Dobrý den, rozšiřuje si mi rodina a sháním větší auto jak pro nás všechny tak i pro věci, líbí se mi nyní nabídka na nový Partner Tepee, který nabízí jak prostor, praktičnost, dobré motory i spotřebu, zároveň cena za takové auto je docela slušná. v úvahu připadá ještě VW Caddy ale Peugeot má mnohem lepší sedadla a praktické nastupování, tak jsem zatím pro. jaké máte zkušenosti? díky...
Mám za sebou testovací víkend s novým Tepee. Sedadla i nastupování, hlavně pro děti je velmi užitečné. Motory mají opravdu už dobrý výkon, snadno budete předjíždět a přitom spotřeba se drží v rozumných číslech. Interiér je řešen prakticky a s ohledem na bezbečnost. Je dobré využít čiroké variability výbavy i počtu cestujících. Oproti konkurenci je dle mého o něco dál, určitě doporučuji...
Můj brácha má nového Tepee a je s ním opravdu spokojen, pro rodinu ideální, spotřeba ujde a pokud jde o mě, tak ani ten vzhled neudělá ostudu, je dost povedený na praktické auto...
JJ vzhled mi je asi jedno. kupuju auto hlavně kvůli funkčnosti. pro mě je důležitější spolehlivost, ekonomičnost a v neposlední řadě bezpečnost. Velikostí mi vyhovuje si myslím. ještě pročítám další články, hodnocení a stránky, ale pořád se mi zamlouvá, díky za info. další osobní zkušenosti moc rád uslyším..
Partner Tepee by se dal srovnávat ještě třeba s R.Kangoo, ale stejně narazíte na otázku spotřeby a motoru kde je Partner lepší. Navíc se dá využít letní akce a získat vynikající vybavení i za tuhle rozumnou cenu.
R. Kangoo je pro mě teda o třídu horší, a co se týče vzhledu, tak to opravdu není můj šálek kávy, Partner u mě vede....
Díky moc za info, co byste si vybrali za motor?
já osobně preferuji nafťáky, ale zas benziňák je takovej živější, tak záleží i na vaší jízdě :) a včem jste zvyklí...
Slyšel jsem chválu hlavně na HDi, jezdim hlavně po praze, tak možná benzín, ale s naftou zase ušetřim..cenově se pak nafta asi brzo vrátí...
Já bych se určitě přikláněl k HDi...mám s nim výborné zkušenosti
...zase zaspala dobu. A zase bude plakat, ze bude muset propoustet, ze nebude mit odbyt na sve drahe auticka...... s takovou politikou mohou rovnou tovarnu zavrit
http://www.mitsu.cz/neni-naskodu.xhtml :-P
Suprovej přehled chválím autora, určo se hodně lidem hodí. Protože se u nás vybírá kára do půl míče, tak to trošku ještě pomohlo při výběru, aby se na nic nezapomělo, ale ve směs se vybírá mezi Chevrolet Cruze, Megane III coupe, Mitsubishi Lancer sportback - to sou horcí kandidáti za ty love krásný káry.
Nebylo by jednodužšší místo tabulek napsat, že grande punto má nejvíc výbavy za málo peněz. A je to.
Stačilo říct, že vám prostě chutná :-D
V následující tabulce jsou pro srovnání ceny nových aut střední třídy Passat, Superb, Mondeo.http://mondeo.fordclubs.org/vyroba/Auta_Stredni.pdf
za půl mega už si radši koupim něco jetýho ale aby to už bylo pořádný auto, např. BMW 530d, najeto do 100tis., na tom autě to skoro nepoznáte... a furt je to lepší než kterýkoliv auto z týhle nabídky....můj názor.
ROFL :-D:-D
No vidíte a já si raději za půl míče koupím něco nového o čem budu vědět vše od novotí, kde nebudu první tři roky provozu řešit žádné problémy s reklamacemi apod. Koupí nového auta si člověk kupuje i určitý komfort.
