Audi vyšle prototyp RS7 Sportback závodit - bez řidiče!

Seznam kapitol
  1. Bezpilotní Audi RS7 Sportback
  2. Fotogalerie: Bezpilotní Audi RS7 Sportback

Autonomní vozy nejsou pouze záležitostí Googlu, Toyoty a několika amerických a čínských průkopníků. I Němci se chopili příležitosti a zatímco BMW učí svá auta driftovat, Audi je chce udělat nejrychlejšími a ehm, nejsportovnějšími. Nadcházející víkend, kdy se jede závěrečný podnik šampionátu DTM na Hockenheimu, chce Audi nasadit autonomní prototyp na závodní dráze.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Řidič je v tomto Audi RS7 Sportback úplně zbytečný. Auto ale nemá za úkol jezdit bezpečně po městě. Musí co nejrychleji objet závodní okruh

Tedy, nepojede mezi ostatními závodními auty, ale sveze se samostatně během prezentace, kterou budete moci v neděli sledovat živě přes Audi MediaTV. Automobilka připravuje prototyp Audi RS7 Sportback, který prý dokáže objet závodní dráhu úplně sám bez řidiče stejně rychle jako profesionální závodník. Ovládání vozu bude zajišťovat pouze počítač přes signál z GPS, 3D kamery a vysokofrekvenčních radiových vln.

Luxusní auta | Audi | Premiéry

Audi RS7 Sportback v nové verzi. Poznáte rozdíl?

Audi předpokládá, že by měl bezpilotní prototyp RS7 Sportback s osmiválcem se dvěma turby objet Hockenheim za dvě minuty a deset sekund. Následně se má vydat na Nürburgring, kde se pokusí zdolat legendární Nordschleife.

Audi chce na prototypu autonomního vozu demonstrovat své zkušenosti a pokrok s těmito systémy. Do sériové aplikace je sice ještě dost času, ale ukazuje se, že plně autonomní vozidla jsou na dosah.

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Bezpilotní Audi RS7 Sportback
  2. Fotogalerie: Bezpilotní Audi RS7 Sportback
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků