Auta za 200 000 Kč: co za tyto peníze dostanete?

30 komentářů

Flaky
25. října • 13:00

No vidite, jak je na tom skodovka a vw s cenama za maly auto. Jediny Citigo v podstate oholeny pod 200 000, to samy Up. Nedavno jsem koupil Clio Grandtour a mam ho za 200 tisic i s klimou, mlhovkama, 4x airbag, radio s cd mp3 a ovl. pod volantem atd...a nerek bych ze je to nakupni taska...

Rumprstumpr
25. října • 23:59

Kvalitu zpracování VW a Renaulta-to prostě nejde.....

Rumprstumpr
26. října • 12:29

nemůžeš srovnávat!!!

Radim
23. října • 10:53

Já osobně jsem si článěk úplně celý nepřečetl, ale hodně zajímavý mi příjde nákup do 200 tis za suzuki swift... síce 3.dvéřový, ale i tak.. :-)

217.117.216.xxx
23. října • 8:21

Pan redaktor v žádném autosalonu nebyl osobně a ceny našel na internetu. Když přijdete do autosalonu, dozvíte se, že musíte přikoupit to či ono a rázem jste na 240 000,-. Jeden příklad za všechny - Fiat Kladno.

x
23. října • 10:26

Samozřejmě, že to někde zkoušejí. A je pak na zákazníkovi, aby je odkázal do míst, kam se dívá jen proktolog a poohlédl se jinde. Na jiných místech klidně dají ještě slevu i z té údajně úplně nejnižší ceny.Jen si to každý musí rozmyslet, kolik času je ochoten tomu věnovat a také kolik smlouvání a dohadování. Docela dobré je, když si člověk vezme na pomoc nějakého známého, který není na koupi přímo zainteresován, není "zamilován" do konkrétní značky, drží si odstup a má pokud možno vyjednávací talent.

Jiří  Duchoň
23. října • 9:44 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, to máte samozřejmě pravdu, také už v úvodních odstavcích upozorňuji, že srovnávám oficiální nabídky (včetně akcí).

Chytrý Honza
23. října • 6:26

No ony ty ceníkové čísla jsou stejně jenom tak pro okrasu. Kdo vybíral nové auto a trochu investigoval tak ví, že se vybere auto podle představ a požadavků a až potom se řeší cena. No a ta konečná je o desítky procent níže, než ta ceníková. Nejzábavnější část procesu je ta, kdy se s cenou podlézají salóny stejné značky a kdy Vám prodejci tvrdí, že ta cena už je opravdu na krev, div že na tom netratí, ale pouze do doby, než předložíte ještě nižší nabídku:) Happy hunting

JiVi
23. října • 7:44

blbost, takhlejsme prisel do prodejny Citroenu, kde jsem pred pul rokem koupil novy Berlingo a chtel jsem C3 - na dojizdeni do prace. Domluva na cene nulova ...Tak jsem si poridil Fabku :-)

Kenny
22. října • 23:10

Za 200tkč dostanu většinu těch nejkvalitnějších aut nejvyšších tříd co byly na německém trhu na přelomu 80/90 let :-) Takže nač kupovat nákupní tašku z durobalu (duroplast+alobal) která se po konci záruky rozpadne a v případě nehody z ní člověka vytáhnou nohama napřed? Ono se to PR o n-o-v-ý-ch autech nesmí brát tak vážně;-) JJ co 5 let střídat durobalovou tašku, kam jsme to tlačeni?

Martin
23. října • 8:49

Přečti si článek ještě jednou.

Jouza
22. října • 22:56

Jen dodam ze VW a Skoda maji sice "jen" 4 airbagy ... ale tyto airbagy nahrazuji i hlavove - takze u me plus za hlavovy airbagy ktery jsou snad jeste dulezitejsi nez bocni ...
Jinak slusna prace ... ale chce to o tech autech i neco vedet.http://www.agrotec.cz/obrazky-soubory/airbag-ee... ...

peťo
22. října • 20:40

Áno áno, dobrý článok! Avšak, plusy nerozdávam :) ani významné , ani bezvýznamné :) Proste, dobrý nápad- spracovať to! Nech sa darí!!

Shimi
22. října • 20:02

to redakce: Ale ale, tady se někdo pochlapil a konečně sesmolil v daném kontextu článek co má hlavu a patu. Jiří, máte u mě malé bezvýznamné plus.

Jiří  Duchoň
22. října • 20:40 • redaktor AutoRevue.cz

Kvůli takto dojemným momentům mám svoji práci tolik rád :-D :-D :-D

Shimi
22. října • 21:37

to J.D.: Celkově to všechno dává mnohem větší smysl, že? Tak hlavně neusnout na vavřínech a do budoucna co nejméně Rapidních přešlapů.

Patas
22. října • 22:18

Ty clanky k Raposum byly diskutabilni, to jo, ale treba ja jsem docela rad, ze do te cenariny pan D hrabnul, byt mozna ne uplne stastne. A celkove se mi libi, jak se projevuje, treba testy se mi libi dost. Je pakarna nadavat si tady, o tom to neni…

Rattus rattus
22. října • 21:23

Jiří Duchoň rulez:-D:-D

THeBaNDiT
22. října • 19:49

Suzuki má "zastarávající nabídku modelů"? Veď aktuálny Swift je model na trh uvedený v roku 2011, teda minulý rok. Žeby si to autor článku nevšimol? Aktuálny a predošlý Swift sú si iba podobné, no zvnútra je nový úplne prekopaný vrátane novšieho (väčšieho) podvozku... B-]

Michal
22. října • 14:02

A Fiat panda je kde? za 155kč hotově. Nebo za 175 s klimou a zimákama.

Pozorovatel
22. října • 15:04

Fiat je mezi Dacií a Fordem - je tam jak Panda, tak i Punto. ;-)

Michal
22. října • 22:48

http://fiat.smazikkladno.cz/dokums_dokumenty/cz169_pa... ... Ano Panda tam je. Ale ne ta stará. ;-) A ted argumenty.

asdf
22. října • 11:24

Autíčka pěkný, ale většina z nich jsou jen nákupní tašky, druhý nebo třetí auto do rodiny. Jako použitelný na každodenní ježdění nebo střední trasy je jen Aveo a Sandero.

legnaw
22. října • 13:51

i20ka nebo Punto jsou rozhodne lepsi B-]

Defender110
23. října • 6:56

Punto a lepší??? než co? Bože Fiat? :-D.

KarelAntonin
22. října • 20:35

i20 ani Punto bohužel nejsou v sedanu a o tom že jsou lepší...

KarelAntonin
22. října • 13:44

To s tou velikostí nákupní tašky je bohužel pravda. Jedině snad Aveo se tomu trochu vymyká, ale s nástupem nové Dacie a Lady Granty se to snad trochu změní.

Mila
22. října • 13:03

A žádné není nafta. ;-)

Hloupej Honza
22. října • 10:25

Tak a teď vyškrtejte ty kde to je jen papírová cena při "výhodném" úroku. To ji pak moc už neni co?

v.sp
22. října • 10:33

Už v prvním odstavci se píše, že jde o ceny za hotové.

Doporučujeme

Články odjinud