Australská pobočka Mitsubishi svolává 4855 Outlanderů

Novou generaci Mitsubishi Outlander jsme hodnotili jako velmi povedenou, vypadá to ale, že ne všichni zákazníci budou zcela spokojeni. V Austrálii vyhlásila tamní pobočka této značky svolávací akci týkající se téměř pět tisíců exemplářů, přičemž problémy, kvůli kterým auta míří do servisu, jsou hned čtyři. Týkají se elektroniky.

Testy | SUV | Mitsubishi

Test Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D – image je k ničemu

První a zřejmě nejzávažnější je možnost, že přestane fungovat elektrický posilovač řízení, což může v konečném důsledku znamenat nemalé problémy. Druhou poměrně závažnou chybou je adaptivní tempomat. Pokud je zapnutý a vůz s ním vjede do tunelu, může zdi tunelu vyhodnotit jako blížící se vozidlo a automobil začne sám brzdit.

Další problémy dělá počítač ovládající systém ETACS. Ten v sobě integruje celou řadu funkcí od automatického zapínání a vypínání světlometů, přes dešťový senzor až po alarm upozorňující během jízdy na otevřené dveře. V konkrétním australském případě problémy s tímto systémem znamenají selhávání směrových světel. Poslední záležitost k vyřešení se vztahuje k občas nefungujícím systémům FCM (přednárazový systém) a ASC (aktivní řízení stability).

Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2008
Stav: 79 401 km
Cena: 135 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.332
Rok výroby: 2009
Stav: 112 458 km
Cena: 80 000 Kč
Mitsubishi Colt 1.124
Rok výroby: 2010
Stav: 64 099 km
Cena: 84 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků