Audi vyšle prototyp RS7 Sportback závodit - bez řidiče!

Seznam kapitol
  1. Bezpilotní Audi RS7 Sportback
  2. Fotogalerie: Bezpilotní Audi RS7 Sportback

Autonomní vozy nejsou pouze záležitostí Googlu, Toyoty a několika amerických a čínských průkopníků. I Němci se chopili příležitosti a zatímco BMW učí svá auta driftovat, Audi je chce udělat nejrychlejšími a ehm, nejsportovnějšími. Nadcházející víkend, kdy se jede závěrečný podnik šampionátu DTM na Hockenheimu, chce Audi nasadit autonomní prototyp na závodní dráze.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Řidič je v tomto Audi RS7 Sportback úplně zbytečný. Auto ale nemá za úkol jezdit bezpečně po městě. Musí co nejrychleji objet závodní okruh

Tedy, nepojede mezi ostatními závodními auty, ale sveze se samostatně během prezentace, kterou budete moci v neděli sledovat živě přes Audi MediaTV. Automobilka připravuje prototyp Audi RS7 Sportback, který prý dokáže objet závodní dráhu úplně sám bez řidiče stejně rychle jako profesionální závodník. Ovládání vozu bude zajišťovat pouze počítač přes signál z GPS, 3D kamery a vysokofrekvenčních radiových vln.

Luxusní auta | Premiéry | Audi

Audi RS7 Sportback v nové verzi. Poznáte rozdíl?

Audi předpokládá, že by měl bezpilotní prototyp RS7 Sportback s osmiválcem se dvěma turby objet Hockenheim za dvě minuty a deset sekund. Následně se má vydat na Nürburgring, kde se pokusí zdolat legendární Nordschleife.

Audi chce na prototypu autonomního vozu demonstrovat své zkušenosti a pokrok s těmito systémy. Do sériové aplikace je sice ještě dost času, ale ukazuje se, že plně autonomní vozidla jsou na dosah.

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Bezpilotní Audi RS7 Sportback
  2. Fotogalerie: Bezpilotní Audi RS7 Sportback
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2007
Stav: 199 739 km
Cena: 140 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků