Auta, za která by bohatí nadšenci mohli dát 200 milionů liber

Automobilová aukční společnost Gooding & Co's doufá ve výrazný úspěch na tradiční prestižní akci Pebble Beach Concours d'Elegance, která se koná každoročně v srpnu v Kalifornii.

Nabídka automobilových skvostů opravňuje k předpokladu, že by bohatí motorističtí nadšenci mohli na Pebble Beach utratit rekordních 200 milionů liber.

Jedním z nejžhavějších želízek v ohni jsou třeba roadster Mercedes-Benz 540 K z roku 1936 a Bizzarrini Manta z roku 1969 (na velkém snímku).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
1972 Lamborghini Miura – 1 milion liber.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
1964 Ford GT 40 – 4,2 milionu liber.
Klepněte pro větší obrázek
1931 Bentley 4 1/2 Litre SC "Blower" Sports 2/3 Seater Boattail – odhad 6 milionů liber. Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
1936 Mercedes-Benz 540 K Special Roadster.
Klepněte pro větší obrázek
1955 Ferrari 857 Sport v ceně 4,5 milionu liber.
Klepněte pro větší obrázek 
1969 Bizzarrini Manta – 1 milion liber.
 

Zdroj: E15.cz

Foto: Profimedia.cz

 

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků