Australané staví silnice trochu rychleji než u nás. Pět kilometrů za dva dny

17 komentářů

Jarda
12. ledna • 0:22

Technologie sice asi moc nevydrzi, ale oni STAVI!.
Do tehle faze se zatim velka rada projektu v CR ani nedostala. Jen cesky urednik dokaze utratit miliardy a desetileti na vystavbu dalnice, aniz by se na stavbe objevil jediny delnik.

Stan
11. ledna • 17:29

Tohle není silnice, po které bychom tady chtěli moc jezdit. Tenká asfaltová emulze prosypana štěrkem. Takhle se dělaly u nás chodníky, ještě dnes narazíte na asfaltový chodník prosypaný bílým štěrkem...

Rusové
11. ledna • 5:59

uklízejí dálnice trochu rychleji než u nás. https://twitter.com/OnlineMagazin/status/8187... ...

rákos
10. ledna • 20:26

A že nejedou ani trochu zkřiva co? Řídit to já, tak to mám kostrbatý jak prase.

neodborník
10. ledna • 19:43

Jedno voza, druhý koza, ale stejně srovnáváme. Hlavně že se to rýmuje a plní plán publikovaných článků.

sokar
10. ledna • 18:46

Jestli je tady někdo kdo rozumí stavbě cest, tak by mě zajímalo proč nejde na současnej povrch D1, místo demolice a nové stavby , prostě položit asfaltovou vrstvu a hotovo ?Zdůvodnění, že by se málo vydělalo neberu.:-D

tombas
10. ledna • 19:20

Na každý problém existuje minimálně jedno jednoduché nesprávné řešení. Takže by aspoň stačilo použít internet a něco si o tom najít.
Tady je jeden z mnoha článků, o použitých technologiích a dalších postupech lze toho dohledat mnohem více.
http://www.autorevue.cz/jancurova-levna-rekonstru... ...

dpcstb
12. ledna • 15:49

moja otazka znie, ci je naozaj absolutne nevyhnutne postavit 100% perfektnu cestu. ci by nestacilo nieco na 80%, ale postavene za tretinu penazi a desatinu casu.

Jarda
12. ledna • 0:18

Clanek vyvraci tvrzeni, ktera Jancura nikdy nerekl, a neuspechy doklada parametry, ke kterym zatim jenom vzhlizime - viz odstavec o patnactilete zivotnosti. Co by za takovou Ostravaci ci Plzenaci dali, ze ;-)
Takze blabol.

ikh 86d JHd8 jqsi632
10. ledna • 21:38

nespravne reseni jaksi reseni neni, protoze nic neresi

JirkaK
11. ledna • 16:07

Co je nebo není nesprávné řešení - záleží na úhlu pohledu. Každého selským rozumem napadne, že asfaltovat silnici v prosinci, jak se tady velmi často děje, za teploty kolem nuly a s vymetáním sněhu a vody před finišérem košťaty je neuvěřitelná pitomost. Technicky je to skutečně pitomost a vyhazování peněz oknem. Ovšem když se politici a úředníci nejdřív deset měsíců dohadují a potom přiklepnou peníze na opravy v listopadu, s tím že se musí utratit do koce roku, tak je to holt těžký.....

hihihi
12. ledna • 0:04

Možná by pomohlo, kdyby stát posunul konec fiskálního roku z konce prosince na konec října, takže by státní správa musela utratit plánovaný rozpočet o 2 měsíce dříve. Pak by snad byly opravy silnic ukončeny za relativně slušného počasí. Ale jaká je pravděpodobnost, že některá strana si dá takovou myšlenku do předvolebního programu, aby díky ní vyhrála volby a pak by to opravdu prosadila? :-))

Jig
11. ledna • 12:01

To však nemění nic na faktu, že se volí nesprávná řešení dnes a denně - když se podívám na výstupy některých politiků, tak mám pocit, že o řešení, které by něco skutečně řešilo není vůbec zájem.

sokar
10. ledna • 19:43

Dík za odkaz. Ten článek jsem nečetl.

Karel
10. ledna • 15:38

:-D plácáte nesmysly, jde o klasickou penetraci, takže je to šterková cesta prolitá asfaltovou emulzí nebo asfaltem a předrcená drtí, prostě tak jak se u nás dělá polňačka :-D:-D

Mirek
10. ledna • 20:54

Až se u nás bude takto dělat polňačka, dej vědět, zajdu se podívat :-)

xxxx
11. ledna • 8:53

oni v austrálii mají také jiné klimatické podmínky takže se silnice staví jinak, toto je skutečně taková polňačka u nás dělají něco obdobného a každé 3-4roky jí musí znova opravovat tj. pokládají znova.

Doporučujeme

Články odjinud