Jak to funguje že neřešíš problémy s reklamacemi první tři roky? To tě jako pravidelně navštěvuje mechanik od dealera a přes noc odstraňuje závady bez tvýho vědomí? Nebo přijedeš do servisu s reklamací a oni ti vymění auťák za nový, kus za kus? To nazývám komfort - všechno ostatní je jenom řešení problémů.
a já si zase budu radši užívat komfort při jízdě v pořádnym autě, než jezdit v tuctovym autě a mít dobrej pocit z toho že mám na všechno záruku :)...navíc bych chtěl docela vidět, co bude víc v servisu jestli nová octavie nebo 4 roky starý 5er co má najeto 100tis. o komfortu ani nemluvě, octavie za podobný peníze bude určitě v základu zato jetá 5er už nějakou tu lepší výbavu mít určitě bude.....každý na to máme svůj názor no.
Az vyrostes a pochopis, ze vetsina lidi kupuje auto na tak dlouho, dokud to bude mozne (tj. dokud bude jezdit), jenom idiot by doporucoval koupit ojete, napriklad 5 let stare. Jinak receno tvymi slovy, mas tam lepsi komfort, mozna i lepsi vybavu, ale ja uprednostnim jezdit o 5 let dele v aute nez ty.
Kde je Daihatsu?:-/
Daihatsu má v ČR oficiální zastoupení? Pokud ano, budu vděčen za kontakt.
No když se daihatsu vČR prodává,tak myslím,že by stačilo jít na prodejce ,např. vLiberci,mimochodem tam nebyl ani zástupce Subaru- Justy,možná i jiné.
A kde jste nechali Octavii Tour za 299 900 ??? A jinak se cena Fabii od dubna snizila na 219 900 a u Roomsteru na 274 900.......
Fabia - 229.900 Kč ještě dnes: http://new.skoda-auto.com/cze/model/newfabia/pricelist/Pages/newpricelist-newfabia.aspxOctavia Tour - 369.900 Kč: http://new.skoda-auto.com/cze/model/tour/pricelist/Pages/pricelist.aspxRoomster - 299.900 Kč: http://new.skoda-auto.com/cze/model/roomster/pricelist/Pages/newpricelist-roomster.aspx
na Fabie a Roomstery je ted sleva - kouknete na konkurencni auto.cz;-)a Octavia Tour Sun od 299 900....ona asi bude Skodovka tezko prodavat starsi model 20 tis draz nez novy , ze?;-)
Škoda Octavia Tour Sunod 299 900 Kčhttp://new.skoda-auto.com/CZE/model/actionmodels/OctaviaTourSun/Pages/OctaviaTourSun.aspx:-D
Předpokládám že článek je hlavně kvůli šrotovnému, ale potom by to chtělo i upozornit na modely které pro šrotovné nebudou "kvalifikované" - třeba kvůli emisím (klasicky Logan 1.4)
Článek zde není jen kvůli šrotovnému ... je především pokračováním čtenářsky úspěšného přehledu nejlevnějších aut. Lidé v dnešní době nesahají jen po levných vozech, ale dobře se prodávají i vozy nižší střední třídy, na které je náš přehled zaměřen ... navíc oficiální pořizovací ceny nebyly u základních modelů v historii tak nízko, jako právě teď. Proto tento přehled, který nemá na internetu ani v jiných tištěných médiích obdoby. Bylo nutné projet všechny ceníky, což zabralo celkem tři dny !!!
Tři dny ??? Docela mazec :-D na to, že výsledkem je nic neříkající srovnání. Je sice hezký, že v tabulce jsou všechny (možná) vozy s cenou do určité výše, ale vzhledem k rozdílným prvkům standardní výbavy, je to stejně k ničemu. Nebo si snad myslíte, že potencionální kupec vozu v ceně půlmio, hrábne po základu ??? :-/ Chápu to u těch nejlevnějších modelů, ale v této hladině ?? Jak píšu. Zbytečná robota.
Dobře, tak jinak. Vím, že za nový vůz nechci utratit více než 280-300.000 Kč. Mrknutím do tabulky zjistím, že za tuto cenu mohu mít například malý Peugeot 207 nebo také překvapivě o třídu výše pětidveřový Focus, Kiu Soul nebo i30 v kombíku ... A o to mi šlo především. Ukázat, že za stejnou pořizovací cenu mohu dostat mnohem lépe vybavený vůz o třídu výše.
