Auto Bild: nejkvalitnější značkou je Hyundai

Stejně jako každý rok, také letos vydal německý Auto Bild „Quality Report“, ve kterém hodnotil celkem dvacet automobilek z celého světa. Pro rok 2011 byl vyhlášen jako výrobce nejspolehlivějších aut už podruhé za sebou korejský Hyundai. Druhé místo si rozdělila japonská trojice Honda, Mazda a Toyota. Až za nimi skončila první evropská automobilka, a sice Škoda, která předstihla zvučná jména typu Audi, BMW nebo Mercedes.

Testy | Hyundai

Test: Hyundai Veloster 1.6 GDI - atmosférické radovánky

Na opačném konci najdeme italský Fiat (18. Místo), Citroën (19. Místo) a úplně poslední je Peugeot. Na sedmnáctém místě mimochodem figuruje Opel, který byl ještě před pár lety vyhlašován jako nejlepší

Auto Bild - Quality Report 2011
PořadíZnámka (1-5)
1. Hyundai2,43
2. Honda, Mazda, Toyota2,50
5. Škoda2,57
6. Audi, BMW, Mercedes2,71
9. Mitsubishi2,80
10. Seat, Suzuki2,83
12. VW2,86
13. Nissan3,00
14. Ford, Kia3,14
16. Renault3,16
17. Opel3,29
18. Fiat3,57
19. Citroën3,71
20. Peugeot3,86


 

Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 26 000 Kč
Hyundai ix20 1.591
Rok výroby: 2015
Stav: 8 964 km
Cena: 285 000 Kč
Hyundai i30 1.396
Rok výroby: 2013
Stav: 149 052 km
Cena: 165 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek