10-tek.
http://www.caroftheyear.org/pages/Voting09.htm

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jiří Duchoň
19. listopadu • 8:23

koukám, že tu zase diskutuji s haldexovými odborníky na 4x4:-Dtak pánové jenom nastíním:
3 diferenciály
toč. moment 0:100 - 100:0
3x samosvor v difu
3x el. uzávěrka....haldex:-D:-D:-D:-D:-D:-D...

RS
19. listopadu • 21:21

Ano to vse ma Haldex XWD 4 generace.
Saab i Ford uz ho davno maji a ted Opel. Nic noveho. Tak ze Opel jen mlzi jako VW okolo pohonu AWD.
Vse je na .....
www.haldex-xwd.com Za blbce jsi ty a najdi si vlastni nick!!!!!!!!!!! ty curacku :-P

Bubik
25. listopadu • 21:00

právě že nového......Opel Insignia je první, kdo Haldex XWD má........dokonce jsem kdesi četl, že ho Haldex vyvíjel společně s GM, ale to může být i kec.Nicméně sám Haldex o Insignii píše jako o zlomovém nasazení. Jinak Haldex je firma švédská a s VW nemá nic společného........

petr
19. listopadu • 7:25

Haldex 4. generace má i Superb, nicméně Opel a Saab (ten ho má už skoro rok) mají i tzv. eLSD, což je "aktivní zadní diferenciál se zvýšenou svorností a elektronickou řídící jednotkou", což konkurence zatím nemá.

RS
19. listopadu • 21:14

Haldex s eLSD se menuje Haldex XWD je to 4 generace, Superb ma 3 generaci jako Passat, i kdyz kupe clanku je ze ma 4 ale to je spatne.Saab i Ford a ted Opel maji simetrical XWD Haldex 4 www.haldex-xwd.com/

Tomm
18. listopadu • 8:47

Čím neměl??? A čím třeba Fiesta měla??? Insignii neznám, tak nemůžu hodnotit, ale nová Fiesta je, pokud pominu pro mě zcela otřesný design, naprosto tuctové auto, které nepřináší vůbec nic nového.

BlackRider
18. listopadu • 11:03

No ja nak nechapu co mezi tema relativne zajmavejma autama dela Golf.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
x12345678
18. listopadu • 15:52

Osobně jsem úspěch Superbu neočekával a spíše mě překvapilo relativně dobré umístění C5. Kdo sleduje výsledky těchto anket za poslední léta, nepochybně se dopozoruje toho, že výsledky za posledních dvacet let jsou o něčem jiném, než byly na počátku ankety. Členové komise COTY dnes u aut téměř vůbec nehodnotí originalitu, technické inovace, poměr užitné hodnoty/ceny, renomé značky apod. Převažují psychosociální kritéria a regionální úzus, řekl bych že v poměru 65/35. Takže pokud letos vyhrál velký opel, mají velká a německá auta na léta po žížalkách a pro příští řadu let můžeme čekat vítězství něčeho malého a levného z Itálie,Francie, Rumunska nebo Koreje bez ohledu na přínosnost takového vozu, která zřejmě bude tradičně (skoro) nulová, tedy pokud se nedostaví příjemné překvapení. A nebo nepříjemné v podobě vítězství nějakého ryze čínského skvostu typu žádná hodnota za malé peníze. Duchu posledních let COTY by to sedělo.

Zelí
18. listopadu • 15:44

Auto není jen ta vnější plechovka. Golf VI přináší tolik nových inovativních věcí, že se o tom konkurentům může jen zdát. Jako mnohaletý zarýtý oponent golfu musím tentokrát smeknout a pokud by porota byla složena z odborníků pak měl stát vysoko na pozici 1.
Samozřejmě v této těžké době, kdy opel musel požádat o státní podporu, je potřeba podpořit odbyt skomírající automobilky i tímto vykřičeným titulem.

no name
18. listopadu • 16:16

Mohu se zeptat co ten G VI přináší? Vždyť je to jenom facelift současné verze a mírný upgrade pár věcí ve výbavě.

Zelí
19. listopadu • 9:04

Motor 1,4tfsi dvojitě přeplňovaný kompresorem+turbem nasazený hromadně - nízká spotřeba - vysoký výkon, ten motor nemá u žádného výrobce ekvivalent a navíc je dostupný včetně sedmistupňové DSG. TDI motory s výbornými parametry spotřeba/výkon opět dostupné s DSG, samozřejmé použití 4x4 v celé modelové řadě. Servisní interval 60 tisíckm nebo tři roky- to je vůbec bomba. V nižší střední třídě nemá žádného srovnatelného konkurenta (v podstatě je bez konkurence je to třída sama pro sebe). A dlouho ho mít ani nebude. Auto v takovém vyjímečném postavení se v anketě nevyskytuje.
A to píšu jako dlouholetý zarytý odpůrce vozu golf.

petr
19. listopadu • 11:54

Vadou na kráse Golfu je, že se ještě nabízí s 5ti stupňovou manuální převodovkou. Od nového modelu jsem čekal víc, snad se časem dočkáme výhradně 6ti stupňových převodovek (Golf je má, ale ne u všech verzí). Kladem je, že se VW konečně zbavil zastaralého TDI a konečně se vyrovnal konkurenci tím, že nabízí jen CR, ikdyž na maolobjemový CR si musíme ještě počkat páč hned po uvedení bude v nabídce jen 2.0 CR TDI, ale časem tuto nevýhodu dožene zavedením 1.6 CR TDI. U Golfu je vidět, že Škodovka hraje u koncernu VW druhé housle, protože jak faceliftovaná Octavia, tak nový Superb mají stále v nabídce tuto zastaralou TDI technologii.
Co se DSG týče, tak konkurence má bezestupňové převodovky CVT, teď se jen můžeme hádat jestli je lepší DSG nebo CVT :-D

Zelí
19. listopadu • 12:57

Otázka použití CR kontra PD je hlavně cenová. Vstřikování na bázi CR je pro VW za 50% ceny PD. Z toho pohledu při miliónových seriích těchto motorů u VW je jasné, že PD muselo ze hry ven, bez ohledu na technickou otázku. Např. motor 2,0TDI 125kw se dvěma vyvažovacími hřídeli a piezovstřikem osazený v passatu je zcela excelentně utlumen, takže otázka kultivovanosti chodu je mimo hru. Samozřejmě tentýž motor osazený v OII RS, kde je bez vyvažovacích hřídelí je hlučný (zase je bez nich levnější)....
Je otázkou jestli má technický význam dělat motor 1,6tdi. Asi ne, je to jen věc marketingu.
VW se nemusí konkurenci vyrovnávat, dělají přímovstřikové dieslové motory ve velkých sériích skoro dvacet let tedy o deset let déle než ostatní a technicky to posunuli nejdál. Ostatní výrobci kupují sady CR od subdodavatelů, tady hovořit o nějakém přínosu z jejich strany není na místě.
Škoda nehraje u koncernu žádné druhé housle, škoda je stavěna pro jinou skupinu zákazníků. O značce VW se ve srovnání s audi taky nedá říct, že hrají druhé housle. Tak to prostě není. Je to obchodní strategie.
Koncern bezstupňové převodovky taky používá (multitronic), u nich nevím, jak je to se spolehlivostí, účinností ...... Jiná věc je jestli u konkurentů není použití jen z nouze ctnost.

petr
19. listopadu • 13:19

Samotný VW uvedl, že PD je na vrcholu a další zlepšení už není možné, takže přešli na CR (jako poslední). 2.0 TDI 125kW je CR. Samotný CR nemusí znamenat, že je motor kultivovaný.
1.6 TDI CR smysl má, proto jej taky VW pro Golf plánuje, ale zatím ještě není připraven pro sériovou produkci (otázka 1 roku).
CR dělá jen pár výrobců, mezi ty největší patří Bosch, Siemens, Delphi a Denso. Od kterého z nich to bere VW nevím, ale zcela jistě si nevyvíjí vlastní. Tím přímovstřikovým dieselem jsem myslel CR, který VW nabízí jako poslední ze všech velkých výrobců.
Ano, je to obchodní strategie a tou v případě Škody je "dojet" výrobu starých motorů TDI. Časem TDI PD zmizí i z nabídky Škody, jen je škoda, že to neudělali jako u Golfu, alespoň u Superbu mohli.

Zelí
19. listopadu • 17:19

Momentálně nemám žádné informace, že by se vw zabýval vývojem vlastního vstřikovacího systému. Vzhledem k tomu, že mají systém s kombinací kompresoru a turba očekávám, že ho použijí u dieslu, kde je to daleko výhodnější než u benzínu. Zatím to není marketingově i s ohledem na konkurenci potřeba, ale myslím, že to je věc, na které pracují intenzivně. Použití kompresoru a turba umožní efektivní chod motoru od velmi nízkých otáček, myslím, že volnoběh se sníží k hranici 500 ot/min a účinné využití od 1000 ot/min. Pracovní otáčky se budou pohybovat mezi 1000-2000 ot/min. To povede k vyšší účinnosti motoru, snížení měrné spotřeby, zvýšení rozsaho otáčkové využitelnosti k hodnotě 4,5.
Jinak většina vyráběných motorů VW 125kw tdi je systém PD. CR se rozjíždí.

jogurt
19. listopadu • 17:03

Mystifikuješ. TDI 125kW existuje celkem ve třech verzích. Dvě z toho jsou PD, jedna CR.

jjkk
18. listopadu • 16:29

Asi má pravdu, fakt je tam podle zatím dostupných podkladů spousta novinek. Ta vizáž se oproti ostatní technice sice moc nezměnila, ale např. je tam úplně nová řada motorů, nafta už není PD ale výhradně CR (narozdíl od nové oktávky), přibyla nafta 1.6 CR , benzín 1,4 turbo atd. Nejsem koncernovej fanda, odjakživa jezdím ve fiatech, ale musím uznat, že nový golf VI krom designu udělal pokrok oproti řadě V.

BlackRider
18. listopadu • 18:42

No ze se WV trochu stahnul ten naskok, kterej ma konkurence, to mi jako duvod k nominaci nepride...

Kamil
18. listopadu • 8:58

Tak ona je tuctové auto. To by mne zajímalo kam bys zařadil tu naši hvězdu novou Fábku krabici od bod..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ok.ko
18. listopadu • 20:43

moje řeč,srábka je vrchol nevkusu

Kamil
18. listopadu • 9:00

Oprava /krabyci/ Omlouvám se...

petr
18. listopadu • 9:31

S tou gramatikou si děláš prdel ?
Když nevíš, koukni sem, ty krabYce od boD :-D
http://www.pravidla.cz/hledej.php?qr=krabice

BlackRider
18. listopadu • 10:42

Asi myslel samici od kraba :)

bigmiki
18. listopadu • 10:47

:-D:-D:-D

Tomáš B
18. listopadu • 8:39

Tak můj favorit vyhrál;-)

Engadget
18. listopadu • 2:33

...a vezmu to dle sympatií, pak je to jasné:1. Opel Insignia
2. Citroen C5
3. Škoda Superb
4. Alfa Romeo MiTo
5. Ford Fiesta
6. VW Golf
7. Renault Mégane

PEPAN
18. listopadu • 8:20

1. Renault Mégane
2. Citroen C5
3. Škoda Superb
4. Alfa Romeo MiTo
5. Ford Fiesta
6. VW Golf
7. Opel Insignia

JOSEFA
18. listopadu • 8:22

no je divne jak zkousmali jizdni vlatnosti kdyz treba takovy Renault se jeste ani neprodava a par kusu bylo jen na autosalonu.No tato anketa neni objektvni .me poradi : Renault ,Citroen C5,Opel,SKoda,Alfa,VW,Ford

juloSVKxxl
19. listopadu • 0:17

Ford is the BEST!!! ;-)
Takže 1st. FORD Fiesta a potom tí ostatný...hehe. B-]

Doporučujeme

Články odjinud