Tabulka je dobrá pro základní orientaci. Pokud někdo bude kupovat nové auto, tak si myslím, že velice pomůže, ale taky pro to pak samozřejmě musí něco udělat sám. A je fakt, že každý podává jiné informace a přesnou výbavu i výkon je někdy velice obtížné zjistit. Kdyby měly být uvedeny podrobné údaje, nemyslím si, že by bylo je možné dát dohromady a vydat ještě v době, kdy by byly aktuální. Před autorem tohoto článku smekám a velice mu děkuji.
Tahle jedna tabulka znamená 3 dny vaší práce ? :-) Tak to klobouk dolů před Vaším zaměstnavatelem :-D
Tady nejde jen o tabulku, ta je hotová během pár minut ... Jde o přípravu. Nutné je stáhnout na cca 200 ceníků, všechny otevřít a zkontrolovat platnost akčních cen u jednotlivých modelů apod. což je samo o sobě časově náročné. Poté je nutná zpětná kontrola a těsně před vydáním opětovné ověření platnosti cen, což taky zabere čas. Pokud dnešní tabulka poslouží a ulehčí při výběru život alespoň jednomu čtenáři, budu spokojen.
Přehled je pěkný, ale pokud jste si s ním dali opravdu takovou práci, je škoda, že všechny tak namáhavě získané výsledky jsou prezentované jen poměrně chudou tabulkou cena-název. Když už jste procházeli všechny ty ceníky, tak by se tabulka dala udělat informačně podstatně bohatší, aby mohla skutečně sloužit jako pomůcka při výběru. Doplnil bych například informace o nejběžněji požadovaných prvcích výbavy. Člověk by pak měl možnost auta skutečně porovnat a vybrat si, nejen si přečíst cenu a název modelu. Tabulka by pak přehledně shrnovala ty nejdůležitější informace nutné pro výběr, a to zařazené do cenových souvislostí, což opravdu jinde není k vidění.Doplnil bych například tyto sloupce (jistě vás napadnou i jiné): délka auta v cm, výkon, benzín/diesel, kola, počet airbagů, klimatizace a/m, rádio, elektrická okna 2/4, zamykání dálkové/karta/etc.
Tuto variantu jsem zvažoval také, bohužel se z toho stal doslova maglajz ... tu chyběl jeden údaj, tu druhý atd.... nakonec jsem z toho měl tabulku, která se nevešla na šířku A4, proto jsem zvolil tento jednoduchý formát (model a cena od ...).
Časová náročnost je mi jasná - jsem si toho vědom a uznávám ji.
Chybí mi tam Ford Mondeo Combi za 419 000,- Kč viz nova-auta.eu.
Při sestavování žebříku vycházím z oficiálních ceníků automobilek, které prezentují na webových stránkách a jsou volně stažitelné v PDF. Nejlevnější Mondeo koupíte s benzínovou šestnáctistovkou 1.6 Duratec v 4dv. a 5 dv. verzi za 544.900 Kč. Kombi za 574.990 Kč.
clanek o nejnizsich cenach sem pochopil ze ma smysl, k cemu je tahle nic nerikajici turbo dlouha tabulka asi poloviny vsech dodavanxch aut na nasem trhu nechapu, ale budiz.... spis bych doporucoval se zamerit treba na podrobne porovnani soucasnych nabidek nekolik bestselleru u nas ve stejne tride, napr. Focus, Ceed, i30, Octavia, Golf atd. pri podobne motorizaci a vybave, ale to uz by bylo moc subjektivni...
Odpoved mate na zacatku, je to prehled aut na ktere by se vztahoval prispevek na srotovne nebot se vejdou do pul milionu. To co navrhujete vy se s tim vubec neslucuje, resp. byl by to test pouze zlomku vozu kterych se to tyka... ;)
Tabulky má smysl zejména pro zájemce o koupi nového vozu v určité cenové hladině. Zajímavostí je, že do 1/2 milionu Kč můžete koupit v současné době řadu dříve nemyslitelných automobilů např. z kategorie střední třídy či kompaktních MPV nebo SUV apod.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.