Auto ESA připravilo program pro osoby se zdravotním postižením Handycar

Auto ESA připravilo pro osoby s těžkým zdravotním postižením program Handycar, který zvýhodňuje nákup kvalitních ojetých automobilů. Partnery a podporovateli projektu Handycar Auto ESA jsou ACA 1213, Sportovní klub vozíčkářů, Helpnet.cz, Medicco s.r.o., AIM Insurance a Josef HURT – ruční ovládání.

Handicapovaným zájemcům o koupi vozu nabízí Auto ESA obsluhu v bezbariérovém prostředí, zprostředkování úprav řízení na místě, možnost získání zvýhodněného spotřebitelského úvěru, asistenční program zdarma či sníženou sazbu pojištění.

Dalšími zvýhodněními pro hendikepované zákazníky jsou překlenutí DPH, jehož zaplacení vyřídí Auto ESA s příslušným finančním úřadem za kupujícího, či pojištění státního příspěvku na zakoupení automobilu. Součástí programu Handycar je i odborné poradenství a pomoc při výběru vhodného typu vozu v závislosti na druhu zdravotního postižení a předpokládaného vývoje onemocnění.

Program nabízí pro zdravotně handicapované řidiče i možnost zvýhodněného pravidelného či jednorázového servisu v servisním zařízení Auto ESA, které má dlouholeté zkušenosti s opravami všech značek a typů osobních a užitkových vozidel. Součástí servisu je i špičkově vybavený pneuservis.

Zdroj: Auto ESA
 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků