Australský Ford Falcon se loučí limitovanou edicí XR6 a XR8 Sprint

Australský Ford Falcon se před koncem výroby rozloučí limitovanými edicemi sportovních verzí XR6 a XR8.
Seznam kapitol
  1. Ford Falcon Sprint
  2. Fotogalerie: Ford Falcon Sprint

Australský Ford Falcon už bude za několik měsíců minulostí, neboť v říjnu letošního roku bude ukončena jeho výroba a na nástupce se teprve čeká. To ale nebrání tamní divizi Fordu představit limitovanou edici modernizovaných sportovně pojatých modelyů Falcon Sprint XR6 a XR8. Oba modely mají snad maximální možnou výbavu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Limitovaná edice Ford Falcon Sprint vznikne jen ve 1400 exemplářích. Šestiválec umí nabídnout až 500 koní, osmiválec s kompresorem o dalších 40 koní víc. Kvůli životnosti převodovky je točivý maximální moment obou motorů hlídán na 650 Nm

Ford Falcon XR6 Sprint pohání turbem přeplňovaný šestiválec 4,0 l o výkonu 335 kW (442 koní) a točivém momentu 575 Nm. Při funkci overboost (funguje jen 15 sekund a pokud je venkovní teplota pod 25°C) motor nabídne až 503 koní výkonu a 650 Nm. Cena je v přepočtu jeden milion korun.

Video | Ford | Sportovní auta | Fascinace | Hatchbacky | První svezení | Ford Focus

Ford Focus RS udělá Kena Blocka z každého. Ano, i z vás [první dojmy]

Ford Falcon XR8 Sprint se spoléhá na kompresorem přeplňovaný osmiválec 5,0 l, který na zadní kola posílá výkon 345 kW (469 koní) a 575 Nm, rovněž disponuje funkcí overboost, která zvedne parametry na 544 koní a 650 Nm. Osmiválec stojí v přepočtu 1 100 000 korun. Výroba verzí Falcon Sprint bude omezena na 1400 kusů.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ford Falcon Sprint
  2. Fotogalerie: Ford Falcon Sprint
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 62 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků