Auto ESA otevírá v Olomouci další autocentrum

Společnost Auto ESA, která na českém trhu provozuje síť certifikovaných autocenter, otevírá v listopadu svoji sedmou pobočku. Nové autocentrum v Olomouci pojme až 350 vozidel a zaměstná více než 20 zaměstnanců. Firma plánuje, že v roce 2016 obslouží v olomoucké pobočce až 4 tisíce zákazníků.

Otevření olomoucké pobočky je výsledkem strategického plánu rozvoje, který Auto ESA realizuje od roku 2013,“ říká Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje Auto ESA a dodává: „Olomouc je významné obchodní centrum, přesně v polovině cesty mezi Ostravou a Brnem, kde již naše autocentra fungují.“. Podle Foltýna se tak významně rozšíří spádová oblast, kterou bude společnost Auto ESA obsluhovat. Firma otevřením olomoucké pobočky nabídne zákazníkům mnohem větší komfort při výběru partnera pro nákup nebo prodej ojetého vozu včetně veškerých souvisejících služeb.

Autocentrum v Olomouci se rozkládá na ploše 7200m2 a pojme až 350 vozidel. Již od prvního dne provozu budou v olomouckém autocentru nabízeny veškeré služby dle standardů Auto ESA, tedy především výkup a prodej vozidel, finanční služby, zprostředkování pojištění a také služba ESA Garant Asistent, kterou využívají klienti kupující vozidlo mimo autobazar. Služby bude na pobočce zajišťovat celkem 20 zaměstnanců, přičemž veškeré telefonické hovory budou obsluhovány z moderního pražského call centra. To bylo posíleno o dalších 5 telefonních specialistů.

Auto ESA bude v prvních týdnech prodávat všechny vozy v olomoucké pobočce za speciálně snížené ceny a nabídne i mimořádnou akci na financování. „Cílem olomouckého autocentra do konce roku 2015 je prodat 300 vozidel,“ říká Foltýn a dodává: „V roce 2016 by potom olomoucká pobočka měla obsloužit až 4.000 zákazníků.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků